جدیدترین مدل های دستگاه استرچ پالت

جدیدترین مدل های دستگاه استرچ پیچ

بدون دیدگاه
5/5 - (2 امتیاز)

ITW Muller که یک تولیدکننده پیشروی تجهیزات نوآورانه استرچ‌‌ پالت و فیلم‌های با کیفیت بالای استرچ‌پیچ است، یک راهکار قابل اتکا و اقتصادی را برای پیچیدن پالت ها با استرچ‌پیچ رینگ‌گردان اتوماتیک جدید خود با نام Octopus “C” ارائه می‌دهد. این دستگاه با وجود جمع و جور بودن، از تطبیق‌پذیری کافی برای بسیاری از کاربردها برخوردار است. ساختمان قاب آلومینیومی آن مطمئن بوده و حداقل نگهداری را لازم دارد.

مایکل کلِر مدیر بخش فروش و بازاریابی شرکت ITW Muller می‌گوید:


“هدف ما از ساخت سری C این استرچ‌رَپِر برخورداری مشتریان از تمامی مزایای مورد انتظارشان از ماشین‌های استرچ‌پیچِ رینگ‌گردان Octopus ضمن اشغال فضای کمتر بوده است. این ماشین نسبت به بیشتر همتایان خود فضای کمتری اشغال کرده و نصب آن ساده است. ضمنا نگهداری بار بهینه را ممکن کرده و مصرف فیلم را به حداقل می‌رساند.  Octopus “C” همچنین مجهز به حامل فیلم با نام Easy S است که بارگذاری فیلم را ساده کرده، عملکرد پیش‌استرچ را به حداکثر رسانده و سایش را به حداقل می‌رساند.


در مقایسه با سیستم‌های سنتی پیچیدن W شکل، تماس مثبت الگوی پیچشی S شکل، حد پیش‌استرچ را ارتقا می‌دهد، عملکرد بهتری برای انواع فیلم‌ها ارائه داده و هزینه کل تملک این دستگاه را تا حد چشمگیری کاهش می‌دهد. این دستگاه وابسته به اندازه بار و الگوی پیچش، قادر به پیچیدنِ تا حداکثر ۴۰ سری محصول (بار) در ساعت است.


Octopus سری C با امکاناتی از قبیل صفحه لمسی رابط اپراتور OctoFACE، قفل حلقه نگهداری و آلارم کمبود فیلم، از بسیاری از ویژگی‌های چند منظوره بودن و ارتقابخش عملکرد مشابه مدل‌های با سرعت بالاتر برخوردار است. اجزای مدولار آن از جمله یک پایدارساز بار، وسیله طناب‌کشی و وسیله بلندکننده پالت نیز قابل تهیه‌اند که سازگاری آسان این دستگاه برای طیف وسیعی از کاربردها را ممکن می‌کند.


کلِر می‌گوید: “ما همواره به دنبال یافتن راهکارهایی برای رفع نیازهای رو به رشد بازار هستیم. Octopus “C” برای تولیدکنندگانی که با وجود محدودیت‌های بودجه، خواهان افزایش بهره‌وری بدون قربانی کردن فضای کارخانه هستند ایده‌آل است.”

منبع : ایران پک

برچسب ها : استرچ

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب