پرکن آب معدنی

خرید دستگاه پرکن آب معدنی 20 لیتری

بدون دیدگاه
4/5 - (4 امتیاز)

سالهاست که استفاده از آب معدنی در کشور بسیار رایج شده است. بطری های کوچک و بزرگ آب معدنی که در تمام سوپرمارکت ها و فروشگاه ها به راحتی یافت می شود.. آب معدنی عموما یا از چشمه هایی است که به صورت طبیعی وجود دارند و یا چشمه هایی که به صورت مصنوعی و توسط افراد تولید می شود. اما نکته ای مهمی که در همه این آب های معدنی موجود است، مقدار نمک و املاح طبیعی است که دراین آب ها موجود است.

پر کردن بطری های آب معدنی توسط دستگاه های پرکن آب معدنی انجام می گیرد. پاشا صنعت البرز تولید کننده انواع دستگاه پرکن مایعات آب معدنی و … می باشد.

بطری های آب معدنی

مشخصات فنی دستگاه پرکن آب معدنی

  • روش پرکردن بطری های به صورت دستی و یا اتوماتیک توسط دستگاه انجام میگیرد.
  • دستگاه پرکن آب معدنی، دارای 4 مرحله شستشوی بطری توسط 3 محلول مختلف می باشد. حجم مخازن نیز متفاوت است.
  • جهت شستشوی بهتر از المنت هایی در دستگاه برای گرم کردن استفاده شده است.
  • این دستگاه دارای 2 نازل پرکن می باشد که ظرفیت پر کردن 250 گالن در ساعت را دارا می باشد.
  • دستگاه پرکن آب معدنی دارای سیستم درب گذار و درب کوب می باشد
  • قابلیت نصب تونل لیبل شیرینگ بر روی دستگاه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه پرکن آب معدنی می تونید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید. به سفارش شما دستگاه های کاملا اختصاصی و متناسب با نیاز شما نیز طراحی و ساخته می شود. پاشا صنعت البرز یکی از تولید کننده های برتر دستگاه های پرکن آب معدنی در کشور می باشد.

دستگاه پرکن آب معدنی، یکی از دستگاه های بسته بندی و پرکن مایعات رقیق می باشد که قابلیت پرکردن انواع بطری های آب معدنی در سایز های مختلف را دارا می باشد.

پرکن آب معدنی 20 لیتری

ویژگی دستگاه پرکن آب معدنی

  • دستگاه پرکن گالن 20 لیتری آب معدنی در مدل های 2 و 3 و 7 نازل قابل طراحی و ساخت می باشد. همچنین ظرفیت تولید برای هر نازل این دستگاه 150 گالن در ساعت می باشد.
  • قرار دادن گالن ها بر روی نوار دستگاه توسط اپراتور انجام میگیرد و همچنین شستشوی گالن ها به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود.
  • شستشویى گالنها از طریق 3نازل مى باشد و مدت زمان نازلهاى آب پاش جهت شستشوى از طریق پنل تابلو برق دستگاه قابل کنترل مى باشد .
  • دستگاه پس از شستشوى ، گالن ها را با چرخش 982درجه روى نوار نقاله قرار مى دهد و سپس با بازگشت سریع ، نازلها مجدد آماده بارگزارى گالن مى شوند با چرخش نوار نقاله گالن ها به سمت سینى پرکن حرکت مى کنند و بصورت اتومات در دستگاه پرکن قرار مى گیرند.
  • نازلهاى دستگاه از نوع وکیوم بوده و در صورت قرار ندادن گالن در دستگاه شیر نازل باز نخواهد شد.دستگاه فوق مجهز به خشاب دربگذار بوده که از طریق دست بارگذارى مى شود و ظرفیت خشاب کامال سفارشى مى باشد .
بیشتر بدانید : دستگاه بسته بندی چیست؟

قیمت دستگاه پرکن آب معدنی

با توجه به نوسانات شدید قیمت در بازار، جهت کسب اطلاع از قیمت روز دستگاه می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و یک مشاوره رایگان مهمان ما باشید. پاشا صنعت البرز تولید کننده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق و پرکن مایعات غلیظ می باشد.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب