راهنمای خرید دستگاه بسته بندی خانگی ارزان

بدون دیدگاه
3.8/5 - (13 امتیاز)

افزایش فشارهای اقتصادی باعث شده است که این روزها خیلی از افراد در شهر و روستاها به فکر راه اندازی کسب و کارهای کوچک خانگی بیفتند و به همین دلیل در طی سال های اخیر دستگاه های بسته بندی خانگی در بین دستگاه های بسته بندی بیشترین فروش را دارند. در زمینه تولید محصولات علی الخصوص در صنایع غذایی نیاز است که همواره از بسته بندی خوب و مناسبی استفاده شود و اهمیت این موضوع تا جایی است که خیلی از افراد در کسب و کار خود بیشترین تمرکز خود را بر روی بسته بندی محصولات قرار خواهند داد.

اگر شما نیز قصد داشته یک کسب و کار خانگی نظیر میوه خشک کنی، تولید پیاز داغ خانگی، تولید رب گوجه و بسته بندی خشکبار و حبوبات را دارید توصیه می شود این مطلب را تا انتها دنبال نموده تا با پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی خانگی ارزان آشنا گردید.

برای مطالعه بیشتر: آنچه که باید درباره انواع دستگاه بسته بندی بدانید

معرفی انواع دستگاه بسته بندی خانگی

دستگاه دوخت پلاستیک

1.    دستگاه دوخت پلاستیک

از دستگاه دوخت پلاستیک به منظور بستن و پلمپ بخش بالایی نایلون ها استفاده می شود. در این دستگاه به منظور بستن لبه های بالایی نایلون از فشار و حرارت استفاده شده و از این رو وسایل گوناگون و مواد غذایی بسته بندی خواهند شد. دستگاه های دوخت پلاستیکی رومیزی را می توان به دو دسته دستی و قابل حمل تقسیم نمود که برای خرید آن ها به سرمایه ای زیر یک میلیون تومان نیاز می باشد.

برخی از دستگاه های دوخت پلاستیک پدالی نیز می توانند برای سرمایه ای زیر 5 میلیون تومان یک دستگاه بسته بندی خانگی مناسب به شمار آیند. در صورتی که قصد خرید دستگاه بسته بندی را دارید، می توانید از راهنمایی های رایگان و تخصصی کارشناسان فروش پاشا صنعت البرز استفاده نمایید.

در مقایسه با نمونه های قبلی دستگاه دوخت پلاستیک ریلی پیشرفته تر می باشد و محصولات را به صورت شکیل تر و کامل تری بسته بندی خواهد نمود. این دستگاه های دوخت پلاستیکی که نام دیگر آن ها دستگاه دوخت غلطکی می باشد به دو نوع افقی و عمودی تقسیم می گردند. از این دستگاه به منظور بسته بندی انواع محصولات غذایی غیرمایع استفاده شده و نمونه های پیشرفته تر آن ها نیز دارای قابلیت تشخیص وزن و تاریخ زنی بر روی محصول می باشند و با تهیه آن ها زحمت این کارها نیز از دوش شما برداشته خواهد شد. جهت بسته بندی خشکبار و حبوبات در منزل، دستگاه دوخت ریلی افقی نیز انتخاب بسیار مناسبی به شمار خواهد آمد. در صورتی که قصد استفاده از دستگاه دوخت ریلی افقی را به عنوان یک دستگاه بسته بندی خانگی دارید می توانید با یک سرمایه زیر 5 میلیون تومانی این دستگاه را خریداری نمایید.

دستگاه سلفون کش خانگی

2.دستگاه سلفون کش خانگی

سلفون یک نوع نایلون نازک می باشد که بر روی مواد غذایی مختلف و یا بسته بندی های کارتنی و جعبه ای کشیده می شود. به طور معمول دستگاه سلفون کش در کسب و کارهای خانگی به منظور بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول دستگاه های سلفون کش خانگی از نوع غیراتوماتیک می باشند و نیاز است که در زمان استفاده از آن ها از یک اپراتور کمک گرفته شود. برای برش سلفون نیز در این دستگاه حرارت و یا تیغه های بسیار تیز به کار گرفته می شود. بعد از تولید محصولات مورد نظر خود در منزل شما این امکان را خواهید داشت تا تنها با استفاده از دستگاه سلفون کش خیلی راحت آن ها را بسته بندی نمایید.

به کمک دستگاه سلفون کش می توان بسته بندی هر محصولی را به خوبی انجام داد. شما می توانید بسته بندی هر محصولی نظیر سبزیجات پاک و خرد شده، کیک و شیرینی و… که بایستی به صورت تازه به دست خریدار برسد را با دستگاه سلفون کش خانگی انجام دهید.

شما می توانید با در نظر گیری بودجه ای 1 تا 5 میلیونی به راحتی یک دستگاه سلفون کش خانگی تهیه کرده و محصولات خود را باکیفیتی مطلوب بسته بندی نمایید.

دستگاه وکیوم خانگی

3.دستگاه وکیوم خانگی

عملکرد دستگاه بسته بندی وکیوم نیز همچون دستگاه دوخت پلاستیک می باشد و تنها تفاوتی که میان این دو وجود دارد قابلیت مکش هوای دستگاه وکیوم است. دستگاه بسته بندی وکیوم قبل از آن که درب نایلون را محکم کند هوای درون بسته بندی را به طور کامل خارج خواهد نمود. با این کار دوام محصول غذایی درون نایلون بیشتر خواهد شد و برای مدت بیشتری تازه می ماند. این دستگاه به دلیل برخورداری از قیمتی بالاتر تنها برای مواد غذایی خاص به کار برده می شود. با خرید این دستگاه به بودجه 1.5 میلیون تا 5 میلیونی، شما می توانید به راحتی مواد غذایی گوناگون نظیر انواع گوشت، مرغ، سبزیجات و محصولاتی که خیلی زود خراب خواهند شد را بسته بندی نمایید.

دستگاه دوخت گونی دستی

بیشتر بدانید : دستگاه شیرینگ پک چیست؟

4.دستگاه دوخت گونی دستی

این دستگاه بسته بندی برای دوخت و بستن گونی های مختلف به کار برده می شود. البته لازم به ذکر است که با وجود گونی دوزهای دستی از آن جایی که کار با آن ها به نیروی بالایی نیاز خواهد داشت به منظور ساده تر شدن پروسه دوخت انواع گونی دستگاه هایی طراحی و ساخته شده اند.

از دستگاه دوخت گونی به طور معمول به منظور دوختن سر کیسه برنج استفاده می شود اما با این حال شما به کمک این دستگاه قادر به دوخت انواع کیسه های پارچه ای یا نخی خواهید بود. دستگاه های سرکیسه دوز دستی کوچک در یک شیفت کاری قادر به دوخت 700 کیسه می باشند. برای تهیه یک دستگاه سرکیسه دوز خانگی به بودجه ای بین 2 تا 5 میلیون نیاز است.

دستگاه سیل رومیزی

5.دستگاه سیل رومیزی

در صورتی که قصد تولید و بسته بندی انواع سالاد، دسر و… را دارید، بهترین دستگاه به منظور انجام این کار دستگاه سیل می باشد. این دستگاه جهت بسته بندی مواد غذایی مختلف روکشی از نایلون را به روی ظرف آن ها کشیده و به این طریق مانع از ورود آلودگی به درون ظرف خواهد شد. از دستگاه های سیل جهت بستن و پرس کردن درب ظروف پلاستیکی یک بار مصرف استفاده می شود. این دستگاه قادر است به کمک حرارت، درب های ظروف را در جای خود پرس کند. این نوع از دستگاه های بسته بندی جهت پلمپ و بسته بندی ظروف غذا، آبمیوه و انواع بستنی به کار برده می شود. البته از دستگاه سیل رومیزی در کسب و کارهای خانگی نیز جهت بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.

 انواع دستگاه بسته بندی خانگی و مزایای استفاده از آن ها

  • دستگاه های بسته بندی خانگی را می توان انتخابی ایده آل به منظور راه اندازی یک کسب و کار خانگی و کوچک پردرآمد به شمار آورد. این نوع از دستگاه ها قابل استفاده برای هر محصولی می باشند و با توجه به کاربردی که داشته دارای قیمت مناسبی هستند. گاهی اوقات برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی  شما می توانید تنها با تهیه یک دستگاه بسته بندی خانگی، محصولات را به صورت عمده ای تهیه کرده و در اندازه ها و بسته بندی های کوچک تر مجدد با سود بیشتر به فروش برسانید.
  • نوع بسته بندی در واقع بیانگر میزان احترامی است که شما برای مصرف کننده قائل می گردید. به نوعی حتی در صورت بالا بودن کیفیت محصول تولیدی شما، چنانچه بسته بندی آن چندان مطلوب نباشد بی شک با استقبال زیادی از سوی مصرف کنندگان مواجه نخواهد شد و فروش آن افت پیدا می کند. با استفاده از دستگاه های بسته بندی خانگی می توان یک بسته بندی صنعتی و حرفه ای را برای محصول خود در نظر گرفته و به سود و فروش بیشتر محصولات خود کمک نمود.
  • به کارگیری دستگاه های بسته بندی خانگی منجر به کاهش نیروی کار خواهد شد. از آن جایی که اغلب در کسب وکارهای خانگی از خود افراد خانواده به عنوان نیروی کار استفاده شده و تعداد این نیروها محدود می باشد استفاده از دستگاه های بسته بندی خانگی باعث خواهد شد کارها راحت تر پیش رفته و با حداقل نیروی کار به افزایش سود دست پیدا نمود.

آشنایی با کاربرد انواع دستگاه بسته بندی خانگی

از بین کاربرد انواع دستگاه های بسته بندی خانگی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بسته بندی مواد غذایی آماده مختلف
  • بسته بندی انواع محصولات غذایی و غیر خوراکی
  • بسته بندی وسایل و کار دستی های خانگی
برچسب ها :
راهنمای خریدشیرینگ

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب