دستگاه میکسر پودر مخزن گردان

دستگاه میکسر پودر با مخزن گردان

2 دیدگاه
5/5 - (2 امتیاز)
زمان مطالعه : [rt_reading_time] دقیقه

دستگاه میکسر پودر با مخزن گردان یکی دیگر از انواع دستگاه میکسر پودر می باشد که در این مطلب به صورت کامل آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

دستگاه میکسر پودر با مخزن گردان نیز یکی دیگر از تولیدات شرکت پاشا صنعت البرز بوده که انتخابی عالی به منظور میکس دقیق چندین پودر با هم می باشد. این دستگاه در مقایسه با نمونه مخزن ثابت دارای مخزنی قابل دوران می باشد. لذا در این دستگاه حتی موادی که در کف مخزن نیز به حالت ساکن در آمده بلند شده و با دیگر پودرها به خوبی ترکیب خواهد شد.

این دستگاه در صنایع دارویی که میکس پودرها از حساسیت بالایی برخوردار بوده بسیار کاربردی می باشد. این دستگاه ها نیز همچون دستگاه های مخزن ثابت در حجم های ۵۰ ، ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰ ، ۷۰۰، ۸۰۰، ۹۰۰، ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۰۰۰ لیتری تولید می گردند حجم آن ها بسته به وزن مخصوص ماده و پارتی که برای میکس مشخص شده قابل انتخاب بوده و این موضوع تاثیر بسیاری در مدیریت هزینه ها برای خریدار خواهد داشت.

از مهم ترین بخش های این دستگاه می توان پره های رفت و برگشت در داخل مخزن شافت اصلی و فرعی و همچنین یاتاقان های تراشکاری شده بر روی مخزن و شاسی دستگاه را نام برد. در این دستگاه در کنار موتور گیربکسی که با هدف به گردش در آوردن پره ها روی دستگاه نصب شده دارای یک موتور گیربکس دیگر نیز بوده که بسته به اندازه مخزن قابل تغییر است و مخزن را به گردش در خواهد آورد.

عملکرد دستگاه میکسر پودر با مخزن گردان

به عنوان اولین قدم بایستی اقدام به ریختن پودرهای مختلف در درون مخزن نموده و درب مخزن را ببندید. برای آب بندی درب مخازن دستگاه میکسر پودر با مخزن گردان از تعدادی کلمپ کمک گرفته شده است. بعد از آن با استارت کردن موتور پره دستگاه و گذشتن مدتی از میکس این بار موتور مخزن را روشن نموده تا دورانی 180 درجه داشته باشد بعد از آن می توان موتور مخزن را خاموش نمود. با چند بار تکرار پروسه ذکر شده مواد به طور کامل با هم میکس خواهند شد. این دستگاه ها مواد را با سرعت بالایی میکس نموده و تنها برای این کار به 10 تا 15 دقیقه زمان نیاز دارند.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این محصول شرکت کنید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • علی رحیمی
    4 آگوست 2020 7:35 ق.ظ

    سلام
    ممنون از توضیحاتتون
    چطوری میتونم این دستگاه رو سفارش بدم؟ چقدر طول میکشه ساخته بشه؟
    علی رحیمی

    پاسخ
    • سلام علی عزیز. ممنون از ارسال دیدگاهتون. در صورت داشتن هر سوال در رابطه با دستگاه میکسر پودر کارشناسان پاشاصنعت البرز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. 09361554113

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب