شیرینگ پک در کرج

قیمت شیرینگ پک در کرج

بدون دیدگاه
5/5 - (3 امتیاز)

قیمت شیرینگ پک در کرج

شیرینگ از واژه انگلیسی shrink به معنای کشیده شدن است. پک pack نیز به معنای بسته یا بسته بندی است. ترکیب این دو واژه اشاره به نحوه ی بسته بندی ای دارد که به صورت کشیده شدن انجام میشود. در صنعت بسته بندی جهت بسته بندی محصولات از نایلون های مخصوصی تحت عنوان نایلون شیرینگ یا فیلم شیرینگ استفاده می شود که از جنس پلاستیک نازک و شفاف است که به دور محصول کشیده می شود و عملیات بسته بندی انجام میگیرد.

این نوع بسته بندی محصولات مزایای زیادی نیز دارد که علاوه بر جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید، از ورود رطوبت و گرد و غبار نیز جلوگیری می کند.

دستگاهی که به وسیله ی آن این عملیات بسته بندی انجام می شود، دستگاه شیرینگ پک نامیده می شود . نام صنعتی این دستگاه shrink packing machine می باشد که با استفاده نایلون شیرینگ و حرارت عملیات کشیدن و بسته بندی محصولات را انجام می دهد. این دستگاه در مدل ها مختلفی نظیر شیرینگ پک کابینی، شیرینگ پک تونلی، شیرینگ پک حرارتی تولید می شود.

جهت اطلاع از قیمت های دستگاه شیرینگ پک در کرج تماس بگیرید  02634807634

عملکرد دستگاه شرینگ پک

همانطور که گفته شود فرآیند بسته بندی و شیرینگ کردن محصولات به وسیله ی دستگاه شیرینگ پک انجام میشود. در مدل شیرینگ پک تونلی  – که یکی از متداول ترین دستگاه های بسته بندی در ایران می باشد – عملیات بسته بندی به وسیله انتقال محصول به درون تونل (نوار نقاله وظیفه هدایت به داخل تونل را برعهده دارد) و رول شیرینگ به دور محصول توسط دستگاه کشیده می شود و با حرارتی که از داخل تونل به نایلون داده می شود، عملیات بسته بندی انجام میگیرد.
میزان رول شرینگ و همینطور حجم و زمان حرارت داده شده به محصول توسط کنترل کننده ماشین شرینگ انجام میشود. به طور کلی به این مدل دستگاه های شرینگ که حاوی کوره های بزرگ می باشند شرینگ پک تونلی می گویند که در ابعاد مختلف و قطعات بزرگ و کوچک بر اساس سفارشی مشتری تولید خواهد شد.

کاربردهای دستگاه شیرینگ پک

یکی از اصلی ترین کاربرد های دستگاه شیرینگ پک در انتهای خط تولید کارگاه ها و کارخانجات مختلف می باشد. یعنی زمانی که محصول آماده شده و نیاز به بسته بندی و انتقال به مکان دیگر دارد، دستگاه شیرینگ پک این عملیات بسته بندی را انجام می دهد. مثلا بطری های آب معدنی یا نوشابه را در نظر بگیرید. احتمالا پک های شیرینگ شده ی این محصولات را که با نایلون شفاف و به صورت 6 تایی بسته بندی شده را دیده اید. این فرآیند توسط دستگاه شیرینگ پک انجام می شود.
شیرینگ بطری های نوشابه به کمک دستگاه شیرینگ

مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ پک

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، شیرینگ کردن محصولات میتواند فوایدی زیادی برای محصول ایجاد کند که در ادامه برخی از مهم ترین این مزایا را بر میشماریم:

  • جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل کارتن های محصولات و همچنین جلوگیری از شستن غبار بر روی لیبل محصولات
  • جلوگیری از ورود هرگونه رطوبت به سطح داخلی محصول، سطح کارتن و حفظ ظاهر محصول به شکل مطلوب اولیه
  • به وسیله ی شیرینگ کردن محصولات می توان هرگونه تبلیغات را بر روی بسته بندی درج کرد.
  • با توجه به اینکه با شیرینگ کردن محصول، یک لایه از پلاستیک به دور محصولات کشیده می شود، بنابراین در عملیات جابجایی، محصولات آسیب کمتری میبیند و فرم و ظاهر محصول دچار آسیب دیدگی نمی شوند.
  • از مهمترین محاسن دیگر شیرینک کردن محصول مقرون به صرفه بودن آن نسبت به کارتن است . مثلا در محصول رب های قوطی یا رنگ های ساختمانی و یا مایعات نوشیدنی اگر به جای شیرینک کردن از بسته بندی کارتنی استفاده شود هزینه ها از لحاظ مواد اولیه و هم از نظر استفاده از نیروی انسانی تا چند برابر بالاتر می رود.

خرید دستگاه شیرینگ پک در کرج

چنانچه در استان البرز و هریک از شهرهای آن حضور دارید و قصد مراجعه حضوری به کارگاه را دارید، می توانید با تماس بگیرید تا هم از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و هم توضیحات کافی در رابطه دستگاه شیرینگ پک مورد نیاز به شما داده شود.

قیمت دستگاه شیرینگ پک

با توجه به مدل دستگاه، اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن و همچنین سایر ماژول هایی که امکان سوار شدن روی دستگاه را دارد، جهت کسب اطلاع از قیمت روز دستگاه شیرینگ پک با ما تماس بگیرید.

برچسب ها : شیرینگ

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب