عملکرد دستگاه شیرینگ پک

مهم ترین نکات برای خرید دستگاه شیرینگ

1 دیدگاه
5/5 - (4 امتیاز)

امروزه دستگاه شیرینگ پک در بسیاری از کارخانه ها کاربرد دارد و بیشتر اصناف از این دستگاه برای بسته بندی و پکیجینگ محصولات خود استفاده می کنند. در این مطلب به طور ویژه به مهم ترین نکات خرید دستگاه شیرینگ میپردازیم. اگر قصد خرید دستگاه شیرینگ را دارید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

1. کاربردهای دستگاه شیرینگ چیست؟

به طور کلی تمامی تولیداتی که نیاز به پک شدن دارند، مانند پک آب معدنی یا هر بسته بندی که نیاز به پوشش نایلونی دارد، مانند بسته های جین شده نسکافه، رب گوجه (در خط تولید رب گوجه فرنگی) و مربا (در خط تولید مربا و مارمالاد) و هر محصولی که به اصطلاح نیاز به پلمپ دارد، برای پلمپ شدن به دستگاه شیرینگ نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: قیمت دستگاه شیرینگ پک

تمامی محصولات که نیاز به پک شدن دارند، مانند آب بطری های آب معدنی میتوان با دستگاه شیرینگ پک آن ها را بسته بندی نمود

2. انواع دستگاه شیرینگ پک؛ بهمراه کاربردهای هرکدام در خطوط تولید

دسته اصلی دستگاه شیرینگ به دو بخش دستگاه شیرینگ و لیبل شیرینگ تقسیم می‌شود که هردو نوع در پاشا صنعت البرز ساخته می شود.

دستگاه لیبل شیرینگ برای لیبل زدن انواع درب محصولاتی که درون بطری است کاربرد دارد که حتی به صورت یک دست قادر است بطری را لیبل زند، دقیقا مانند بطری انواع سس که یک دست به وسیله نایلونی پوشیده شده اند که عکس کاهو و دیگر اقلام سالاد را دارد. اما دسته شیرینگ ها متنوع تر است.

شیرینگ نوع باز:

دسته اول شیرینگ نوع باز است که برای بسته بندی محصولاتی استفاده می شود که اکثرا تاریخ انقضاء بالایی داشته یا محصول خودش درون بسته دیگری مورد حفاظت قرار میگیرد. مانند بسته های آب معدنی (در خط تولید آب معدنی) یا بسته های بطری نسکافه یا بسته بندی جعبه های محصولات صنعتی. دستگاه شیرینگ نوع دوخت باز همیشه از دو جهت کناری باز می ماند.

دستگاه شیرینگ دوخت بسته:

نوع دوم دستگاه شیرینگ که دوخت بسته نام دارد و در صنعت به نام دوخت ال شناخته می‌شود، تمام دوخت است و به اصطلاح دوخت بسته است و بیشتر برای محصولاتی استفاده می شود که فاسد شدنی یا شکستنی هستند یا به هر نحوی باید از محیط بیرون محافظت شوند که به این نوع شیرینگ شیرینگ دوخت ال می‌گویند که بیشتر برای شیرینگ تخم مرغ و شیرینگ گالون های روغن و مواردی از این قبیل استفاده می‌شود.

 دستگاه شیرینگ کابینی:

نوع سوم دستگاه شیرینگ کابینی یا کابینتی است که در رستوران ها و صنایعی که تولید پایین‌تری دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد، به دلیل اینکه این نوع دستگاه شیرینگ صنعتی نیست، فعلا در دستور ساخت پاشا صنعت نیست.

3. دستگاه شیرینگ خانگی چیست و عموما چه کاربردی دارد؟

شیرینگ خانگی اصطلاحی برای شیرینگ کابینتی است که برای بسته بندی های کوچک مثل مطبخ های بیرون بر کاربرد دارد.

دستگاه شیرینگ کابینی ارتفاع 27

4. حدود قیمت دستگاه های شیرینگ در چه رنجی هست؟

قیمت دستگاه شیرینگ وابسته به عرض درخواستی مشتری، سرعت تولید و کیفیت برندهای استفاده شده در آن است.
از آنجا که پاشا صنعت کیفیت را فدای قیمت نمی‌کند، از ساختن دستگاه های بی کیفیت خودداری کرده است. جالب است بدانید که سود در فروش دستگاه شیرینگ همیشه یکسان است، یعنی سودی که ما از دستگاه شیرینگ خود با بهترین کیفیت میبریم، برابر سودی است که تولید کننده شرکت دیگر از دستگاه خود برده است و تنها دلیل تفاوت قیمت در کیفیت و نوع و برند دستگاه است. برای مثال پاشا صنعت برای کنترل حرارت از قطعه ای به نام ssr استفاده می کند که نسل جدید کنترل حرارت است که با تمام نیازهایش قیمت آن 3 میلیون تومان تمام می‌شود.

دستگاه ssr برای کنترل حرارت

اما تولید کننده دیگر از سیستم فسیل شده قدیمی استفاده میکند که کلا 250000 تومان هزینه دارد.

کنترل کننده دما ssr

تفاوت این دو سیستم در روند تولید بسیار موثر است. در سیستم ما با مدل PID درجه حرارت حداکثر 2 درجه با حرارت خواسته شده فرق دارد، ولی در سیستم قدیمی چون مدل کنترلش on/of است، دایما بازی درمی آورد که مشکلات فراوانی را برای تولید به وجود می آورد.
در نمونه دوم ما برای نوار کانوایر خود اینورتر می‌گذاریم که مشتری قادر باشد با هر نوع کیفیت نایلون شیرینگ و فیلم پلاستیکی هر ضخامتی بتواند دستگاه را هماهنگ کند و نیازی به کم یا زیاد کردن حرارت نباشد.

اما شرکت هایی هستند که از آن استفاده نمی‌ کنند و این باعث می‌شود که اگر نوع شیرینگ شما ضخیم شود، اگر حرارت را بسیار بالا ببریدباز هم جواب مطلوب نمی‌گیرید. اگر شیرینگ ضعیف باشد، حرارت را باید پایین بیاورید که این یعنی کاهش سرعت و افزایش هزینه نیروی کار و در نهایت حاشیه سود بسیار پایین.

مسلم است شرکتی که از این وسایل استفاده نمی‌کند، شیرینگ را 17000000 با عرض 50 سانتیمتر می‌فروشد و ما 23000000. مشاهده می‌شود که تمام افزایش قیمت ما برای بالا بردن کیفیت دستگاه است.
حتی بعضی از شرکت ها به خرید برندهای بدون ضمانت غیر معتبر روی می آورند، امااین تامین کننده بهترین برند ها را تهیه کرده که خود برند مصرفی ضمانت نامه دارد و ضمانت واقعی دستگاه شیرینگ را به ارمغان می آورد.
تابلو برقی که تنها 1300000 قیمت دارد و هیچ محافظتی نشده و مانند تصویر زیر تنها با 1 فیوز کار می‌کند.

کارکرد بسیار متفاوتی با تابلوبرق دستگاه شیرینگ که 6 میلیون قیمت دارد و جزء به جزء آن حفاظت شده است.

5.مواد مصرفی در دستگاه های شیرینگ 

انواع نایلون شیرینگی که در بازار موجود است، ضخامت های متفاوتی دارند. ولی این تامین کننده پس از ساخت دستگاه شیرینگ اقدام به تست می‌کند که مابقی رول شیرینگ که مبلغی در حدود 350000 تومان است را به صورت هدیه و نمونه شیرینگ به مشتری تحویل می دهد.

6. لیبل شیرینگ چیست؟

دستگاه لیبل شیرینگ یکی از شاخه های دستگاه شیرینگ است با این تفاوت که در دستگاه شیرینگ باددهی در تمام نقاط محصول است، اما در لیبل شیرینگ تنها در کناره های محصول باد گرم می خورد و در کل برای لیبل زدن انواع بطری استفاده می شود. مانند لیبل انواع بطری سس و گلاب و آبلیمو.

7. در خرید دستگاه شیرینگ باید به چه مواردی توجه کنیم؟

به عنوان راهنمای خرید دستگاه شیرینگ باید عرض کنم که هنگامی که می خواهید دستگاه شیرینگ بخرید، دقت فرمایید و فکر کنید در حال خرید ماشین هستید؛ به آپشن ها و کیفیت ها کاملا دقت کنید.

8. آیا خرید دستگاه شیرینگ دست دوم پیشنهاد می‌شود؟

اکثر دستگاه های شیرینگ دست دوم یا صدمه دیده اند یا ورژن بسیار پایینی دارند که صاحب فعلی آن جواب نگرفته و در صدد تعویض آن است؛ پس بسیار قدیمی است. هنگامی که شما ماشین دست دوم می‌خرید، طبیعتا از آن به اندازه صفر توقع ندارید.

9. نصب و راه اندازی دستگاه شیرینگ پک

توجه داشته باشید که دستگاه در خود شرکت تست کامل می‌شود و فیلم تست برای مشتری ارسال می‌گردد.گاهی بازرسی از سوی مشتری برای تست به شرکت این تامین کننده می آید و تا زمانی که خود مشتری تایید نکند، دستگاه برای مشتری ارسال نمی‌گردد.

10. آیا آموزش کار با دستگاه از طریق شرکت شما صورت می‌گیرد؟

دستگاه شیرینگ این تامین کننده دارای کتابچه راهنما است و نحوه کار دستگاه شیرینگ و همچنین جزء به جزء توضیحات لازم درباره دستگاه داده شده است و لازم است فقط مشتری آن را مطالعه کند و سپس به سادگی با دستگاه شروع به کار کند.

دستگاه حاوی یک عدد منوال کامل است و کارشناسان ما در هر زمان از شبانه روز پاسخگوی مشتریان هستند.

11. این تامین کننده در مورد خدمات پشتیبانی دستگاه های شیرینگ چه اقداماتی انجام می‌دهد؟

ما در سوال 4 شما توضیح دادیم تمامی قطعات خودشان ضمانت نامه دارند، یعنی اگر قطعه ای در کار خراب شود، بدون اینکه این تامین کننده هزینه ای پرداخت کند، قابل تعویض است. این یعنی ضمانت واقعی.
در صورتی که خود مشتری بخواهد در محل راه اندازی شود، طبق بندهایی که از پیش در قرار داد تنظیم شده و مورد تایید مشتری است، اجرا می‌شود.
نکته بسیار مهم این است که اگر دستگاه به دست مشتری رسید و مشکلی داشت که عدم کارایی دستگاه را اثبات می‌کرد، مشتری می‌تواند پس از گذشت 72 ساعت با هزینه شرکت دستگاه را پس داده و تمام پول خود را  طبق بند مندرج در قرار داد دریافت کند.

12. و در آخر اگر موردی لازم به ذکر هست، ممنون میشم بفرمایید.

تشکر میکنیم از شما که به صنعت و تولید کشور کمک می کنید.
باز هم تکرار می‌کنم که سود فروش از دستگاه بسته بندی شیرینگ در تمام شرکت ها به یک میزان است ولی تفاوت قیمت به دلیل قطعات مصرفی در آن دستگاه است.

ویترین نت
برچسب ها :
خط تولیدخط تولید بسته بندیشیرینگ

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام خسته نباشید، ممنون از مقاله عالی و کاملتون،

    ما برای کارخونه مون یک دستگاه شیرینگ پک نیاز داریم و دنبال بهترین مدل هستیم. اخیرا هم توی مجله اقتصاد آفرین با مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک آشنا شدم ولی توی اون رپورتاژ ننوشته بود که دقیقا فرقشون باهم چیه.

    ممنون میشم اگر یک راهنمایی بکنید❤️🙏

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب