دستگاه پرکن ژله

دستگاه پرکن ژله

بدون دیدگاه
5/5 - (3 امتیاز)

ژله آب میوه پخته شده در شکر حاوی ژلاتین که در هوای سرد منعقد می‌شود. ژله نوعی دسر است و فرآورده کلاژن است که به عنوان ژلاتین نیز شناخته می شود. در حال حاضر ژله بیشتر به صورت پودر ژله یافت می‌شود که باید آن را با آب سرد و گرم مخلوط و در یخچال منعقد کرد. به دلیل این که در این ماده از ژلاتین استفاده میشود. (به نقل از : ویکی پدیا)

ژله

جهت پرکن کردن مایعات مختلف از دستگاه های مختلف پرکن استفاده می شود. مایعاتی که رقیق باشند نظیر آب، نوشابه، دوغ و … نسبت به مایعاتی که غلیظ باشند نظیر عسل، ژله و … از مکانیزم های مختلفی برای پرکن استفاده می شود. این مکانیزم می بایست به گونه ای باشد که علاوه بر داشتن سرعت، دارای دقت و تاثیر گذاری بالایی نیز باشد و عملیات پر کردن به راحتی انجام گیرد.

به همین دلیل مکانیزم تزریق مایعات با گرانوری مختلف با هم متفاوت است.

ماشین سازی پاشا صنعت البرز طراح و سازنده انواع دستگاه های پرکن مایعات غلیظ  می باشیم که از بهترین مکانیزم پرکردن در دستگاه های پرکن استفاده میکنیم.

دستگاه پرکن ژله یک نمونه از دستگاه های پرکن مایعات غلیظ می باشد که بنا به درخواست شما مشتریان گرامی در ابعاد و حجم های مختلف قابل طراحی و اجرا می باشد.

دستگاه پرکن ژله

کاربرد دستگاه پرکن ژله

به دلیل تمایل زیاد افراد به انواع دسرها به خصوص ژله در مهمانی و مجالس، دستگاه پرکن ژله نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. دستگاه پرکن ژله مخصوص انواع ژله های مایع و جامد است. یعنی شما همیتوانید از ژله های مایع و هم ژله های جامد جهت پرکردن در ظروف مخصوص استفاده کنید.

دستگاه پرکن ژله به گونه ای طراحی شده است که در سریع ترین زمان ممکن می تواند لیوان ژله را پر کند.

جنس به کار رفته در ساخت این دستگاه بسیار با دوام می باشد. عایق بندی یکی دیگر از این ویژگی ها می باشد. مناسب برابی انواع ظروف پرکن مایعات غلیظ می باشد. طراحی ساده و راحت آن باعث شده است که تمام افراد بدون هیچ دانش خاصی آن را فرا گیرند و در ضمن این دستگاه وجود نیروی انسانی را کم خواهد کرد.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

مشخصات فنی دستگاه پرکن ژله

  • بدنه و اسکلت تمام استیل 304
  • قالبها آلومینيوم
  • دهانه ظرف : طبق نمونه ارسالی (دهانه 75)
  •  حجم :50تا 250 CC
  • مورد مصرف :ژله لیوانی
  • سرعت دستگاه 4000لیوان 100CC درساعت
  • دارای سیستم رول پانچ باسیل ( دستگاه بصورت رول و یا کدرنگ کاربرد دارد توسط چشم لیزری)
  • دارای پرس مرحله دو جهت جلوگیری از نشتی ظرف
  • سیستم PLC و مانیتورینگ جهت کنترل عملیات دستگاه مارک DELTAA
  • دارای مخزن بالانس دوجداره با المنت جهت گرم نگه داشتن محصول از جنس استیل 304
  • دارای سیستم اینورتورجهت کنترل سرعت دستگاه

خرید دستگاه پرکن ژله

جهت خرید دستگاه پرکن ژله و همچنی استعلام قیمت پرکن ژله همین امروز با ما تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان مهمان کارشناسان ما باشید. همچنین شما میتوانید جهت مراجعه حضوری به کارگاه تماس بگیرید و دستگاه های موجود را از نزدیک بازدید کنید.

کلام آخر

ماشین سازی پاشا صنعت البرز، سازنده انواع ماشین آلات پرکن مایعات رقیق و غلیظ می باشد که این دستگاه ها در انواع مکانیزم های پرکن سیلندر پیستونی، پرکن پمپی قابل طراحی و ساخت می باشد. دستگاه پرکن ژله از نمونه دستگاه های پرکن مایعات غلیظ می باشد که از مکانیزم پرکن سیلندر پیستونی جهت بالابردن دقت استفاده می شود. تلفن کارگاه : 02634807634دستگاه پرکن ژله

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب