نمونه ای از دستگاه پرک یک لیتری

دستگاه پرکن یک لیتری

بدون دیدگاه
5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه پرکن یک لیتری یکی از چندین مدل دستگاه پرکن در صنایع مختلف می باشد که برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد. پرکن ها دارای انواع مختلفی می باشند که از نظر های مختلفی دسته بندی می شوند. در این مطلب درباره دستگاه پرکن یک لیتری برای شما صحبت می کنیم. از طرف دیگر به منظور آشنایی بیشتر شما با انواع دستگاه های پرکن توضیحات کافی را درباره انواع دسته بندی این دستگاه ها برای شما بیشتر خواهیم گفت.

اگر شما هم برای کسب و کار خود نیاز دارید تا با دستگاه های پرکن بیشتر آشنا شوید و یکی از آن ها را برای کسب و کار خود خریداری کنید این مقاله مناسب شماست. با پاشا صنعت البرز همراه باشید.

انواع دستگاه پرکن

دستگاه های پرکن به خوبی نیاز به نیروی انسانی را برای ریختن مواد در بسته بندی های خاص را از بین برده و یا کاهش می دهند. تا پیش از این اگر قرار بود بسته بندی مایعات مختلف پر شود بسیاری از افراد باید به خدمت گرفته می شدند. این کار معایبی داشت. اولا اینکه ممکن بود که مایعات قدری هم خارج از بسته بندی ریخته شده و نیز هدر روند. از طرف دیگر احتمال عدم درنظرگرفتن نکات بهداشتی وجود داشت.

پرکن مایعات اتوماتیک
نمونه ای از دستگاه پرکن لیتری پاشا صنعت

 

چرا که امکان این وجود داشت که پست دست افراد در تماس با مایع قرار گیرد. این امر نکته بسیار منفی بخصوص هنگام پر کردن بسته بندی های مواد بهداشتی بود. از طرف دیگر به کار گیری افراد مختلف برای پرکن ظروف این مایعات هزینه هایی را هم به همراه داشت. برای همین باید دستگاه هایی تولید شوند که این مشکلات را برطرف کنند.

استفاده از دستگاه پرکن دقیقا به همین منظور صورت می گیرد. افرادی که واحد های تولیدی محصولات مختلف در فاز مایع را راه اندازی می کنند می توانند با استفاده از این دستگاه ها سرعت خوبی به کار بخشند. در ادامه برای شما درباره دستگاه پرکن یک لیتری بیشتر صحبت خواهیم کرد.

نمونه ای از دستگاه پرک یک لیتری
نمونه ای از دستگاه پرک یک لیتری

دستگاه پرکن یک لیتری

دستگاه پرکن یک لیتری یکی از انواع دستگاه پرکن می باشد که برای پرکردن ظروف یک لیتری به کار می رود. این دستگاه ها به فراخور تعداد نازل های خود می توانند تعداد متفاوتی از ظروف یک لیتری را پر کنند.

به طور کلی یکی از انواع روش های دسته بندی دستگاه های پرکن همین تعداد نازل می باشد. از طرف دیگر می توان از نظر مایعی که این مایع در ظروف پر می کند هم این دستگاه ها به دو دسته پرکن مایعات غلیظ و نیز دستگاه مایعات رقیق دسته بندی می شوند.

برای نمونه می توان به دستگاه های پرکن سس و نیز شیره انگور و … به عنوان دستگاه های پرکن مایعات غلیظ اشاره کرد.

در مقابل به پرکن عرقیات گیاهی و نیز پرکن شربت های دارویی در بسیاری از مواد می توان به عنوان دستگاه های پرکن مایعات رقیق اشاره کرد. در ادامه برای شما درباره عوامل موثر بر قیمت دستگاه های پرکن یک لیتری اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

قیمت دستگاه پرکن یک لیتری

در این باره باید خدمت شما بگوییم که قیمت این دستگاه ها با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شوند. برای نمونه می توان به تعداد نازل و نیز حجم مخزن و سایر امکاناتی که این دستگاه ها دارند. برای نمونه دستگاه پرکن یک لیتری هشت نازله قیمت بیشتری نسبت به دستگاه تک نازله دارند.

به علاوه اینکه این دستگاه ها دارای نمونه های دستی و نیز خودکار و البته نیمه خودکار هستند. از این نظر هم هرچه دستگاه پیشرفته تر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت.

جهت اطلاع از قیمت با شماره 09125689025 تماس بگیرید. یا در واتس اپ پیام بگذارید.

موارد استفاده از دستگاه پرکن یک لیتری

طیف وسیعی از صنایع را می توان یافت که از این دستگاه استفاده می کنند.

برای نمونه می توان به شرکت های دارویی و بهداشتی اشاره کرد و به عنوان مثال های بیشتر به شرکت های غذایی نیز اشاره نمود. شما عزیزان به فراخور بزرگی کسب و کار خود می توانید یکی از مدل های خودکار و یا نیمه خودکار و البته دستی را برای کسب و کار خود خریداری کنید.

با یکبار خرید این دستگاه می توانید خیال خود را از بابت سرعت بالای تولید و بسته بندی محصولات راحت کنید.

درباره عوامل موثر بر قیمت مدل های مختلف این دستگاه کمی بالاتر توضیحات کافی خدمت شما داده شد. برای کسب و کار های کوچک مدل های دستی مناسب به نظر می رسند.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب