خرید دستگاه پرکن بطری

خرید دستگاه پرکن بطری

بدون دیدگاه
3.8/5 - (5 امتیاز)

دستگاه پرکن بطری از جمله دستگاه های بسیار مهم در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی می باشد. همه ما در طول روز به سوپر مارکت محل خود می رویم و می بینیم که بخش قابل توجهی از سوپر مارکت را بطری های نوشیدنی با شکل و شمایل مختلف به خود اختصاص داده اند. این نوشیدنی ها در کارخانه به وسیله همین دستگاه پرکن بطری پر شده اند. اما فارغ از بحث پرکردن باید به این توجه کرد که اصلا مکانیسم این پرکردن به چه صورت می باشد؟ چه مسیری طی می کشد تا یک بطری آب معدنی یا هر نوشیدنی دیگری به دست ما برسد؟ در این مطلب به موضوع کاربرد و اجزا مختلف دستگاه پرکن انواع بطری می پردازیم. جهت استعلام قیمت روز روی دکمه “پایین صفحه کلیک” کنید.

کاربرد دستگاه پرکن بطری

حقیقتاً دستگاه پرکن بطری که یکی از انواع دستگاه های پرکن مایعات می باشد تنها برای تولید نوشیدنی های مختلف به کار نمی رود. بلکه برای تولید گالن ها یا بطری هایی که به مواد دارویی اختصاص دارند و یا برای پرکردن ظروف حاوی مواد شیمیایی مختلف نیز به کار می روند. همچنین برای پرکردن بطری های حاوی عرقیجات گیاهی نیز از این دستگاه ها می توان استفاده کرد.

پرکن مایعات غلیظ

نمونه ای از دستگاه پرکن بطری مخصوص مایعات غلیظ

انواع دستگاه پرکن بطری و اهمیت استفاده از آن

برای پرکردن بطری های حاوی مایعات مختلف استفاده از نیروی انسانی گزینه مناسبی به نظر نمی رسد. چرا که احتمال هدر رفتن مایع با ریختن به اطراف وجود دارد. همچنین ممکن است سرعت کار به نسبت به قابل توجهی کاهش یابد. برای همین برای پرکردن همزمان تعداد انبوهی از بطری های مایعات مختلف باید از دستگاهی استفاده کرد که این امر را با دقت پیش ببرد. دقت دستگاه پرکن بطری به میزان قابل توجهی بالا می باشد. از طرف دیگر این دستگاه به صورت همزمان و با سرعت قابل توجه تعداد زیادی بطری را پر کی کند. از نظر عملکرد نیز این دستگاه به دو دسته نیمه خودکار و خودکار دسته بندی می شود.

قسمت های مختلف دستگاه پرکن بطری

این دستگاه شامل بخش های زیر است:

  • سیستم مرتب کننده بطری ها
  • سیستم پرکننده بطری ها
  • سیستم جمع آوری بطری ها
  • سیستم نوار نقاله زنجیری
  • سیستم توزیع بطری
  • سیستم تشخیص
  • سیستم پر کننده حلزونی

پرکن مایعات اتوماتیک

نمونه ای از دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک جهت پرکردن انواع بطری

دستگاه پرکن بطری چگونه پر می شود؟

در این بخش می خواهیم مکانیسم این دستگاه را برای شما عزیزان شرح دهیم. در ابتدا دستگاه مرتب کن سبب انتقال بطری ها به دستگاه نقاله زنجیری می شود. پس از آن که فرایند مذکور صورت گرفت دستگاه تشخیصی ورود می کند. پس از آن که این بخش فعالیت خود را شروع می کند سینگال فعال می شود که نتیجه عمل آن جدا شدن بخش های مختلف بطری می باشد. پس از این مراحل بطری ها درست زیر سیستم پرکن مرتب می شوند.

پرکن بطری تا یک جایی ادامه می یابد. اما از یک جایی به بعد با عملکرد دستگاه توزیع کننده بطری داده ثابتی تنظیم می شود و بطری پر شده طی آن به جلو حرکت می کند. در نهایت بطری های پرشده از سوی نوار نقاله به سمت بخش جمع آوری خودکار دستگاه منتقل می شوند.

خرید دستگاه پرکن بطری

از آنجایی که تداوم استفاده از چنین دستگاه هایی دارای اهمیت بسیاری می باشد تلاش کنید این دستگاه را از تولیدکنندگان معتبر خریداری کنید. استفاده از دستگاه های تقلبی و بی کیفیت سبب تولید محصولات بی کیفیت و البته در مواقع بسیاری هدر رفتن مایعی می شود که قرار است بطری ها را پرکند. دستگاه پرکن بطری را به کارخانه های تولید عرقیجات گیاهی و سایر نوشیدنی ها و البته آب معدنی و … پیشنهاد می کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نوع و ظرفیت دستگاه و همچین استعلام قیمت روز، با ما تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان مخصوص کار شما مهمان ما باشید.

سخن آخر

در این مطلب درباره دستگاه پرکن بطری برای شما عزیزان توضیحات کاملی را ارائه دادیم. امروزه کارخانه های بزرگی که بطری های مایعات محتوی مایعات خوراکی یا صنعتی را به تعداد انبوه تولید می کنند از این دستگاه استفاده غیر قابل چشم پوشی می کنند. اگر شما هم قصد راه اندازی چنین کسب و کاری را دارید به طور جدی به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از این دستگاه را در دستور کار قرار دهید. اما نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که هنگام خرید چنین وسیله ای کیفیت را فدای قیمت نکنید. چرا که شاید قیمت یک دستگاه گران به نظر برسد اما در مقابل نمی خواهید برای یک دستگاه سالم همان هزینه را در مدت کوتاهی مجددا بپردازید.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب