دستگاه پرکن حجمی پاشا صنعت البرز

دستگاه پرکن حجمی

بدون دیدگاه
4/5 - (4 امتیاز)

دستگاه پرکن حجمی از جمله دستگاه های پر استفاده در صنعت برای ریختن مواد گوناگون در بسته بندی مختلف می باشد. به بیان بهتر به منظور پرکردن بسته بندی های مختلف با سرعت بیشتر و نیز دقت بیشتر از این دستگاه ها استفاده می شود.

پرکن ها دارای انواع مختلفی می باشند که به شکل های مختلفی می توانند دسته بندی شوند. این دستگاه ها براساس تعداد نازل و سایر امکانات ممکن است دسته بندی شوند. البته که این نوع از دسته بندی تنها نوع دسته بندی کردن این دستگاه های پرکن نمی باشد. در ادامه برای شما درباره دستگاه پرکن حجمی توضیحات بیشتری خواهیم داد. با پاشا صنعت البرز همراه باشید.

مشخصات دستگاه پرکن حجمی

دستگاه پرکن حجمی یکی از پر استفاده ترین دستگاه ها در صنایع مختلف محسوب می شود که به صورت پیمانه ای یا حجمی مواد را داخل بسته بندی وارد می کند. این دستگاه ها دارای قابلیت تنظیم پیمانه نیز می باشد.

بخش های این دستگاه که دارای تماس با مواد می باشند از جنس استیل می باشند.

بسته های پر شده با پرکن حجمی

این دستگاه به خوبی می تواند مواد گرانولی را وارد بسته بندی هایی با حجم های مختلف کند. اما این دستگاه خود دارای انواع مختلفی می باشد. در ادامه برای شما انواع روش های دسته بندی این دستگاه های پرکن حجمی را شرح خواهیم داد.

آشنایی با انواع دستگاه پرکن گرانولی

انواع روش های دسته بندی دستگاه های پرکن حجمی

دستگاه های پرکن از روش های مختلفی دسته بندی می شوند. برای نمونه می توان به روش های زیر اشاره کرد:

  • انواع دستگاه پرکن حجمی از نظر تعداد نازل
  • انواع دستگاه از نظر نحوه پرکردن ظروف و بسته بندی ها
  • انواع دستگاه پرکن حجمی از نظر میزان دخالت نیروی دست

با ما باشید تا درباره هریک از موارد بالا کامل ترین توضیحات را خدمت شما ارائه کنیم.

دستگاه پرکن حجمی پاشا صنعت البرز

1. انواع دستگاه پرکن حجمی از نظر تعداد نازل

کمترین تعداد نازلی که دستگاه های پرکن می توانند داشته باشند یک عدد می باشد. اما دستگاه های پیشرفته تر دارای تعداد نازل بیشتری می باشند. تاجایی که حداکثر تعداد این نازل ها در برخی از دستگاه ها به هشت عدد می رسد. شما عزیزان باید به نسبت پیچیده بودن کسب و کار خود دستگاه را با توجه به امکاناتش انتخاب کنید.

دستگاه پرکن خطی 4 نازله

2. انواع دستگاه پرکن از نحوه پرکردن ظروف و بسته بندی ها

از این نظر این دستگاه ها را می توان به دسته های خطی و نیز روتاری و البته وزنی تقسیم بندی کرد. مزیت دستگاه پرکن روتاری نسبت به نوع خطی جای گیری کمتر است. به طوری که شما اگر دارای جای زیادی در واحد تولیدی خود نیستید به راحتی می توانید از این دستگاه استفاده کنید تا امکان تداوم تولید با مشکل مواجه نشده و فراهم شود.

3. انواع دستگاه پرکن حجمی از نظر میزان دخالت نیروی انسانی

حتما می دانید که هرچه یک دستگاه پیشرفته تر باشد نیاز به دخالت نیروی انسانی را کاهش می دهد. در این باره باید گفت که انواع دستگاه پرکن حجمی به دسته های زیر از نظر میزان دخالت نیروی انسانی تقسیم بندی می شوند:

  • دستگاه پرکن حجمی دستی
  • دستگاه پرکن حجمی نیمه خودکار
  • دستگاه پرکن حجمی خودکار

در نوع دستی همانطور که از نامش پیداست ریخته شدن مایعات و مواد به داخل ظروف به کمک دست صورت می گیرد. اما در دو مدل دیگر شاهد کاهش استفاده از نیروی دست به مراتب هستیم. استفاده از نمونه های خودکار و نیمه خودکار به دلیل کاهش استفاده از نیروی انسانی و کاهش پرداخت دستمزد به نیروی انسانی دارای مزیت می باشد. اما این تنها مزیت استفاده از این دستگاه ها نیست. بلکه استفاده از این دستگاه ها سرعت کار را هم بالا خواهد برد.

قیمت دستگاه پرکن حجمی

مدل های مختلف این دستگاه دارای قیمت های مختلفی هم می باشند. برای نمونه به دلیل پیشرفته تر بودن نمونه های خودکار نسبت به نمونه های دستی و نیمه خودکار قیمت این دستگاه ها بیشتر می باشد. از طرفی برای تعیین قیمت مدل های مختلف این دستگاه ها باید به سراغ امکانات این دستگاه مانند تعداد نازل و حجم مخزن و … هم بروید. برای نمونه دستگاهی که دارای هشت نازل می باشد واضح است که از دستگاه دارای تنها یک نازل گران تر می باشد. اما پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نکنید و جنسی خوب و باکیفیت را خریداری کنید.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب