دستگاه شیرینگ پک قوطی نوشابه

خرید شیرینگ پک قوطی نوشابه

بدون دیدگاه
5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه های شیرینگ پک در مدل های مختلی طراحی و تولید میشوند. شیرینگ پک قوطی جهت بسته بندی کردن تعداد مشخص شده ای از قوطی های نوشابه، آب معدنی، آب میوه، دوغ و سایر نوشیدنی های رقیق به کار می رود. دستگاه شیرینگ پک قوطی نوشابه در مدل های مختلف اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و تولید می شود که قیمت مدل نیمه اتوماتیک آن به مراتب ارزان تر می باشد و نیاز به نیروی انسانی در پای دستگاه است.

دستگاه شیرینگ پک قوطی نوشابه

یکی از روش های بسته بندی کردن بطری و قوطی ها استفاده از شیرینگ و وکیوم کردن محصولات است. در این روش دستگاه شیرینگ عملیات حرارت دادن نایلون های شیرینگ را انجام میدهد و در طی این کار نایلون شیرینگ به محصولات می چسبد.

قوطی های نوشابه شیرینگ شده

همانطور که گفته شد عملیات دستگاه های شیرینگ پک قوطی به دو صورت دستی و اتوماتیک انجام میشود. در مدل دستی اکثر کارها توسط نیروی انسانی انجام میگیرد. که مناسب ظرفیت های تولید کم می باشد. اما چنانچه نیاز به بسته بندی محصولات بیشتری در طول روز دارید می بایست سراغ نمونه اتوماتیک این دستگاه بروید.

از دستگا های شیرینگ دستی برای بسته بندی های کوچک استفاده میشود. که هر دستگاه بر اساس میزان قدرت متفاوت و همچنین مقدار انرژی متفاوت مصرفی دسته بندی می شوند.

از جمله مشخصات این دستگاه عبارت است از:

  • دارای تیغه های فایبر گلاس و دارای آلیاژ نیکل و آلومینیوم و بسته بندی مناسب
  • دارای غلطک هایی برای ایجاد منافذ ریز، عدم گرم شدن محیط و قابل تنظیم آسان
  • میزان مصرف برق کم، دارای بدنه استیل ضد زنگ و توری استیل

کارگاه ها و کارخانه های صنایع غذایی که بخش اعظم تولیدات نوشیدنی کشور را انجام می دهند از این دستگاه جهت بسته بندی محصولات در انتهاط خط تولید خود استفاده میکنند.

دستگاه های دستی مناسب کارخانجاتی هستند که تولید کمی دارند یا بودجه کافی برای خرید انواع پیشرفته این تجهیزات را ندارند. این دستگاه ها دارای دفترچه راهنمایی هستند که به واسطه آن اطلاعات لازم در مورد مشخصات فنی دستگاه و طرز کار با آن را برای استفاده کنندگان توضیح می دهد.

قیمت دستگاه شیرینگ پک قوطی

قیمت دستگاه های شیرینگ پک قوطی مانند نوشابه، بسته به نوع و مدل دستگاه کاملا متفاوت است. مدل های اتوماتیک قیمت های بیشتری از مدل های دستی و نیمه اتوماتیک دارند. مواردی که در قیمت دستگاه تاثیر گذارند:

  • مدل دستگاه، ولت، مدت زمان بسته بندی و برش، سرعت بسته بندی، ضخامت فیلم
  • قدرت و سرعت فن، حداکثر اندازه بسته بندی، نوع فیلم از جمله فیلم های پی وی سی و پلی اتیلن
  • مدت زمان گارانتی و نوع ضمانت نامه فروش، جنس بدنه، میزان برق مصرفی

همچنین با توجه به نوسانات نرخ ارز، قیمت خرید مواد اولیه نیز هر ماه دچار تغییرات می شود. جهت کسب اطلاع از قیمت دقیق دستگاه شیرینگ پک قوطی با ما تماس بگیرید.

برچسب ها : شیرینگ

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب