دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

دستگاه شیشه پرکن

بدون دیدگاه
5/5 - (2 امتیاز)

همانطور که می دانید انواعی از دستگاه های پرکن در بازار موجود می باشند. از دیدگاه های مختلفی می توان این دستگاه های پرکن را دسته بندی کرد.

برای نمونه اگر بخواهیم از نظر تعداد نازل این دستگاه ها را دسته بندی کنیم این دستگاه ها معمولا بین یک تا هشت نازل را دارا هستند.

از طرف دیگر از نظر غلظت محتوایی که در ظروف می ریزند این دستگاه ها به پرکننده های مایعات غلیظ و نیز پرکننده های مایعات رقیق تقسیم بندی می شوند. در این مطلب درباره دستگاه شیشه پرکن برای شما توضیحات کافی را ارائه خواهیم کرد. با پاشا صنعت البرز همراه باشید.

دستگاه شیشه پرکن چیست؟

همانطور که احتمالا از نام این دستگاه هم حدس زده اید این دستگاه برای پر کردن ظروف شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده های گسترده ای از این دستگاه ها در صنعت صورت می گیرد. از استفاده در صنایع دارویی و بهداشتی گرفته تا صنایع غذایی همه و همه از این پرکن ها استفاده می کنند. اگر از ما بخواهید که به چند مدل از پرطرفدارترین دستگاه های پرکن اشاره کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

نمونه ای از دستگاه پرکن شیشه های نوشیدنی گازدار (دلستر)
نمونه ای از دستگاه پرکن شیشه های نوشیدنی گازدار (دلستر)

می بینید که در صنایع مختلفی می توان شاهد استفاده از این دستگاه ها بود. اما از نظر مکانیسم نیز این دستگاه ها تقسیم بندی می شوند. در ادامه درباره تقسیم بندی این دستگاه ها از نظر مکانیسم نیز برای شما توضیحات کافی را ارائه خواهیم کرد.

در صورتی که نیاز به مشاوره در خصوص خرید انواع دستگاه پرکن دارید، میتوانید با شماره 09125689025 (پاشا صنعت البرز) تماس حاصل کنید.

تقسیم بندی دستگاه های پرکن براساس مکانیسم عملکرد

از نظر مکانیسم عملکرد یا به بیان بهتر میزان دخالت دست در این دستگاه ها انواع مختلف دستگاه شیشه پرکن به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • دستگاه شیشه پرکن دستی
  • دستگاه شیشه پرکن نیمه خودکار
  • دستگاه شیشه پرکن تمام خودکار

همانطور که احتمالا حدس زده اید در مورد اول بیشترین دخالت نیروی انسانی را می توانیم انتظار داشته باشیم.

از طرف دیگر در دستگاه تمام خودکار شاهد کمترین استفاده از نیروی دست هستیم.

اما بد نیست درباره سه مدل از محبوب ترین مدل های این دستگاه توضیحاتی را ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

دستگاه پرکن شیشه

مهم ترین مدل های دستگاه شیشه پرکن

سه مدل معروف دستگاه های شیشه پرکن به شرح زیر می باشند:

1. دستگاه شیشه پرکن مخصوص پرکردن نوشابه

از نظر مایعی که توسط این دستگاه در ظرف ریخته می شود این دستگاه در دسته پرکننده های مایعات رقیق به شمار می رود. انواعی از مدل های ساده و پیشرفته از این دستگاه طراحی شده اند. در مدل های پیشرفته این دستگاه می توان شیشه هایی با ابعاد مختلف را به راحتی و بدون مشکل پر کرد. به علاوه می توانید برای پرکردن سایر نوشیدنی های گازدار اعم از آبمیوه ها و دلستر های گازدار نیز از این دستگاه استفاده کنید.

دستگاه شیشه پرکن مخصوص مربا و مارمالاد

حتما می دانید که موادی که توسط این دستگاه در شیشه ریخته می شود از نظر غلظت با مورد قبل متفاوت است. این دستگاه در دسته پرکننده های غلیظ مایع به شمار می رود.

به بیان بهتر موادی که توسط این دستگاه در ظروف شیشه ای ریخته می شوند دارای گرانروی بالایی هستند. این دستگاه درست مانند پرکننده نوشابه دارای سه نوع دستی و نیمه خودکار و خودکار می باشد. اگر دارای مشاغل خانگی هستید بهترین انتخاب برای شما انواع دستی می باشد. اما اگر قصد تولید روزانه چندین شیشه محتوی محصول را دارید بهتر است از نمونه های خودکار استفاده کنید.

برای نمونه اگر واحد تولیدی کوچکی راه اندازی کرده اید می توانید از مدل نیمه خودکار این دستگاه استفاده کنید. از طرف دیگر از نظر قیمت نیز مدل های نیمه خودکار و نیز دستی دارای قیمت پایین ترین نسبت به مدل خودکار هستند. بنابراین نسبت به میزان بزرگی کسب و کار خود و بودجه ای که دارید گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید.
دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک
نمونه از دستگاه پرکن مایعات (شیشه پرکن) پاشا صنعت البرز

خرید دستگاه پرکن شیشه از پاشا صنعت البرز

در این مطلب درباره دستگاه شیشه پرکن برای شما توضیحات کاملی را ارائه کردیم. شما عزیزان می توانید متناسب با کسب و کاری که دارید دستگاه مناسب خود را خریداری کنید. درباره انواع این دستگاه از نظر مکانیسم و نیز مایعی که به کمک آن ظروف شیشه ای را پر می کنند نیز توضیحات کافی را خدمت شما ارائه کردیم. امیدواریم به پاسخ سوالات خود درباره دستگاه شیشه پرکن رسیده باشید.

شماره تماس : 09125689025 – 09361554113

تلفن کارگاه : 02634807634

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب