پرکن مایع ظرفشویی

دستگاه پرکن مواد شوینده

بدون دیدگاه
5/5 - (2 امتیاز)

دستگاه پرکن مواد شوینده امروزه اصلی ترین تجهیزات کارخانه های تولید مواد شوینده به شمار می رود. در صنعت به هر ماده ای که قابلیت کف کردن دااشته باشد. این مواد را امروزه می توان در اماکن مختلفی دید. از اماکن مسکونی گرفته تا سایر اماکن در سرویس های بهداشتی شاهد بکارگیری طیفی از این مواد شوینده هستیم که با قابلیت کف کنندگی خود ناخالصی های سطوح مختلف را از بین می برند. از شامپو ها گرفته تا وایتکس و پودر های لباس شویی از نیاز های ضروری مردم برای شست و شو به شمار می روند. برای همین باید تجهیزاتی برای پرکردن بسته بندی اینها برای تولید و توزیع سریع اینها وجود داشته باشد. در ادامه درباره دستگاه پرکن مواد شوینده بیشتر توضیح خواهیم داد.

انواع دستگاه پرکننده مواد شوینده

در صنعت برای انواع پرکننده ها مدل  های مختلفی تولید شده اند. برای دستگاه پرکن مواد شوینده نیز این قاعده صادق است. از نظر مکانیسم دو مدل دستگاه خودکار و نیز نیمه خودکار برای دستگاه پرکن مواد شوینده وجود دارد. واضح است که در مدل های نیمه اتوماتیک نیاز به دخالت دست حس می شود. از طرف دیگر این دستگاه ها به صورت وزنی و نیز زمانی تولید و عرضه می گردند. این دستگاه قابلیت این را دارد که ظروف مختلف از جمله پلاستیکی و نیز شیشه ای را پر کند و به مصرف کننده پس از خروج از کارخانه ارائه کند. در ادامه برای شما ویژگی های این دستگاه ها را شرح خواهیم داد.

پرکن مایع ظرفشویی

مشخصه های دستگاه پرکننده مواد شوینده

این که شما چه نوع دستگاهی را می خواهید خریداری کنید به نوع ماده شوینده شما ربط دارد. برای نمونه مشخصه های دستگاه پر کننده مواد شوینده مایع به شرح زیر می باشد:

  • این دستگاه ها غالبا دارای یک قوطی آهنی 50 * 50 می باشند که روکش اپوکسی دارد.
  • ماده معروف پی وی سی یا پلی وینیل کلرید این دستگاه را روکش می کند.
  • این دستگاه همچنین دارای روکش پی وی سی برروی مخزن 150 لیتری خود می باشد.
  • در این دستگاه نقاله های مجهز به اینورتر تعبیه شده اند.
  • نازل های این دستگاه معمولا از جنس ماده پلی اتیلن یا پلی وینیل کلرید می باشند.
  • این دستگاه ها دارای تابلو برق ضد جرقه ای می باشند که دارای PLC می باشد.

اما ممکن است برای شما سوال پیش آید که این دستگاه چه مکانیسمی را دارا می باشد؟ در ادامه درباره مکانیسم این دستگاه نیز برای شما صحبت خواهیم کرد.

مکانیسم دستگاه پرکن مواد شوینده

مکانیسم عمل این دستگاه بر پایه تزریق ثقلی می باشد. اگر برای اولین بار است که این نام را می شنوید به خوبی این امر را برای شما توضیح می دهیم. در این سیستم شاهد این هستیم که مواد شوینده براساس وزنی که دارند به سمت نازل ها هدایت می شوند. به علاوه اینکه دستگاه دارای یک مخزن نیز می باشد. حجم مواد به وسیله شیر برقی و از طریق PLC مورد بررسی قرار میگیرد. این امر سبب می شود پرکردن و یا بهتر است بگوییم یکنواخت پر کردن بسیار عالی پیش می رود. این نازل ها به خوبی آب بندی شده اند و نمی توان انتظار حتی یک قطره چکه کردن را از آن ها داشت.

قوطی مواد شوینده

تولید مواد شوینده در منزل

همانطور که میدانید هزینه ساخت کارخانه مواد شوینده بسیار زیاد است. اما شما میتوانید از این دستگاه در محیط های کوچک نظیر منزل و کارگاهای کوچک نیز استفاده کنید. بسیاری از کسب و کارهای امروزی، از محیط های کوچک شروع کرده اند. با دستگاه های تولیدی پاشا صنعت البرز، بهترین خط تولید مواد شوینده را ران اندازی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر یک مشاوره رایگان مهمان ما باشید.

خرید دستگاه پرکن مواد شوینده

برای خرید دستگاه پرکن مواد شوینده باید برخی نکات را توجه کنید. به طور کلی هرچه امکانات این دستگاه بیشتر باشد به تبع قیمت آن هم بالا خواهد رفت. این را به این خاطر به شما میگوییم که بجای قیمت تمرکز خود را برروی کیفیت و عملکرد دستگاه بگذارید. به علاوه اینکه تلاش کنید این دستگاه را حتما حتما از نمایندگی های معتبر خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت دقیق هر دستگاه هم می توانید با ما تماس بگیرید. پاشا صنعت البرز تولید کننده دستگاه پرکن مایعات می باشد.

پاشا صنعت البرز؛ سازنده دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق

در این مطلب درباره دستگاه پرکن مواد شوینده مطالبی را خدمت شما عزیزان شرح دادیم. به هیچ وجه نمی توان اهمیت استفاده از مواد شوینده را در موقعیت های مختلف منکر شد. چرا که سلامت ما به استفاده از این مواد گره خورده است. بنابراین اگر واحد تولیدی این مواد را راه اندازی کنیم می توانیم انتظار سود خوبی را داشته باشیم. شما عزیزان می توانید با خرید این دستگاه حجم بیشتری از بسته بندی های این مواد را توزیع کنید. درباره امکانات و مشخصه های این دستگاه نیز مطالبی را خدمت شما گفتیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت روز دستگاه، میتوانید از با ما تماس بگیرید. پاشا صنعت البرز به عنوان یک شرکت پیشرو در تولید ماشین آلات پرکن است.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب