شیرینگ پک مواد غذایی

شیرینگ پک مواد غذایی

بدون دیدگاه
5/5 - (2 امتیاز)

قیمت دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک مواد غذایی به چه پارامترهایی وابسته است؟ آیا برای بسته بندی مواد غذایی می توان از دستگاه شیرینگ پک استفاده نمود؟ چه نوع دستگاه شیرینگ پکی برای بسته بندی مواد غذایی مناسب تر است؟ به نظر شما کاربری هر دستگاه شیرینگ پک مختص بسته بندی یک محصول است؟ برای بدست آوردن پاسخ این سوآلات پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید.

سوالی که این روزها خیلی ها می پرسند این است که آیا جهت بسته بندی مواد غذایی میتوان از روش شیرینگ پک کردن مواد غذایی استفاده کرد؟ از چه مدل دستگاهی جهت شیرینگ پک کردن استفاده کنیم بهتر است؟ قیمت یک دستگاه شیرینگ پک مواد غذایی به چه عواملی بستگی دارد؟ در این مقاله به این موضوعات می پردازیم. با پاشا صنعت البرز همراه باشید.

دستگاه شیرینگ پک مواد غذایی

بسته بندی به وسیله ی نایلون شیرینگ یکی از ارزان ترین و سریع ترین روش های بسته بندی محسوب می شود. به کمک این روش بسته بندی می توان انواع مواد غذایی نظیر نوشابه، آب معدنی، شیر، دوغ، ظرف های غذا و … را بسته بندی کرد. همچنین میتوان به کمک دستگاه شیرینگ پک مواد غذایی مواردی دیگری نظیر بسته های خرما، کلوچه و بیسکویت را نیز بسته بندی کرد.شیرینگ پک تونلی

در کترینگ ها و بیرون برها، عموما از دستگاه شیرینگ پک کابینی جهت بسته بندی غذاهای طبخ شده استفاده می شود. دستگاه شیرینگ پک کابینی نیز از دستگاه های بسیار پرکاربرد می باشد و بدلیل قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی و همچنین ابعاد کوچک توسط بسیاری از کارگاه های کوچک برای بسته بندی نهایی محصولات استفاده می شود.

عملکرد دستگاه شیرینگ پک مواد غذایی

دستگاه شیرینگ پک از جمله دستگاه های بسته بندی مرحله نهایی (final packaging) می باشد. از این دستگاه جهت بسته بندی چند تایی و یا تکی محصولات استفاده می شود. این دستگاه حتی برای محصولاتی که داری بسته بندی دوم کارتونی (cartooning packaging) نیز هستند استفاده می شود. مهم ترین مزیت این نوع بسته بندی امکان حمل و نقل آسان، انبارش آسان و محافظت در برابر گرد و غبار و رطوبت می باشد.

در این دستگاه از نایلون یا فیلم شیرینگ جهت بسته بندی استفاده می شود. خاصیت نایلون شیرینگ بصورتی می باشد که با در معرض حرارت قرار گرفتن شروع به جمع شدن می کند. عملکرد دستگاه به اینصورت است که نایلون شیرینگ حول محصول کشیده شده و دو طرف آن دوخت خورده و سپس محصول به درون تونل حرارتی انتقال داده می شود. نایلون در تماس هوای داغ با دمای ۱۱۰ تا ۲۰۰ درجه ( با توجه به ضخامت نایلون) شروع به جمع شدن کرده و تا حد امکان به محصول نزدیک می شود. نمونه این سبک بسته بندی را در  نوشابه و دوغ می توانید ببینید.

قیمت و فروش شیرینگ پک مواد غذایی

شیرینگ پک مواد غذایی در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود. این دستگاه قابلیت تولید در مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را دارد. همچنین میتوان در دو نوع دوگانه سوز و تک سوز ساخته شوند. تمامی محصولات شیرینگ پک پاشاصنعت البرز از یکسال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دستگاه شیرینگ پک با ما تماس بگرید.

برچسب ها : شیرینگ

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب