دستگاه استرچ کش

دستگاه استرچ کش چیست؟ معرفی انواع سلفون کش

بدون دیدگاه
3.7/5 - (3 امتیاز)

یکی از روش های بسته بندی و مراقبت از محصولات، سلفون کشی آن ها می باشد که به طور معمول این کار توسط دستگاه سلفون کشی دستی یا ماشین آلات اتوماتیک انجام می شود. استرچ پیچی محصولات مزایای بسیاری به همراه داشته که از بین آن ها می توان به مواردی چون محافظت از رطوبت، گرد و خاک و انسجام بسته ها اشاره نمود. تولید دستگاه های استرچ کش در انواع مختلف و با کاربردهای گوناگون انجام می گردد که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهیم شد:

دستگاه استرچ کش رو میزی

به منظور مصارف خانگی یا فروشگاهی از مدل های کوچک و دستی سلفون کش ها استفاده می شود. به عنوان نمونه از دستگاه استرچ کش رومیزی به منظور سلفون کشی کالاهایی نظیر گوشت، میوه و سبزیجات استفاده می شود.

استرچ کش رومیزی
دستگاه استرچ کش رومیزی

دستگاه استرچ کش دستی

برخی از استرچ پیچ ها نیز مدل دستی می باشند که بعد از قرارگیری رول فیلم استرچ بر روی دستگیره آن ها، با استفاده از نیروی دست، بسته مورد نظر رول پیچی خواهد شد. این نوع از دستگاه های استرچ بیشتر جهت کارهای تکی و محدود کاربرد خواهند داشت.

استرچ کش دستی
دستگاه استرچ کش دستی

دستگاه استرچ صنعتی

به منظور نایلون استرچ پیچی در مصارف صنعتی و تجاری و در مقیاس زیاد از ماشین های استرچ استفاده می شود. به منظور سلفون کشی ابتدا بسته های تجاری و اقلامی که نیاز به سلفون کشی داشته بر روی پالت قرار داده خواهند شد تا راحت تر بتوان آن ها را جابجا نمود. برای قرار دادن کالای های روی پالت بر روی دستگاه به منظور انجام عمل فیلم کشی از لیفتراک استفاده می شود. 

لذا این ماشین ها دستگاه استرچ پالت یا استرچ پیچ نامیده می شوند. ضخامت نایلون های استفاده شده بسته به وزن و شرایط متفاوت خواهد بود و امکان تنظیم میزان کشش آن ها بسته به شرایط موجود برای شما وجود خواهد داشت.

استرچ پالت
دستگاه استرچ پالت

در برخی دیگر از دستگاه های استرچ پالت امکان استفاده از نایلون شیرینگ و مشعل حرارتی به جای سلفون پیچی وجود خواهد داشت و این دستگاه ها شرینگ پالت نامیده می شوند. دستگاه استرچ فرودگاهی را می توان یکی از رایج ترین و کاربردی ترین استرچ کش ها دانست که اندازه و وزن کمی داشته و نیز به کمک چرخ های به کار رفته در زیر آن به راحتی می توان آن را جابجا نمود از این رو در محیط هایی چون فرودگاه ها و مراکز باربری بسیار پراستفاده می باشد.

در بین ماشین آلات کمپانی پاشا صنعت البرز دستگاه های استرچ بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده اند. از بین ماشین های سلفون پیچ این کمپانی می توان دستگاه استرچ رولی ، دستگاه استرچ پالت دروازه ای ، دستگاه استرچ فرودگاهی و دستگاه استرچ پالت دوبل را نام برد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر کافی است اقدام به تماس با گروه صنعتی پاشا صنعت البرز نمایید.

برچسب ها : استرچ

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب