میکسر پودر با مخزن ثابت

دستگاه میکسر پودر با مخزن ثابت

بدون دیدگاه
5/5 - (2 امتیاز)
زمان مطالعه : [rt_reading_time] دقیقه

یکی دیگر از انواع دستگاه میکسر پودر ، مدل با مخزن ثابت می باشد. در این مطلب به طور کامل به معرفی و نحوه عملکرد دستگاه میکسر پودر با مخزن ثابت می پردازیم. با پاشا صنعت همراه باشید!

دستگاه های میکسر پودر گزینه بسیار مناسبی برای مخلوط کردن دو یا چندین پودر با هم و به ویژه در شرایط نیاز به میکسی دقیق و یا در تیراژهای تولید بالا به شمار خواهند رفت.
پاشا صنعت البرز در این زمینه موفق به ساخت دستگاه هایی در اندازه های متنوع شده که هر یک برای ماده خاصی مناسب بوده و این موضوع کمک زیادی به خریداران نموده تا به خوبی هزینه های خود را مدیریت نمایند.

دستگاه های میکسر پودر (ریبون بلندر) پاشا صنعت البرز در اندازه های ۵۰ ، ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۰۰، ۸۰۰، ۹۰۰، ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۵۰۰ و ۵۰۰۰ لیتری قابل سفارش می باشند. در این دستگاه ها به دلیل وجود سیستم پره کشی رفت و برگشت در درون مخزن میکس به خوبی و خیلی سریع انجام خواهد شد.
به طور معمول در دستگاه های میکسر پاشا صنعت البرز برای میکس کردن پودرها نهایتا به زمانی 10 تا 15 دقیقه ای نیاز می باشد. مخزن این دستگاه در دو طرف خود از یاتاقان های تراشکاری شده و دست ساز برخوردار بوده که با کمک آن ها قادر به دوران دادن شافت و پره های دستگاه در مرکزیت مخزن خواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این دستگاه برخورداری از درب های لولایی بر روی مخزن بوده که مانع از به وجود آمدن گرد و غبار در زمان کار خواهد شد. در این دستگاه، محرک که مجهز به الکتروموتور و گیربکس بوده بسته به سایز دستگاه متفاوت و دارای استانداردهای خاص خود می باشد.

عملکرد دستگاه میکسر پودر با مخزن ثابت

پیش از هر چیزی مواد را در حالتی که دستگاه هنوز خاموش بوده به درون مخزن خواهیم ریخت. در نمونه دستگاه های پاشا صنعت البرز این امکان برای افراد وجود داشته که تقریبا از 90 درصد مخزن استفاده نمایند. بعد از ریختن مواد به درون مخزن، اقدام به بستن درب های دستگاه نموده و استارت دستگاه را بزنید. پره ها بایستی در جهتی گردش نموده که پره های بزرگتر یا بیرونی بتوانند هدایت مواد را به طرف مرکز انجام دهند.

به منظور افزودن مواد در این نوع از دستگاه های کمپانی پاشا صنعت البرز زمان بندی مهم نبوده و این امکان وجود داشته تا به صورت همزمان مواد را به مخزن اضافه نمود. بعد از طی شدن مدت زمان مشخص میکس، بایستی دریچه خروجی دستگاه را خواه دستی بوده و خواه پنوماتیک، باز نموده و اجازه داده تا مواد از درون مخزن تخلیه گردند. حتما باید در حین تخلیه مواد دستگاه روشن باشد.

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این محصول شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب