شیرینگ پک دوخت از بغل

دستگاه شیرینگ پک دوخت از بغل

بدون دیدگاه
4.6/5 - (57 امتیاز)
زمان مطالعه : [rt_reading_time] دقیقه

قبلا در رابطه با انواع دستگاه شیرینگ پک صبحت کردیم و گفتیم که یکی از انواع این دستگاه ها، دستگاه شیرینگ پک دوخت از بغل می باشد. در این مطلب با پاشا صنعت البرز همراه باشید تا دستگاه شیرینگ پک دوخت از بغل را مورد ارزیابی قرار دهیم.

دستگاه شیرینگ پک دوخت از بغل یکی از کاربردی ترین دستگاه های بسته بندی در صنایع مختلف به شمار می آید. از مهم ترین مزایای این دستگاه می توان مصرف انرژی بهینه، به صرفه بودن در مقایسه با بسته بندی های کارتنی و ظاهر زیبای بسته بندی را نام برد.

اما متاسفانه این دستگاه ها در محیط کارخانه یا کارگاه فضای نسبتا قابل توجهی را طلب خواهند نمود. در رابطه با بعضی از محصولات طویل نظیر بسته های پارکت یا کف پوش می توان تنها از طریق تغییر بخش تیغه دوخت از دستگاه بدون اشغال جایی چندان زیاد در مورد محصولات طویل استفاده های زیادی نمود. به این دستگاه ها شرینک پک دوخت از بغل گفته می شود.

از مزایای دستگاه شرینک پک دوخت از بغل می توان قابلیت کنترل دمای تیغه دوخت آلمینیومی با روکش گرانیت دستگاه ، سرعت نوار نقاله کوره ، کنترل دمای داخل کوره و عایق بندی دیواره های کوره با پشم شیشه و نیز ورودی و خروجی با پرده های سیلیکونی، و همچنین کنترل عملکرد دستگاه به طور المنت یا گاز به منظور حرارت دستگاه های دوگانه سوز اشاره نمود.

عملکرد دستگاه شرینک پک دوخت از بغل

با هدایت کالا از طرف پهنا به طرف نایلون شرینک با فشردن پدال این امکان فراهم خواهد شد تا دوخت انجام شود. بعد از این که محصول بعدی نیز دوخته شده محصول قبلی روی نوار نقاله قرار گرفته و از طرف طول به درون کوره رفته و با استفاده از سیستم حرارتی و سیرکوله باد گرم مورد شیرینک قرار خواهد گرفت. بعد از آن محصول از کوره خارج شده و نایلون به کمک فن های خنک کننده دستگاه جذب نایلون شده و باعث مستحکم شدن آن خواهد شد.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این محصول شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب