دستگاه پرکن مایعات اسیدی

خرید پرکن مایعات اسیدی

بدون دیدگاه
5/5 - (2 امتیاز)
همه مایعات بعد از اینکه پروسه تولید آن ها انجام شد، برای اینکه به دست مصرف کننده نهایی برسد نیاز دارند تا در ظروف مخصوص به خودشان بسته بندی شوند. این قضیه برای پودر ها هم صادق است. و اساسا فرآیند بسته بندی در انتهای خط تولید قرار داده میشود تا بعد از اینکه تولید انجام شد، مستقیما بسته بندی نیز انجام گیرد.
در مایعات این بسته بندی شامل عملیات پرکردن نیز می شود. یعنی مایعات ابتدا باید توسط دستگاه پرکن به داخل ظروف ریخته شوند. و بعد از آن درب گذاری و درب بندی انجام میگیرد.
در این بین مایعاتی که به صورت اسید هستند جهت پرکردن نیاز به دقت بیشتری دارند و ماشین آلات نیز کمی متفاوت است. دلیل آن هم به جهت صدمه زدن مایعات اسیدی به دستگاه است.
ضمن اینکه در مایعات اسیدی امکان استفاده از دستگاه پرکن دستی وجود ندارد و می بایست حتما از مدل های اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک استفاده کرد.

پرکن مایعات اسیدی

فروش پرکن مایعات اسیدی

دستگاه پرکن مایعات در صنایع مختلف قابل استفاده هستند. پرکن مایعات اسیدی عموما در صنایع دارویی و شیمیایی مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه پرکن اسیدی متناسب با چگالی و ضعیف و قوی بودن اسید آن در مدل های مختلی تولید می شود. و به صورت کلی پرکن مایعات بسته به جنس مایع و همچنین چگالی و ماهیت آن ماده در مدل های مختلفی طراحی می شود.

اسید به دلیل اینکه دارای خاصیت خورندگی بسیار بالایی دارد، بسیار خطرناگ است و هرگز نباید با پوست انسان در تماس باشید. به همین جهت در کارگاه ها و کارخانه ها جهت پرکن اسید در ظروف مخصوص از پرکن مایعات اسیدی استفاده می شود و این دستگاه همانطور که گفته شد به صورت اتوماتیک است و اپراتور فقط دستگاه را روشن میکند و ظروف را در زیر نازل ها جهت پرکردن قرار میدهد. سایر موارد توسط دستگاه انجام می شود.

فروش دستگاه پرکن مایعات اسیدی

نحوه کار پرکن مایعات اسیدی

در دستگاه پرکن مایعات اسیدی از سیستم ثقلی استفاده می شود،دراین سیستم یک مخزن روی دستگاه تعبیه شده که مواد باثقلیت و وزن خود به داخل نازلها هدایت میشود در مسیر خروجی شیرقرارداده شده و توسط شیر برقی میزان حجم مواد از داخل تابلو برق PLC کنترل میشود که دقت تزریق و یکنواختی پرکردن را بسیاربالا می‌برد. مخزن دستگاه پرکن دارای کنترگر سطح بوده و تابلو برق ازجنس پلی استر ضدجرقه و مجهز به PLC بوده و سیستم دکل و بازو بسته شدن نازلها پنوماتیک می باشد.نازلها طوری طراحی شده که کاملا آب بند بوده و بدون چکه عمل می‌کند . دستگاه پرکن قابلیت پرکردن مایعات رقیق از 150 سی سی الی 20000 سی سی را دارامی‌باشد.
زیرا اسید دارای چگالی تقریبا برابر آب بوده به همین دلیل از سیستم پرکن مایعات رقیق یا همان ثقلی استفاده می شود.

دستگاه های پرکن از مکانیزم های مختلفی جهت پرکردن استفاده می کنند. در پرکردن مایعات اسیدی از مکانیزم ثقلی استفاده می شود. یک مخزن روی دستگاه تعبیه شده است که مواد با توجه به وزن و ثقلیت خود به داخل نازل ها هدایت می شوند. همچنین در مسیر خروجی شیرقرارداده شده و توسط شیر برقی میزان حجم مواد از داخل تابلو برق PLC کنترل میشود که دقت تزریق و یکنواختی پرکردن را بسیاربالا می‌برد. مخزن دستگاه پرکن دارای کنترگر سطح بوده و تابلو برق ازجنس پلی استر ضدجرقه و مجهز به PLC بوده و سیستم دکل و بازو بسته شدن نازلها پنوماتیک می باشد.نازلها طوری طراحی شده که کاملا آب بند بوده و بدون چکه عمل می‌کند . دستگاه پرکن قابلیت پرکردن مایعات رقیق از 150 سی سی الی 20000 سی سی را دارامی‌باشد.

  مزایای استفاده از پرکن مایعات اسیدی

  • سیستم پرکن از طریق سیلندر پیستون انجام می شود.
  • بدون ایجاد مزاحمت کف و تا حداکثر ارتفاع ظرف میتوان مایع را پر کرد
  • سرعت و دقت بالا جهت پرکردن مایعاتی که خاصیت ضدعفونی دارند و به سرعت کف می کنند
  • نازل ها طوری طراحی شده اند که در زمانی که ظرف زیر نازل قرار ندارد عملیات تزریق انجام نمی شود

قیمت پرکن مایعات اسیدی

پرکن های مایع از جمله دستگاه هایی هستند که بسیار متنوع اند. دلیل آن هم این است که متناسب با مایعی که قرار است به داخل دستگاه ریخته شود و هچنین سرعت، تعداد نازل ها، جنس قطعات دستگاه نیز متفاوت باشد. در پرکن مایعات اسیدی می بایست از قطعاتی استفاده شود که در بخورد با اسید دچار فرسایش نشوند و مقاوت بالایی داشته باشند. جهت کسب اطلاع از قیمت دستگاه پرکن مایعات اسیدی با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما بهترین مشاوره خرید دستگاه را در اختیار شما قرار میدهند.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب