مهمترین نکات استفاده از استرچ پالت صفحه گردان

بدون دیدگاه
5/5 - (3 امتیاز)

قبلا در مطالبی پیرامون مزیت های استفاده از دستگاه استرچ پالت صحبت کردیم. در این مطلب به طور ویژه تری به نکات مهمی که در استفاده از استرچ پالت مخصوصا از نوع صفحه گردان باید رعایت کنید می پردازیم. با پاشا صنعت البرز همراه باشید.

استرچ پالت از اصلی ترین دستگاه ها در صنعت بسته بندی به شمار می آید. همانطور که میدانید استرچ پالت صفحه گردان از یک صفحه گرد برخوردار است که پالت محصولات بر روی آن قرار میگیرد و به وسیله چرخش، فیلم استرچ را به دور محصولات میپیچد و عملیات بسته بندی را انجام میدهد. استفاده از این دستگاه نیاز به نکات ریزی دارد که در صورت رعایت کردن میتواند عمر دستگاه را افزایش دهد. در ادامه چند مورد از این نکات را باهم مررور میکنیم.

استرچ پالت صفحه گردان پاشا صنعت البرز

نکات مهم هنگام استفاده از استرچ پالت صفحه گردان

  1. عموما پالت به وسیله لیفتراک جابجا می شود و بر روی صفحه گردان دستگاه استرچ قرار میگیرد. در این زمان باید مراقب باشید تا لیفتراک به صفحه گردان دستگاه اصابت نکند یا فشار وارد نکند. در غیر اینصورت امکان بوجود آمدن مشکلات جدی برای غلطک های زیر صفحه گردان و بلبرینگ ها وجود دارد..
  2. در استرچ پالت، از یک زنجیر جهت انتقال نیرو استفاده می شود. این زنجیر به صورت دوره ای نیاز به روغن کاری دارد تا عملکرد بهتری برای دستگاه پالت پیچ به ارمغان آورد. جهت روغن کاری این زنجیر نیازی به باز کردن صفحه گردان نیست. با باز کردان کاور ما بین موتور و صفحه گردان این عمل به سهولت امکان پذیر می باشد.
  3. اگر قصد جابجایی دستگاه استرچ پالت را دارید، ستون دستگاه به راحتی قابل باز شدن است. 2 پیچ در کنار آن قرار دارد که با باز کردن آن میتوانید ستون دستگاه را بر روی صفحه گردان بخوابانید. در این حالت جابجا کردن دستگاه بسیار راحت می شود و آسیب کمتری به دستگاه در حین جابجایی وارد می شود. نکته ی مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که این قابلیت خواباندن ستون باید توسط سازنده در آن تعبیه شده باشد.
  4. چنانچه شما از لیفتراک برای جابجایی کالا روی صفحه گردان استفاده نمی کنید (شرکت ها و کارگاه های کوچک) با توجه به اینکه صفحه گردان از سطح زمین حدود 10 سانتی متر فاصله دارد می بایست حتما نکات زیر را مد نظر قرار دهید:
  • میتوانید زمین را به اندازه شاسی دستگاه بکنید و شاسی دستگاه را در این قسمت قرار دهید تا صفحه گردان هم سطح زمین شود. که جابجایی محصولات بر روی دستگاه به راحتی در این حالت امکان پذیر نیست و نیازی به لیفتراک نیست.
  • ساختن رمپ ورودی و خروجی در طرفین دستگاه که در این حالت نیز به راحتی با استفاده از جک پالت بار بر روی صفحه گردان قرار می گیرد.

کلام آخر

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان یکی از دستگاه های بسته بندی بسیار متداول است. قیمت مناسب این دستگاه، سرعت بالا و خروجی مناسب از مزیت های اصلی این دستگاه به شمار می رود. پاشا صنعت البرز تولید کننده انواع دستگاه استرچ پالت می باشد که تمامی دستگاه های تولیدی این شرکت، دارای 1 سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

برچسب ها : استرچ

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب