بهترین استرچ پالت در کرج

بهترین استرچ پالت در کرج

بدون دیدگاه
5/5 - (2 امتیاز)

بهترین استرچ پالت در کرج

در صنعت بسته بندی از دستگاه ها مختلفی جهت بسته بندی محصولات استفاده می شود. دستگاه استرچ پالت یکی از بهترین و کارا ترین دستگاه های بسته بندی می باشد. در این دستگاه به کمک انواع فیلم و نایلون استرچ (سلفون مخصوص استرچ کردن) محصولات قرار گرفته بر روی پالت را بسته بندی میکند.

استرچ پالت مناسب انواع کارخانه ها و کارگاه هایی است که نیازمند بسته بندی محصولات در خط تولید با سرعت بالا هستند تا بتوانند بازدهی را به حداکثر برسانند. این دستگاه کمک میکند تا محصولات به واسطه ی بسته بندی شدن، نظم و ترتیب بهتری در محیط کارخانه و کارگاه داشته باشند و فضای کمتری نیز در این حالت اشغال می شود.

ماشین سازی پاشا صنعت البرز در کرج با سابقه طولانی در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه های بسته بندی می باشد که دستگاه های استرچ پالت تولیدی این شرکت از بهترین های موجود در بازار است. شما همشهریان عزیز ساکن در کرج برای اطلاع از قیمت های دستگاه استرچ پالت و هرگونه مشاوره در این خصوص می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و با مشاوران متخصص ما در این مجموعه صحبت کنید.

جهت دریافت قیمت روز دستگاه استرچ پالت و همچنین مشاوره انتخاب بهترین دستگاه با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

تلفن کارگاه: 02634807634  – موبایل: 09361554113 – 09125689025

خرید دستگاه استرچ پالت در کرج

استرچ Stretchبه معنای کش آمدن است. در استرچ کردن محصولات به وسیله فیلم استرچ و دستگاه استرچ پالت، لایه پلاستیکی (فیلم استرچ) به دور محصولات حهت بسته بندی و نظم دهی کشیده می شود. فیلم استرچ به صورت رولی و در ابعاد مختلفی در بازار موجود است.
دستگاه شیرینگ پالت به وسیله فیلم شیرینگ و حرارت، پالت های محصولات را بسته بندی میکند و دستگاه استرچ پالت به کمک فیلم استرچ و کشیدن به دور محصولات موجود بر روی پالت عملیات بسته بندی پالت را انجام می دهد.
قیمت استرچ پالت به نسبت شیرینگ پالت بسیار کمتر می باشد و این ارزان تر بودن باعث شده است تا تولیدکنندگان جهت بسته بندی به سراغ دستگاه استرچ پیچ بروند. با توجه به تکنولوژی جدید این دستگاه ها (سیستم پری استرچ) هم از نظر مقاومت و هم از نظر مصرف فیلم استرچ و کاهش هزینه ها بسیار در صنعت کشور جا باز کرده است.

قیمت دستگاه استرچ پالت در کرج

دستگاه سلفون پیچ پالت یا دستگاه پالت پیچ جهت پیچش نایلون استرچ به دور پالت میباشد و می تواند محصولات را بر روی پالت حفاظت نماید و از ریختن محصولات در هنگام جابجایی پالت توسط لیفتراک و یا پس از بارگیری جلوگیری می کند.یکی از پر فروشترین دستگاه بسته بندی پالت  است و بدلیل هزینه های پایین چه از نظر قیمت دستگاه و چه از نظر هزینه های مواد مصرفی و استهلاکی در صنعت بسیار پر طرفدار می باشد.

تولید کننده دستگاه استرچ پالت در کرج

پاشا صنعت البرز یکی از تولید کننده های بهترین دستگاه استرچ پالت در کرج می باشد. شما میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان خرید دستگاه استرچ با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

برچسب ها :
استرچاسترچ صنعتیدستگاه بسته بندی پالتساخت دستگاه استرچ پالت

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب