انتخاب درست عرض فیلم شیرینگ پک

بدون دیدگاه
5/5 - (5 امتیاز)

ممکن است خیلی از مجموعه های کوچک و یا تولیدی هایی که به تازگی اقدام به تهیه دستگاه شیرینگ پک نموده اند در رابطه با میزان عرض فیلم شیرینگ پک برای بسته بندی ها دچار ابهاماتی شده باشند.

پیش از هر چیزی لازم به ذکر است که بهترین حالت این می باشد که ورود بسته به درون کوره دستگاه شیرینگ به صورت طولی و به پهنا انجام شود. هر چند که در رابطه با محصولاتی که بایستی به طور کامل نایلون پیچی گردند این موضوع چندان مهم نخواهد بود اما در صورتی که محصول به صورت لوله ای نایلون پیچی می گردد از دو طرف بخشی از آن بدون نایلون خواهد ماند. به عنوان نمونه نوشابه خانواده به گونه ای نایلون پیچی خواهد شد که در دو طرف بسته بندی آن ها سوراخ می باشد.

در چنین حالتی بایستی شرینک کردن به گونه ای انجام شود که سوراخ روی محصول در کوچک ترین حالت ممکن باشد. از این رو این دسته از محصولات از پهنا به درون تونل خواهند رفت تا در ضلع کوچک محصول سوراخ ایجاد شود و زیاد بزرگ نباشد. در صورت ورود محصول به کوره از سمت درازا در ضلع های بزرگ محصول سوراخ ها قرار خواهند گرفت و محصول شیرینک شده ظاهر چندان جالبی پیدا نخواهد کرد.

شرینک بطری نوشابه

محاسبه اندازه فیلم شیرینگ پک

به منظور محاسبه اندازه فیلم شرینک پک تنها کافی است که حاصل جمع ضلع وارد شده به محصول و ضلع ارتفاع آن را به دست آورید. به عنوان نمونه برای شیرینک کردن کارتنی که دارای طول40 سانتی متر، عرض 30 سانتی متر و ارتفاع 20 سانتی متر می باشد بایستی کارتن از قسمت طول به درون تونل حرارتی دستگاه برود. از این رو حاصل جمع طول و ارتفاع آن روی هم رفته 60 سانتی متر خواهد شد. لذا فیلم شرینک پک نیز بایستی از عرضی 60 سانتی متری برخوردار باشد.

برچسب ها : شیرینگ

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب