شیرینگ پک دوگانه سوز

خرید شیرینگ پک دوگانه سوز

بدون دیدگاه
5/5 - (4 امتیاز)

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز

با توجه به گسترس صنعت و افزایش تعداد دستگاه های برقی، مصرف روزانه برق در فصل های مختلف سال فشار سنگینی را بر شبکه برق کشور تحویل می کند. از طرفی با توجه به افزایش تعرفه بهای برق واحد های صنعتی، نیاز به دستگاه های دوگانه سوز روز به روز بیشتر احساس می شود.

یکی از دستگاه های بسیار پرکاربرد در اکثر واحد های تولیدی، کارگاه ها، کارخانجات و حتی منازل مسکونی، دستگاه شیرینگ پک است. دستگاهی که در انتهای خط تولید، وظیفه بسته بندی محصولات تولید شده را بر عهده دارد. میزان برق مصرفی این دستگاه متناسب با نوع و مدل دستگاه نسبتا بالاست. دستگاه شیرینگ جهت بسته بندی محصولات از نایلون شیرینگ و المنت هایی جهت ایجاد حرارت و چسباندن نایلون به بسته های محصولات در تونل دستگاه استفاده میکند.

طبیعتا این المنت ها جهت ایجاد حرارت برق زیادی مصرف میکنند. اینجاست که مدل شیرینگ پک دوگانه سوز به بازار معرفی شد. در این مدل المنت های برقی جهت تامین حرارت حذف می شوند.

شیرینگ پک تونلی دوگانه سوز پاشا صنعت

مزیت های دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز

باتوجه به مقدمات گفته شده طبیعی است که تولیدکنندگان به سراغ دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز بروند که با استفاده همزمان از گاز و برق در هزینه های جاری صرفه جویی کنند. در مدل شیرینگ دوگانه سوز؛ حرارتی که در داخل تونل ایجاد میشود توسط شیر تنظیم قابل کنترل است. یعنی میتوان مقدار دمای مشعل را به راحتی تعیین کرد. در این مدل به راحتی و با استفاده از گاز شهری میتوان بخش قابل توجهی از انرژی دستگاه را تامین کرد و همچنین از نظر ایمنی نیز، دستگاه ضریب امنیت بالایی دارد.

یکی از مزیت های دیگر مدل شیرینگ پک دوگانه سوز، رسیدن به دمای مورد نظر تونل در حداقل زمان ممکن است.
المنت مدت زمان بیشتری برای تامین مقدار گرمای مورد نظر نیاز دارد، در ثانی بعد از رسیدن به نقطه دمای مورد نظر به خاطر ظرفیت گرمایی کمتر المنت ها و کمتر بودن سطح گرمایش، فوری دمای خود را از دست داده و دوباره شروع به مصرف برق برای تامین حرارت تنظیم شده می کند. اما در نمونه گازی بخش حرارت دهی چون از شبکه های متعدد تشکیل شده ضمن گرمایش سریعتر، پایداری دمایی بسیار بالاتری دارد.

بیشتر بخوانید : دستگاه شیرینگ پک تونلی

مشخصات دستگاه شیرینگ  دو گانه سوز

مشخصات دستگاه بسته بندی شیرینگ پک دوگانه سوز پاشا صنعت :
  • بسته بندی با سرعت حداقل 120 بسته در ساعت
  • کنترل حرارت تونل دستگاه تا 250 درجه سانتی گراد
  • ولتاژ مورد نیاز 380 ولت 3 فاز 8 کیلووات قابل استفاده با گاز شهری
  • سیستم پنوماتیک جهت جوش فیلم پلی اتیلن ، مجهز به سیستم دوخت از جنس آلیاژی و تفلون نسوز

مشخصات دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز پاشا صنعت

خرید دستگاه شیرینگ دوگانه سوز

درصورتیکه نیاز به دستگاه شیرنیگ پک دوگانه سوز دارید تا در هزینه های جاری کارگاه و کارخانه شما صرفه جویی زیادی شود، میتوانید با ما تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان خرید دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز، بهترین مدل دستگاه متناسب با نیاز شما نیز مشخص شود.

برچسب ها : شیرینگ

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب