دستگاه پرکن مایعات

جهت ریختن مایعات در ظروف و بطری ها نیاز است از روشی استفاده شود تا در کنار برخورداری از دقت و سرعت بالا، به سادگی نیز مورد استفاده قرار گیرد. به این منظور استفاده از دستگاه پرکن مایعات در این زمینه بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. که در انواع مختلف دستگاه پرکن مایعات غلیظ ، دستگاه پرکن مایعات رقیق و … ساخته می شوند. در این مطلب جامع به معرفی انواع مکانیزم های پرکردن مایعات و قیمت دستگاه پرکن مایعات میپردازیم.

4.9/5 - (150 امتیاز)
انواع دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات؛ دستگاهی که جهت پرکن کردن انواع مایعات رقیق و غلیظ در صنایع مختف غذایی، شیمیایی ، دارویی و … مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه پرکن مایعات در مکانیزم های مختلف پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی قابل طراحی و تولید می باشد.

نحوه عملکرد دستگاه پرکن مایعات به چه صورتی می باشد؟

تزریق مایعات با هر نوع گرانروی که داشته باشد توسط مکانیزم هایی نظیر مکانیزم پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی صورت می گیرد. در واقع بسته به نوع مایعات می بایست از روشی مناسب استفاده شود تا در انتخاب مکانیزم تزریق دقت لازم به کار برده شود.
به طور معمول مکانیزم پمپی به دلیل عدم برخورداری از دقت بالا برای تمامی مایعات قابل استفاده می باشد. اما ماهیت کارکرد آن به گونه ای بوده که برای موادی با چسبندگی زیاد نظیر گریس سرد بسیار مطلوب خواهد بود.

از طرفی سیستم پرکن مایعات ثقلی در دستگاه پرکن عرقیات، دستگاه پرکن دوغ، انواع شوینده ها و دیگر مواد مشابه کاربرد دارد. این روش تزریق در بین دیگر روش ها مناسب ترین قیمت را دارد و عملیات پر کردن با استفاده از جاذبه و وزن خود مایع صورت می گیرد. این روش در اکثر دستگاه هایپرکن مایعات رقیق به کار برده می شود.

یکی دیگر از مکانیزم های پرکردن مایعات، استفاده از پرکن سیلندر پیستون می باشد که از دقت بالایی برخوردار است. از این روش با توجه به ثابت بودن حجم تعیین و تنظیم شده و در نتیجه کاهش خطای مقدار تزریق مواد بیشتر، در مورد مایعات غلیظ استفاده می شود.

ویدیوی نحوه‌ی کار دستگاه پرکن مایعات رقیق

بررسی انواع مکانیزم پرکننده‌های مایعات

بسته به موادی که قصد پرکن کردن آن را داشته باشید، مکانیز انتخابی دستگاه نیز متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی این 3 مکانیزم، مهم ترین و اصلی روش های پر کردن مایعات می باشند. هر 3 مکانیزم، پرکن سیلندر پیستونی، پرکن پمپی و پرکن ثقلی توسط پاشا صنعت البرز قابل طراحی و تولید می باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان و قیمت روز تماس بگیرید.

پرکن سیلندر پیستونی

دقت 99.99%
سرعت 95%
قدرت 90%

پرکن پمپی

دقت 85%
سرعت 90%
قدرت 95%

پرکن ثقلی

دقت 90%
سرعت 80%
قدرت 80%

دستگاه پرکن مایعات سیلندر پیستونی

در بین دستگاه های پر کن مختلف مکانیزم سیلندر پیستون را می توان پرقدرت ترین و دقیق ترین گزینه به شمار آورد و به همین دلیل می توان آن را برای مایعات غلیظ انتخابی مناسب دانست. به واسطه این مدل می توان با توجه به حجم سیلندر مایعات غلیظ را پر کرد. این در حالی است که در رابطه با موادی نظیر روغن مایع، کارایی چندان مطلوبی نخواهد داشت و استفاده از این دستگاه به منظور پر کردن مایعات غلیظ سبب افت سرعت کار خواهد شد. علاوه بر آن به منظور پر کردن مایعات در ظرفیت های کمتر از 1 لیتر نیاز به دستگاه پرکنی با دقتی بالا می باشد. به عنوان نمونه برای آن که بطری پت 100 سی سی را از شیرکاکائو پر نمود دستگاه پمپی و یا ثقلی از خطای میانگین 5 تا 10 سی سی برخوردار خواهد بود که این میزان در رابطه با بطری های کوچک مقدار زیادی می باشد. این مدل اگر چه در مقایسه با دو نوع دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است اما این هزینه در مقایسه با قدرت و سرعت عملکرد آن کاملا مناسب خواهد بود.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

پرکن مایعات پمپی

این دستگاه هم در رابطه با مواد غلیظ و هم در مواد رقیق کاربردی می باشد. به نوعی می توان گفت از نظر مانور، این دستگاه در مقایسه با دیگر انواع پرکن مایعات از قابلیت های بیشتری برخوردار است و می توان به کمک آن چندین نوع محصول را بسته بندی نمود. گریس یکی از محصولاتی است که غالبا به صورت اختصاصی به وسیله این دستگاه بسته بندی خواهد شد و همان طور که می دانید این ماده از چسبندگی و غلظت بالایی برخوردار است. این دستگاه پرکن را با توجه به توان و قدرت فشار بالای پر کنندگی می توان برای مایعات غلیظ و چسبنده انتخابی مناسب به شمار آورد. در شرکت پاشا صنعت البرز برای ساخت دستگاه پرکن پمپی از پمپ های استیل درجه 1 بهره گرفته می شود. این پمپ توان دستگاه پرکن مایعات را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد و توسط نازل های دستگاه مواد به همراه فشار بالایی تزریق می گردند.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

دستگاه پرکن ثقلی

نازل پر کن ثقلی به گونه ای طراحی خواهد شد که برای مایعات بسیار رقیق بسیار کاربردی است. از این رو در صورتی که دارای محصولاتی مایع، سبک و رقیق هستید این دستگاه برای شما انتخابی مناسب خواهد بود. در این سیستم به منظور پر کردن مایعات نیروی جاذبه و به نوعی وزن خود مواد مورد استفاده قرار گرفته و از این رو به پرکن مایعات گرانشی نیز معروف است. در این سیستم به کارگیری نیروی جاذبه سبب شده این دستگاه به شکل ساده تری طراحی شده و از این رو به قیمت مناسب تری به فروش برسد. از بین مواد مناسب پرکن مایعات ثقلی می توان به لال ، الکل ، آب ، مواد شیمیایی ویژه ، جوهر ، مواد شیمیایی خورنده اسیدی و سفید کننده اشاره نمود. با وجود آنکه این سیستم به طور معمول برای محصولاتی که درون آن ها کف به وجود نخواهد آمد کاربردی است اما با این حال می توان حتی در صورت ایجاد کف نیز به منظور کنترل آن از یک صفحه استفاده نموده و در واقع سطح خاصی برای پر شدن در نظر گرفت.

دستگاه پرکن ثقلی چه مزایایی به همراه دارد؟

  1. این دستگاه دارای کاربری آسان است؛
  2. با قیمتی مناسب قابل خرید و سفارش می باشد؛
  3. تعمیر و نگهداری آن هزینه چندان بالایی به همراه نخواهد داشت؛
  4. در بسته بندی مایعات خورنده بسیار کاربردی است.

معایب دستگاه پرکن ثقلی کدامند؟

  1. قدرت تزریق در آن ضعیف است؛
  2. در رابطه با مایعات دارای چگالی متوسط کارایی مطلوبی نخواهد داشت؛
  3. کاربرد آن محدود است؛
  4. به نسبت دیگر انواع دستگاه پرکن، کار اپراتور با آن بیشتر خواهد بود؛
  5. در رابطه با موادی که در دمای محیط دچار تغییر خواهند شد کاربرد ندارد؛
  6. در رابطه با مواد نیازمند به چرخش چندان کارایی نخواهد داشت.
دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک
دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

یکی از موارد مهم در رابطه با دستگاه پرکن مایعات، تعداد تولید می باشد که در واقع وابسته به تعداد نازل به کار رفته بر روی دستگاه خواهد بود. از مهم ترین مشخصه های یک دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک می توان به نوار نقاله برای انتقال ظروف با هر شکل و اندازه، پرکردن همزمان 4 الی 12 ظرف، درب گذاری و درب بندی در دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک توسط سنسورهای تعبیه شده اشاره نمود.

می توان مکانیسم های پر کردن در دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک را در سه دسته پمپی ، سیلندر پیستونی و ثقلی یافت که هر یک از آن ها دارای کاربرد خاص خود می باشند.

  • به منظور پر کردن مایعات رقیق نظیر آب ، دوغ ، انواع عرقیجات ، تینر ، الکل و مایعات این چنینی از سیستم ثقل استفاده می شود.
  • از سیلندر پیستون و پمپ هم برای مواد رقیق و هم برای مواد غلیظ استفاده خواهد شد.
  • دقت بالای سیلندر پیستون در پر کردن و نیز برخورداری از تلرانس خطای پایین باعث شده است که مورد استفاده بیشتری قرار گیرد و البته لازم به ذکر است که استفاده از این مکانیزم منجر به افزایش قیمت دستگاه خواهد شد.

عملکرد دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

ابتدا بایستی اپراتور ظروف مورد نظر را بر روی نوار نقاله دستگاه قرار دهد. بعد از آن که ظروف به طرف نازل ها حرکت کرده و درست در زیر نازل ها قرار گرفتند فرمان پرکردن از سوی حسگرهای مربوطه داده می شود. به منظور انجام تنظیمات مختلف دستگاه، در هر بخش از دستگاه تعدای تایمر و ادوات مکانیکی به چشم می خورد که اپراتور به کمک آن ها قادر به تنظیم دقیق دستگاه خواهد بود تا دقت پرکردن و پرکردن سریع و بدون اتلاف وقت و بدون چکه از نازل ها به درستی صورت گیرد.

بعد از پر شدن ظروف، این بار هدایت آن ها به طرف یونیت درب گذاری انجام می گردد. حال در این بخش تک تک ظروف، درب گذاری خواهند شد. در بخش درب بند یک هد آلومینیومی کلاج دار وجود داشته که بعد از بسته شدن درب ها هد با عملکردی مشابه یک هرزگرد مانع از مخدوش شدن سطح درب می گردد.

در ادامه خط تولید نیز بسته به نیاز و درخواست مشتری دستگاه هایی چون دستگاه سیل القایی، دستگاه لیبل شرینک قرار خواهند گرفت. گفتنی است که با استفاده از یک دستگاه میز ترافیک در ابتدای خط، تعداد ظروف بیشتری را قرار داد.

با اتمام کار ظروف درب بندی شده توسط اپراتور از روی نوار نقاله به محل دیگری هدایت خواهند شد.

دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

به طور کلی می توان دستگاه های پرکن مایعات نیمه اتوماتیک را در دو دسته رومیزی و یا شاسی دار یافت. هر دوی این دستگاه ها تقریبا فضای کمی را در محیط به خود اختصاص خواهند داد.

به منظور جلوگیری از چکه کردن و اضافه ریزش مواد بر روی ظروف، نازل ها از شیر اکشیوتر برخوردار می باشند. در بعضی از پرکن ها شرایط به گونه ای است که بایستی تزریق توسط نازل از کف ظرف انجام شود، با این کار ماده به هنگام تزریق کف نخواهد کرد، از ظروفی چون شیشه شورها سرریز نمی گردند و به هنگام پر کردن موادی چون گریس حباب نخواهد افتاد. در این دستگاه نیز مانند دیگر دستگاه های پرکن مایعات امکان اجرای سیستم های تزریق سیلندر پیستونی یا پمپ و یا ثقل مختص مواد رقیق وجود خواهد داشت و در واقع این مکانیسم ها از نظر دقت پر کردن با یکدیگر متفاوت می باشند.

عملکرد دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

به منظور پر کردن ظروف مختلف و با هر ابعاد و شکلی امکان استفاده از پر کن های نیمه اتوماتیک مایعات وجود خواهد داشت. ابتدا ظروف بایستی به طور دستی در زیر نازل قرار بگیرند. به لطف فیکسچر تفلونی مورد استفاده بر روی میز کار دستگاه نیز خطای ریزش مواد به اطراف ظرف کاهش پیدا خواهد نمود و در واقع ظروف در آن قرار خواهند گرفت. بعد از قرارگیری ظروف از طریق فشردن پدال، تزریق آغاز می گردد. در صورت سیلندر پیستونی بودن سیستم تزریق با اتمام تزریق سنسور قطع کن دستور قطع تزریق را صادر خواهد کرد و چنانچه سیستم تزریق از نوع پمپ یا ثقل باشد برای کنترل میزان تزریق مواد از تایمر کمک گرفته می شود.

در دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک به منظور افزایش بهره وری کار امکان فعال نمودن سیستم دائم کار دستگاه وجود خواهد داشت. بعد از یک بار تحریک، این سیستم عمل تزریق را به صورت مداوم و کنترل شده اجرا خواهد نمود.

هماهنگی پر کن با مایعات از نظر میزان چگالی

مایعات با توجه به میزان غلظت و چگالی به نوع بسته بندی خاص خود احتیاج دارند. از این رو، این تفاوت چگالی مایعات باعث شده است که ماشین آلات پرکن مایعات در دو نوع غلیظ و رقیق قابل طراحی و تولید باشند.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

یکی از دستگاه های بسیار کاربردی در زمینه بسته بندی، دستگاه پرکن مایعات غلیظ می باشد. به طور معمول این دستگاه جهت بسته بندی مایعات و سیالات با گرانروی بالا مورد استفاده قرار می گیرد که به سختی می توان آن ها را به ظروف بسته بندی منتقل نمود. به طبع با افزایش غلظت و گرانروی یک سیال چون گریس به شکل ثقلی و تحت تاثیر وزن، ریختن آن ها به درون ظرف کار سخت تری خواهد بود و در واقع سخت تر حرکت می نمایند.

دستگاه های پرکن مایعات غلیظ در حوزه هایی چون بسته بندی روغن و گریس در صنعت پالایشگاه و نفت، بسته بندی رنگ‌های پلاستیکی و پلیمری در حوزه رنگ سازی، بسته بندی انواع شربت‌ها و عصاره‌های غلیظ در حوزه مواد غذایی و بسته بندی برخی از مواد دارویی خاص که به صورت سیال غلیظ می باشند مورد استفاده قرار خواهند گرفت.  از این رو می توان گفت استفاده از دستگاه پرکن مایعات غلیظ در زمینه صنایع به کاهش چشم گیر بخش اعظم مشکلات و کارها کمک خواهد نمود.

دستگاه پرکن مایعات رقیق

دستگاه پرکن مایعات رقیق

مایعات رقیق نیز در واقع دسته ای دیگر از سیالات می باشند که به دستگاه پرکن مایعات نیاز خواهند داشت. این نوع از مایعات حرکت سریع تری داشته و به همین دلیل راحت تر می توان آن ها را بسته بندی کرد. البته لازم به ذکر است که در رابطه با مایعاتی چون مایعات دارویی و الکل‌ها، بنا به دلایلی چون فراریت بالا و احتمال تبخیر شدن نیاز به دستگاه های خاص تری به نسبت دستگاه‌های پرکن مایعات غلیظ می باشد.

بسته بندی انواع شربت‌های رقیق و عصاره میوه‌ها در حوزه آب میوه سازی، بسته بندی شربت‌های خوراکی سایر مواد داروی رقیق در حوزه داروسازی، بسته بندی مواد نفتی مانند بنزین و مکمل‌ها در حوزه نفت و پالایشگاه و موارد مشابه آن ها از کاربردهای دستگاه های پرکن مایعات رقیق می باشد. در زمینه بسته بندی مایعات در کارگاه های خانگی نیز دستگاه پرکن مایعات رقیق بسیار پرکاربرد می باشد.

نام دیگر این دستگاه، پرکن مایعات ثقلی می باشد. که برگرفته شده از یکی از انواع مکانیز های پرکردن مایعات می باشد. که در مایعات رقیق کاربردی است.

مزایای دستگاه پرکن مایعات پاشا صنعت البرز

  • به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش خواهد رسید و از این رو دارای قیمت مناسبی است؛
  • متناسب با مواد قابل سفارش و تولید اختصاصی خواهند بود؛
  • در نوع اتوماتیک آن از دستگاه دربندی استفاده شده است؛
  • از 5 متر نوار نقاله دارای سنسور چشمی برخوردار می باشد؛
  • مخزن 300 لیتری از جنس استیل یا پلی اتیلن دارد؛
  • مجهز به تابلو برق پیشرفته است؛
  • از نمایشگر رنگی و PLC برق بهره مند می باشد؛
  • به کمک سطح سنج مخزن بسته بندی مایعات را با بالاترین دقت انجام خواهد داد؛
  • در ساخت نازل ها و نیز سایر قطعات در تماس با مواد از استیل 304 بهره گرفته شده است؛
  • در رویه شاسی های این دستگاه ورق استیل 304 به کار برده شده است؛
  • نازل ها به صورت سفارشی از 2 تا 20 عدد قابل نصب خواهند بود.

خرید دستگاه پرکن مایعات دست دوم

در صورتی که قصد خرید یک دستگاه پرکن دست دوم را دارید بایستی پیش از اقدام به خرید، قطعات و اجرای آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. دستگاه های پرکن از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده اند که جهت خرید نوع کار کرده می بایست اجزای مختلف آن به خوبی مورد بررسی قرار گیرد. یکی از شایع ترین مشکلاتی که برای دستگاه های پرکن ایجاد میشود، بهم خوردن تنظیم سرعت پرکن دستگاه است. اما با این حال چنانچه تصمیم خود را برای خرید دستگاه پرکن دست دوم گرفته اید توصیه می شود که به خوبی تمامی بخش های آن را بررسی نموده و حتی در صورت عدم برخورداری از اطلاع و شناخت کافی حتما از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

پرسش های متداول

1. ظرفیت تولید در ماشین بسته بندی مایعات به چه صورت است؟

در صورتی که نیاز به تولید در ظرفیت بالا دارید، مدل های اتوماتیک بهترین گزینه برای شما محسوب می گردند اما برای ظرفیت تولید متوسط و پایین، نوع نیمه اتوماتیک به راحتی قادر به رفع انتظارات شما خواهد بود. گفتنی است که در صورت بالاتر بودن تعداد نازل ها در نوع نیمه اتوماتیک بیشتر از 2 عدد افزایش هزینه تولید به شکلی سرسام آور رخ خواهد داد. چرا که در چنین شرایطی نیاز به کمک گرفتن از تعداد اپراتورهای بیشتری خواهد بود و به کارگیری یک نفر اپراتور بیشتر، در طی یک سال هزینه ای برابر با اختلاف قیمت نوع نیمه اتوماتیک 2 نازله با اتوماتیک 4 نازله می باشد. از این رو توصیه می شود در صورت نیاز به دستگاهی با تعداد نازل های بیشتر از دو عدد، اقدام به خریداری نوع اتوماتیک دستگاه نمایید. برای اطلاع از تیراژ تولید یک دستگاه در طی یک روز نیاز است که ابتدا اقدام به تعیین حجم ظروف یا بطری بسته بندی نمایید.

2. نحوه محاسبه ظرفیت تولید پرکن مایعات نیمه اتوماتیک 2 نازله به چه صورت است؟

  • در رابطه با پر کردن بطری های 400 سی سی می توان در طی یک ساعت 800 الی 950 عدد بطری را پر نمود.
  • در زمینه پر کردن بطری های 1 لیتری در طی یک ساعت می توان 450 تا 600 بطری پر داشت.

3. کاربرد دستگاه پرکن مایعات صنعتی

کاربرد دستگاه پرکن مایعات صنعتی کمی با سایرین متفاوت می باشد و تنوع دستگاه ها در این زمینه بیشتر خواهد بود. در واقع گاهی مواقع حجم بالای محصولات تولیدی ایجاب می کند که به فکر تهیه یک دستگاه پیشرفته و با توانایی بالا باشید. از طرفی نیز ممکن است فعالیت یک کارخانه در حوزه مشتقات نفتی بوده و موادی چون گریس با گرانروی بالا و بنزین با گرانروی پایین را تهیه نماید.

در چنین شرایطی انتخاب دستگاه پرکن مایعات صنعتی به تولیدات کارخانه و شرایط تولید آن‌ها بستگی خواهد داشت که البته احتمال داشته تفاوت زیادی با هم داشته باشند. از این رو شما به هنگام خرید دستگاه پرکن مایعات بایستی حتما تمامی شرایط را برای شرکت فروشنده شرح داده تا در رابطه با دستگاه و شرایط استفاده از آن اطلاعات جامع تری به شما بدهد. با این اطلاعات شما راحت تر می توانید دستگاه مناسبی را خریداری نمایید.

به طور معمول عواملی چون نوع سیال و شرایط اختصاصی آن کاربرد دستگاه های پرکن مایعات را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در واقع بسته به غلظت مایعات دستگاه مورد نیاز نیز متفاوت می باشد. لذا در صورتی که قصد خرید یک دستگاه پرکن مایعات را دارید توصیه می شود حتما با کارشناسان ما در این خصوص مشورت نمایید.

4. کاربرد دستگاه پرکن مایعات کوچک

در کنار امکان دسته بندی کاربرد دستگاه های پرکن مایعات در دو حوزه مایعات غلیظ و رقیق، در این زمینه اندازه دستگاه نیز بسیار موثر خواهد بود. همان طور که پیش از این گفتیم نیازی نیست که برای کارگاه های خانگی و یا کوچک هزینه زیادی صرف شده و دستگاهی بزرگ خرید. لذا با خرید دستگاه پرکن مایعات کوچک نیز به راحتی می توان یک کارگاه خانگی را راه انداخت.

برای نمونه در صورتی که شما یک دستگاه عصاره گیری یا گلاب‌گیری را در انبار منزل و یا در مغازه کوچک خود قرار داده باشید با تهیه یک دستگاه پرکن مایعات خیلی راحت می توانید تولیدات خود را بسته بندی کنید. در واقع شما این امکان را خواهید داشت تا در کارگاه کوچک خود اقدام به بسته بندی محصولاتی مانند گلاب ، عرق نعنا ، لبنیاتی مانند دوغ و شیر عصاره گیاهان دارویی و انواع نوشیدنی‌های رقیق تولیدی خود نمایید.

5. قیمت دستگاه پرکن مایعات

با توجه به نوع دستگاه پرکن مایع، اعم از رقیق (ثقلی) یا غلیظ (پمپی) قیمت دستگاه نیز متفاوت خواهد بود. برای استعلام قیمت با کارشناسان پاشا صنعت البرز تماس حاصل نمایید

6. دستگاه پرکن با سروو موتور در چه مواردی کاربرد دارد؟

این دستگاه در کارخانه های بزرگ و پر تیراژ به کار برده می شود. علاوه بر آن در کارخانجاتی که در آن ها مواد گران قیمتی تولید خواهد شد نیز به دستگاه پرکن مایعات با دقت بالا همچون، پرکن سیلندر پیستونی یا پرکن سروو موتور نیاز می باشد. دستگاه های پرکن مایعات با سروو موتور به واسطه مدارهای الکتریکی که داشته بسیار کاربردی تر می باشند. در کنار این موتور مدارات الکترونیکی به شکلی سری تعبیه شده اند و به وسیله سیستم الکترونیکی حرکات مکانیکی الکتروموتور دقیق تر شده و از این رو سرعت و حرکات موتور بهینه سازی می گردد. به همین دلیل این دستگاه در کنار سرعت، از دقت مطلوبی نیز برخوردار است. بسته بندی ظروف و بطری های در اندازه های مختلف به واسطه پرکن مایعات با مکانیزم سیلندر پیستونی پنوماتیک و پرکن سروو موتور با خطای کمتر از 5 سی سی انجام می پذیرد.

نیاز به دستگاه پرکن مایعات دارید؟ یک مشاوره رایگان مهمان ما باشید

جهت استعلام قیمت پرکن مایعات و مشاوره رایگان همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط با دستگاه پرکن مایعات

نکات آموزشی و کاربردی برای یک انتخاب درست

22 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • زهرا ساداتی
    7 مارس 2021 9:40 ق.ظ

    سلام. ممنون از مطلب جامعتون. دستگاه پرکن مایع تمام اتوماتیک شما چند روزه تحویل میدید؟ برای کارگاه گلاب گیری میخواهیم. ممنون میشم با من تماس بگیرید. این شماره منه :

    پاسخ
  • حسین صبوری
    31 مارس 2021 4:31 ب.ظ

    سلام. پرکن مایعات اتوماتیک قیمتش چنده؟ مناسب کارگاه چندمتری هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. ضمانت پرکن مایع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک فرقی داره؟ قیمتشون چقدر اختلاف داره؟

    پاسخ
    • سلام به شما. جهت دریافت مشاوره رایگان و قیمت دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک لطفا در ساعات اداری با شماره کارگاه، و ساعات غیر اداری با شماره های همراه موجود در پایین سایت تماس حاصل نمایید. کارشناسان پاشا صنعت البرز آماده پاسخگویی به سوالات شما پیرامون دستگاه های بسته بندی خواهند بود.

      پاسخ
  • سلام.‌قیمت پرکن مایعات چقدره؟

    پاسخ
  • سلام. قیمت دستگاه پرکن مایع رو میخواستم بدونم. لطفا قیمت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک رو بفرمایید.

    پاسخ
  • سلام برای پرکردن عسل ما میتونیم از مکانیزم سیلندر پیستون استفاده کنیم؟ یا باید پرکن پمپی سفارش بدیم؟ ممنون میشم توضیح بدید

    پاسخ
  • من دانشجوی طراحی صنعتی هستیم. پایان نامه من در خصوص اموزش ساخت پرکن مایعات هست. ممکنه از شما راهنمایی بگیرم.

    پاسخ
  • یک سوال داشتم. آیا شما خط پرکن مایعات هم طراحی میکنید؟ ما تولید کننده الکل صنعتی هستیم. آزادی. شماره من

    پاسخ
    • جناب آزادی جزئیات در خصوص طراحی خط پرکن مایعات برای شما ارسال شد. در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید. کارشناسان پاشا صنعت البرز به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

      پاسخ
  • ببخشید دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق شما چه تفاوتی با هم دارن؟ من متوجه نشدم. محصول تولیدی ما اسید هست. ما بهتره از دستگاه پرکن رقیق با مکانیزم سیلندر پیستون استفاده کنیم؟ درسته؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. چون یک جا دیگه خوندم که برای پرکردن اسید بهتره از پرکن پمپی استفاده بشه.

    پاسخ
  • سلام. قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک رو میخواستم. لطفا به این شماره ارسال کنید:

    پاسخ
  • سلام
    . قیمت پرکن مایعات رو میخواستم. دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک چقدر تفاوت قیمت با پرکن نیمه اتوماتیک داره؟

    پاسخ
  • سلام در مورد دستگاه های مورد نیاز در تولیدات بهداشتی (دارو و …) آیا مجوزهای خاصی باید رعایت بشه
    و سوال دمم اینکه برا تولید سرم های خوراکی از کدوم دستگاه مایع پر کن استفاده میشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید