شیرینگ پک کابینی

دستگاه شیرینگ کابینی

بدون دیدگاه
5/5 - (2 امتیاز)

یکی از دغدغه های همیشگی مدیران کسب و کار ها، فضای کم کارگاه یا فروشگاه است. به طوری که به دلیل جاگیر بودن امکان استفاده از دستگاه های شیرینگ پک اتوماتیک و شیرینگ پک نیمه اتوماتیک را ندارند. دستگاه شیرینگ کابینی دقیقا برای رفع همین مشکلات ایجاد شده است. شیرینگ کابینی یکی از مدل های مختلف دستگاه شیرینگ پک است که مناسب بسته بندی انواع محصولات مواد غذایی، دارویی، بهداشتی، آرایشی و … می باشد. براحتی میتوان از این دستگاه در کارگاه ها، مغازه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، غنادی ها و … استفاده کرد.

مواردی که در ادامه میخوانیم :

این دستگاه به دلیل دارا بودن سیستم دوخت سرامیکی و بدنه کاملا مقاوم، سیستم برقی قوی و همچنین با توجه به ابعاد، عملکرد همزمان دوخت و شرینک، برق تکفاز، سیستم مگنت و عدم نیاز به اپراتور متخصص، در طیف وسیعی جهت بسته بندی استفاده می گردد.

عملکرد دستگاه شیرینگ پک کابینی خانگی

 

 شرح مشخصات  جزئیات 
توان مصرفي  3-3.5 Kw 
ولتاژ دستگاه  220-240V      50-60 Hz 
وزن دستگاه  127kg 
سرعت توليد دستگاه ‌(در ساعت)  300-450 
حداكثر ارتفاع محصول  200mm 
حداکثر عرض رول  500mm 
ابعاد فریم دوخت  360x540mm 
ابعاد دستگاه  1260×720×1140mm 

سایر مزایا و مشخصات فنی دستگاه شیرینگ پک کابینی

  • برق تك فاز (كم مصرف)
  • سيستم تابلوي ديجيتال
  • داراي 6 برنامه كاري با حافظه
  • دارای مگنت جهت بسته نگه داشتن درب کابین به صورت اتوماتیک
  • دارای پرفراژ جهت بالابردن کیفیت شرینک محصول
  • دارای دوخت سرامیکی
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • قابلیت استفاده از فیلم های PVC و POF شرینک
  • رنگ الکترواستاتیک و ضدضربه
  • سهولت در جابه جایی
  • نظافت آسان
  • کاربری آسان
  • دارای دفترچه و CD راهنما

شیرینگ کابینی

بررسی دستگاه شیرینگ کابینی

فرایند بسته بندی شیرینگ دو بخش دارد. مرحله دوخت و مرحله گرمادهی. در کل دستگاه های شیرینگ پک کابینی هر دو مرحله را در یک بخش انجام می‌دهند. این دستگاه ها همانطور که از نامشان پیداست دارای کابین هستند. این کابین دو منظوره مرحله دوخت و گرمادهی را انجام می‌دهد. به این شکل که اپراتور بعد از قرار دادن محصول در فیلم، آن را درون کابین می‌گذارد و در کابین را می‌بندد.

در دستگاه شیرینگ کابینی شاهد سیستم عملکرد همزمان دوخت و شرینک هستیم که سرعت بسته بندی را به شکل چشم‌گیری افزایش می‌دهد. به این شکل که با بستن در کابین، فیلم دور محصول دوخته شده و همزمان با آن، محصول داخل کابین حرارت دیده و فیلم دور بسته بندی محصول جذب آن می‌شود. به این ترتیب فرایند بسته بندی شرینک پک محصول انجام می‌شود.

استفاده از بسته بندی شیرینگ پک موجب حفظ ایمنی محصول در برابر انواع آسیب‌های احتمالی می‌شود؛ ریسک‌های هنگام انبارداری کالا از نم کشیدن و حشرات موذی گرفته تا ریسک‌های هنگام حمل و نقل محصول مانند باز شدن و پاره شدن جعبه و مواردی از این دست که می‌تواند سرمایه کارگاه تولیدی شما را در معرض خطر جدی قرار دهد.

این دستگاه با داشتن سیستم تابلوی دیجیتال، می‌تواند 6 برنامه کاری را در حافظه خود جای دهد. همچنین برای بسته نگه داشتن در کابین به شکل اتوماتیک، از سیستم مگنت بهره می‌برد.

در دستگاه شیرینگ کابینی برای بالابردن کیفیت شیرینگ محصولات شما، سیستم پرفراژ در نظر گرفته شده است. این دستگاه با سیستم دوخت سرامیکی از قابلیت تنظیم ارتفاع و نیز برخوردار است.

دستگاه شیرینگ کابینی از محصولاتی با حداکثر ارتقاع 200 میلی‌متر پشتیبانی می‌کند و حداکثر عرض رول آن 500 میلی‌متر است.

دستگاه شیرینگ کابینی با توانایی بسته بندی 300 تا 450 کالا در هر ساعت، پرچم‌دار خط تولید بسته بندی شیرینگ می باشد. برای رسیدن به حداکثر توانایی بسته بندی دستگاه، لازم است اپراتور بتواند با سرعت دستگاه هماهنگ شود.

با توجه به سرعت بالای دستگاه شرینک کابینی، این دستگاه برای بسته بندی محصولاتی مانند روغن موتور، بیسکویت، تخم مرغ و مواردی از این دست کارایی دارد. دستگاه شیرینگ کابینی برای فعالیت در واحدهای تولیدی و کارخانجات با حجم تولید نسبتاً بالا پیشنهاد می‌شود.

دستگاه شیرینگ کابینی از برق تک فاز بهره می‌برد؛ به همین جهت مصرف کمی دارد. توان مصرفی آن 3 تا 3.5 کیلو وات است و با برق 220 تا 240 ولت و 50 تا 60 هرتز کار می‌کند. این دستگاه با ابعاد 1260 در 720 در 1140 میلی‌متر و وزنی برابر با 127 کیلوگرم، امکان جابجایی راحت را دارد.

بدنه دستگاه شیرینگ کابینی با رنگ الکترواستاتیک و ضدضربه پوشانده شده است و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. دستگاه شیرینگ کابینی، برای بسته بندی جعبه محصولات و همچنین مواد غذایی و خوراکی، توانایی استفاده از هر دو نوع فیلم های شرینک پلی اولیفین و پی وی سی را دارا می باشد. همانگونه که می‌دانید فیلم های پی وی سی شیرینگ تنها برای بسته بندی جعبه‌های کالا مناسب است و نباید با مواد غذایی در تماس باشد. اما فیلم شیرینگ پلی اولیفین برای مواد غذایی مناسب و مورد تأیید FDA است.

دستگاه شیرینگ کابینی کاربری ساده‌ای دارد. کاربری ساده به معنای صرفه‌جویی در روند تولید است. چرا که چنین دستگاهی به اپراتور متخصص نیاز ندارد. با کم کردن هزینه های اپراتور متخصص در دراز مدت هزینه‌های تولید کاهش پیدا می‌کند. از این جهت انتخاب دستگاه‌های نادی پک که نیاز به اپراتور متخصص ندارند، انتخابی هوشمندانه خواهد بود.

قیمت دستگاه شیرینگ کابینی

قیمت دستگاه شیرینگ کابینی بنا به مدلی که شما انتخاب میکنید متفاوت است. جهت استعلام قیمت روز تماس حاصل نمایید.

اگر دستگاه شیرینگ کابینی را برای بسته بندی محصولات خود انتخاب کرده‌اید، می‌توانید برای استعلام قیمت یا سفارش محصول با ما تماس بگیرید. کارشناسان پاشا صنعت البرز آماده پاسخگویی به سولات شما خواهند بود.

برچسب ها : شیرینگ

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب