پرکن مایع ظرفشویی

خرید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

بدون دیدگاه
5/5 - (3 امتیاز)

قبلا در مطالبی به صورت مفصل در رابطه با انواع دستگاه پرکن مایعات و مدل های مختلف و انواع مکانیز های های پرکردن مایعات صحبت کردیم. در این مطلب به صورت ویژه به دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و دستشویی میپردازیم. با پاشا صنعت البرز همراه باشید.

مکانیزم پرکن مایعات غلیظ

مکانیزم سیلندر پیستونی در دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک به این شکل انجام میگیرد که ابتدا اپراتور ظرف یا بطری مربوط به مایع را روی نوار نقاله قرار داده سپس دستگاه به صورت خودکار با توجه به تعداد نازل ها به صورت 2 تا ردیف 6 تایی جداکرده و در زیر نازل متوقف می کند. زمانیکه که پیستون به سمت جلو حرکت کند مواد غلیظ موجود در داخل سیلندر به داخل ظروف تزریق می شوند.

تمامی نازل های دستگاه پرکن مایع ظرفشویی دارای یک محفظه ی استوانه ای شکل (سیلندر) می باشند که پیستون درون آن جابجا می شود.
در زمان عقب رفتن پیستون، مسیر مخزن به داخل سیلندر توسط شیری سه طرفه که در دهانه پبستون قرار دارد باز می شود. و در زمان جلو آمدن پیستون، این شیر وظیفه باز کردن مسیر سیلندر به نازل را بر عهده دارد. به این ترتیب مواد ظرفشویی داخل نازل ها به درون ظرف ها تزریق شوند.

بعد از تخلیه سیلندر و پر شدن ظرف، پیستون به طرف عقب برگشته و خلا ایجاد شده در سیلندر باعث وارد شدن مواد از مخزن تغذیه به داخل سیلندر می گردد و سیکل بعد آغاز می گردد.

برای به حد اقل رساندن خطا اندازه و حجم سیلندر ها بستگی به اندازه ظروف داشته و برای هر ظرف از سیلندر پیستون مخصوص آن وزن استفاده می گردد.
این دستگاه دارای قابلیت پرکردن مایعات غلیظ براساس حجم سیلندر میباشد.دارای هد دربند جهت پركردن مايع ظرفشويي مي باشد كليه قسمت هاي درگير با مواد از جنس استنلس استيل مي باشد نازل ها از استيل 316 ضد خورندگي با مواد اسيدي مي باشد.

ساخت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

ساخت و تولید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی به موارد مختلی بستگی دارد :

  1. نوع و کیفیت بسته بندی نهایی
  2. شکل ظاهری ظروف بسته بندی (شکل ظاهری ظرف مایع)
  3. مقدار ظرفیت درخواستی مشتری
  4. و …

متناسب با نیاز شما دستگاه پرکن مایع ظرفشویی طراحی و ساخته می شود. تمامی دستگاه های پرکن مایع تولیدی پاشا صنعت االبرز دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساخت دستگاه پرکن ظرفشویی با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

قیمت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

با توجه به توضیحاتی که داده شد و متناسب با نیاز شما، برآورد قیمت دستگاه انجام میگیرد. در صورتیکه هرگونه سوالی در خصوص پرکن مایع ظرفشویی دارید با ما تماس بگیرد. کارشناسان پاشا صنعت البرز آماه پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

دستگاه پرکن مایعات رومیزی

قیمت دستگاه پرکن مایعات کوچک

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب