استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

2 دیدگاه
4.8/5 - (6 امتیاز)
زمان مطالعه : [rt_reading_time] دقیقه

در رابطه با استرچ کردن محصولاتی که وزن آن ها چندان بالا نبوده از دستگاه استرچ پالت صفحه گردان استفاده می شود. این دستگاه با توجه به آن که دارای وزن پایینی بوده و نیز نیاز به فضای زیادی نداشته به راحتی در بخش های مختلف یک کارخانه قابل استفاده می باشد. استرچ پالت صفحه گردان یکی از انواع مختلف دستگاه استرچ پالت می باشد.

صفحه گردان فلزی این دستگاه از ضخامت 10 میلیمتری و قطر 150 سانتی متری برخوردار بوده و در زیر آن نیز غلطک هایی قرار گرفته که باعث شده اپراتور به راحتی بتواند پالت هایی با حداکثر ابعاد 120*120 سانتی متر با وزن حداکثری 2000 کیلو گرم را به منظور استرچ شدن بچرخاند. این دستگاه به لطف برخورداری از دکلی 250 سانتی متری به خوبی از عهده استرچ پیچ نمودن محصولاتی با ارتفاع حداکثر 220 سانتی متری خواهد بود.

بیشتر بخوانید : استرچ پالت چیست؟

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان دوبل

یکی از دستگاه های خاص مرتبط نیز دستگاه استرچ پالت صفحه گردان دوبل می باشد که با دو صفحه و یک دکل باعث شده به راحتی بتوان دو محصولات کاملا متفاوت در اندازه و شکل را در یک دستگاه استرچ پیچی نمود. این ماشین بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دستگاه استرچ پالت صفحه گردانبلبرینگ های زیر صفحه گردان استرچ پالت

عملکرد دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

بعد از قرار دادن پالت محصول روی صفحه گردان و گره زدن لبه نایلون به بخشی از پالت، نیاز به اعمال تنظیماتی چون تنظیم میزان کشش سلفون بوده که اگر نایلون استرچ استاندارد بوده به راحتی کششی سه برابری به وجود خواهد آمد. تنظیم سرعت چرخش صفحه گردان و سرعت حرکت تکیه گاه نایلون استرچ نیز با استفاده از اینورترهای درون تابلو برق نسبت به هم صورت خواهد گرفت، حال دستگاه در حالت آماده قرار خواهد داشت. مکث نایلون استرچ در قسمت بالا و پایین پالت جهت محکم کردن پالت و گردش کامل استرچ به دور آن و تنظیم تعداد لایه های نایلون استرچ بر روی هم نیز از دیگر تنظیمات این دستگاه به شمار می آیند.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این محصول شرکت کنید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • علی حسینی
    14 می 2020 11:12 ب.ظ

    ممنون. توضیحات جالبی بود. چطوری میتونم یک نمونه از دستگاه استرچ پالت صفحه گردان سغارش بدم؟ چقدر طول میکشه که آماده بشه؟آیا نمونه آماده یا دست دوم هم دارید شما؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام علی عزیز. ممنون از ارسال دیدگاهتون. در صورت داشتن هر سوال در رابطه با دستگاه استرچ پالت صفحه گردان کارشناسان پاشاصنعت البرز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. 09361554113

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب