برخی از کاربردهای دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

بدون دیدگاه
1.5/5 - (37 امتیاز)

به طبع با افزایش مسافرت های بین شهری و خارجی، بار و اثاثیه بیشتری نیز در این بین جابجا خواهد شد. عواملی چون انتقال بار مسافران و نیز محافظت از این وسایل باعث شده که تقریبا تمامی پایانه های بزرگ مسافربری و فرودگاهی به فکر تهیه یک دستگاه استرچ پالت فرودگاهی بیفتند. با وجود آن که به طور معمول این بارها از سوی خود افراد نیز بسته بندی خواهد شد اما با این حال این بسته بندی استانداردهای لازم را نخواهد داشت و احتمال آن که در طی مسیر بر اثر تکان های رخ داده، باز شده و خسارت هایی را به بار آورند، وجود خواهد داشت.

از سوی دیگر ممکن است مسافران بخواهند که بسته بندی های کوچک آن ها به صورت یک جا و در کنار هم بسته بندی گردند تا راحت تر بتوان آن ها را حمل کرد. از دیگر مزایای استرچ پیچی می توان به مواردی چون محافظت از کیف و چمدان ها در برابر آلودگی، باز شدن زیپ آن ها و خیسی و رطوبت و همچنین پلمپ کردن بارها اشاره نمود.

مزیت های دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی یکی از دستگاه های استرچ کش به شمار می آید که به واسطه قابلیت هایی که دارد به منظور استفاده در مکان های مسافری و بارگیری بسیار ایده آل خواهد بود. به عنوان بعضی از قابلیت های مهم دستگاه استرچ فرودگاهی می توان موارد زیر را یادآور شد:

  • وزن و سایز دستگاه های استرچ پالت فرودگاهی کاملا برای استفاده در محیط های گوناگون ترمینال و فرودگاه مناسب خواهد بود. این نوع از دستگاه ها به واسطه برخورداری از وزن و اندازه ای کم به ماشین مینی استرچ نیز معروف می باشند.
  • چرخ موجود در زیر این دستگاه باعث شده که به راحتی بتوان آن را به جای مورد نظر منتقل نمود.
  • دو میله عمودی قابل تنظیم موجود بر روی صفحه گردان دستگاه از پرت شدن چمدان، ساک و بسته های سبک وزن در هنگام چرخش و استرچ شدن جلوگیری خواهد نمود.
  • صدای تولید شده از این دستگاه بسیار کم می باشد و دارای عملکردی کاملا نرم است. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به تنظیم مقدار شل و سفتی فیلم استرچ و مقدار دور صفحه گردان اشاره نمود.
برچسب ها : استرچ

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب