پرکن لاک ناخن پاشا صنعت البرز

دستگاه پرکن لاک ناخن

بدون دیدگاه
5/5 - (3 امتیاز)

دستگاه پرکن لاک ناخن از جمله دستگاه های مهم در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. داشتن ظاهری زیبا همیشه برای افراد مختلف از جمله خانم ها مهم بوده است.

برای همین بسیاری از افراد با راه اندازی واحد های تولیدی در این حوزه تلاش می کنند تا سود خوبی را از فروش این محصولات بدست آورند.

اما نمی توان برای تولید این محصولات صرفا از نیروی دست استفاده کرد. چرا که باید در تولید این محصولات نهایت اصول بهداشتی را بکار برد. در ادامه درباره دستگاه پرکن لاک ناخن در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: انواع دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن لاک ناخن

همانطور که گفتیم این دستگاه از مهم ترین تجهیزات واحد های تولیدی لوازم آرایشی می باشد. چرا که به دلیل توجه خانم ها به زیبایی ناخن های خود همواره فروش قابل توجهی برای لاک ناخن ثبت شده است. توانمندی این دستگاه در پر کردن بسته بندی های اغلب شیشه ای لاک ناخن بی نظیر بوده و می تواند نقشی بسیار موثر را در خط تولید لاک ناخن ایفا کند.

پرکن لوازم آرایشی و بهداشتی
نمونه دستگاه پرکن لاک ناخن

برنامه ریزی این دستگاه به گونه ای می باشد که با یک ریتم ثابت اقدام به پر کردن شیشه های لاک ناخن می کند. همچنین این دستگاه پس از پرکردن شیشه های لاک ناخن اقدام به بستن درب این بسته بندی ها می کند. اما تا به اینجا درباره ساختار های مختلف و مهم این دستگاه توضیحی ندادیم. پس با ما باشید تا در این باره هم توضیحات کافی را خدمت شما ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: دستگاه پرکن لوازم آرایشی

بخش های مهم دستگاه پرکن لاک ناخن

مهم ترین مواردی که در وصف دستگاه پرکن ناخن می توانیم ذکر کنیم به شرح زیر می باشند:

  • پیستون رانده شده به وسیله سیلندر
  • کاسه لرزش برای تغذیه کلاه
  • درپوش برس
  • دو عدد بطری غیر یکسان
  • قاب ایمنی

انواع مختلف دستگاه پرکن لاک ناخن

درباره دسته بندی دستگاه پرکن لاک ناخن باید گفت که روش های مختلفی برای دسته بندی کردن این دستگاه وجود دارند. برای نمونه می توان این دستگاه ها را از نظر میزان دخالت نیروی انسانی تقسیم بندی کرد.

از این نظر این دستگاه ها به دسته های خودکار و نیز نیمه خودکار و البته دستی تقسیم بندی می شوند. از طرف دیگر از نظر ساختار و بخش های مختلف هم این دستگاه ها ممکن است تفاوت هایی با هم داشته باشند.

برای نمونه از نظر تعداد نازل انواع دستگاه پرکن با هم متفاوت هستند. به علاوه اینکه حجم مخزن این دستگاه ها نیز با هم ممکن است متفاوت باشد. برای همین این سوال پیش می آید که چگونه می توان باوجود این تفاوت ها یک دستگاه پرکن خوب را برای کسب و کار خودم خریداری کنم. در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

نکات مهم قبل از خرید دستگاه پرکن لاک ناخن

در اینجا چند نکته مهم درباره خرید این دستگاه را قرار است خدمت شما ذکر کنیم. مهم ترین این نکات به شرح زیر می باشند:

  • دستگاه را متناسب با بزرگی کسب و کار خود خریداری کنید. مثلا اگر کسب و کار خانگی دارید بهترین گزینه برای شما نمونه های دستی این دستگاه می باشد. اما اگر دارای کارخانه یا واحد تولیدی بزرگ تری هستید از نمونه های خودکار استفاده کنید.
  • متناسب با بودجه خود بهترین گزینه را خریداری کنید. برای نمونه مدل های دستی این دستگاه دارای قیمت بیشتری نسبت به مدل های خودکار می باشند.
  • کیفیت را فدای قیمت نکنید. دستگاه مناسبی را خریداری کنید تا بتوانید مدت زمان بیشتری آن را مورد استفاده قرار دهید.

قیمت دستگاه پرکن لاک ناخن

همانطور که گفتیم پیشرفته یا ابتدایی بودن دستگاه پرکن تعیین می کند که قیمت این دستگاه ارزان یا گران باشد.

برای نمونه مدل های دستی به دلیل اینکه به اندازه مدل های خودکار پیشرفته نیستند دارای قیمت ارزان تری می باشند. از طرف دیگر برند های خارجی معمولا از نظر قیمت نسبت به مدل های ایرانی دارای قیمت بیشتری می باشند. همانطور که می دانید نوسانات بازار نیز در این باره موثر می باشد.

سخن آخر

در این مطلب درباره یکی از مهم ترین تجهیزات صنایع آرایشی بهداشتی صحبت کردیم. دستگاه پرکن لاک ناخن یکی از ضروری ترین دستگاه ها در واحد های تولیدی محصولات آرایشی می باشد. درباره عوامل موثر بر قیمت این دستگاه و نیز انواع دستگاه پرکن موحود در بازار نیز توضیحات کافی را خدمت شما ارائه کردیم.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب