میکسر پودر دو جداره

معرفی دستگاه میکسر پودر دو جداره

بدون دیدگاه
5/5 - (92 امتیاز)

قبلا در مطلبی جداگانه دستگاه میکسر پودر را به صورت کامل معرفی کردیم و گفتیم که این دستگاه در مدل های مختلفی طراحی و ساخته میشود که یکی از این مدل ها، دستگاه میکسر پودر دو جداره می باشد. در این مطلب به طور کامل میکسر پودر دو جداره را معرفی و نحوه ی عملکرد آن را شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید!

دستگاه میکسر پورد دو جداره توسط پاشا صنعت البرز در مدل های گوناگون و در جهت کاربردهای مختلف قابل طراحی و اجرا می باشد. از آن جایی که در برخی از صنایع نیاز بوده در زمان میکس بعضی از پودرها به شیوه غیرمستقیم حرارت ببینند در چنین شرایطی استفاده از دستگاه میکسر پودر دو جداره بسیار کاربردی خواهد بود.

جداره دوم که به صورت محفوظ بوده دارای روغنی مخصوص می باشد که به واسطه المنت های مخصوص موجود در جداره قادر به حرارت دهی روغن درون خود است. در ساخت بخش های اصلی این میکسرها نیز مانند میکسرهای معمولی از پره های درون، شافت و یاتاقان های تراشکاری شده استفاده شده است.

نام صنعتی میکسر پودر دوجداره؛ دستگاه ریبون بلندر است که همان قابلیت های میکسر پودر را نیز دارد و در مدل های مختلف طراحی و تولید می شود.

عملکرد دستگاه میکسر پودر دو جداره

ابتدا پودر را درون مخزن ریخته و این را در نظر داشته باشید که به منظور میکس پودر، ترتیب و اندازه مواد مهم نبوده و حتی می توان به صورت همزمان تمامی موارد را اضافه نمود. بعد از آن تنظیم دمای روغن درون جداره را با استفاده از ترموستات درون تابلو برق انجام داده و استارت دستگاه را بزنید. حال با هدایت پره های داخلی پودر را به سمت کناره ها و برخلاف مرکز، پره های بیرونی باعث شده پودر به طرف مرکز حرکت نماید. با این کار میکس پودر به طور منظم و یکنواخت انجام شده و دمای مخزن نیز جذب پودر خواهد شد. حال پس از اتمام میکس با باز کردن دریچه خروجی و در همان حالت روشن، اقدام به تخلیه دستگاه نمایید.

برچسب ها :
بلندرمیکسر

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب