دستگاه پرکن مايع ضدعفوني کننده

دستگاه پرکن وایتکس

بدون دیدگاه
5/5 - (1 امتیاز)

مواد شوینده استفاده گسترده ای در زندگی ما دارند. از آنجایی که تمیز زندگی کردن رابطه مستقیمی با سلامتی ما و عدم ابتلای ما به بیماری های مختلفی دارد برای همین نمی توان از اهمیت استفاده از مواد شوینده چشم پوشی کرد. دستگاه پرکن وایتکس یکی از دستگاه هایی است که برای تولید کافی بسته بندی های محتوی مواد شوینده بسیار کارامد می باشد.

همانطور که می دانید وایتکس از جمله مایعات رقیق می باشد. به بیان بهتر نسبت به مایعاتی نظیر مایع دستشویی دارای گرانروی کمتری می باشد. در این مطلب درباره دستگاه پرکن وایتکس توضیحات تخصصی را خواهیم داد. با پاشا صنعت البرز همراه باشید.

دستگاه پرکننده وایتکس چیست؟

معمولا بسیاری از مواد شوینده مانند وایتکس ها به گونه ای هستند که خاصیت اسیدی دارند. همانطور که می دانید اسید ها دسته ای از مواد شیمیایی هستند که خاصیت خورندگی دارند. برای همین باید برای پرکردن ظروف حاوی این مواد از دستگاه های پرکننده ای استفاده شود که ساختار های مختلف آن دربرابر خاصیت خوردنده بودن اسید مقاوم باشند. دستگاه های پرکننده وایتکس دارای این خاصیت هستند. به گونه ای ساختار های مختلف آن از جمله مخزن دربرابر اسید دچار خوردگی نخواهند شد.

پرکن مایعات اتوماتیک
نمونه ای از دستگاه پرکن مایعات اسیدی

دستگاه پرکن وایتکس دارای قسمت های مختلفی می باشد. برای نمونه باید به مخزن دستگاه اشاره کرد. از طرف دیگر انواع مختلف دستگاه پرکننده دارای بخش یا بخش هایی به نام نازل و یا نازل ها می باشند. نازل ها برای خالی کردن مایع در درون ظروف محتوی آن مایع کاربرد دارند. اما سوالی که پیش میاید این است که این دستگاه دارای چه مدل هایی از نظر مکانیسم می باشد؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ این سوال بپردازیم.

مدل های مختلف دستگاه پرکننده وایتکس

امروزه با پیشرفت علم انواعی از این دستگاه ها تولید شده اند که کمترین نیاز را به دخالت دست دارند. بر این اساس از نظر دخالت دست انواع دستگاه پرکننده مانند پرکننده وایتکس به شرح زیر می باشند:

  • دستگاه پرکن وایتکس از نوع دستی
  • دستگاه پرکن وایتکس از نوع نیمه اتومات
  • دستگاه پرکن وایتکس از نوع تمام اتومات

نوع دستی برای افرادی که خواهان راه اندازی کسب و کار های خانگی هستند گزینه مناسبی می باشد. از نظر هزینه نیز این دستگاه ها دارای قیمت ارزان تری نسبت به دیگر مدل ها می باشند. از طرف دیگر برای کسب و کار های بزرگ تر از انواع نیمه خودکار و تمام خودکار استفاده می شود. در این دستگاه ها دخالت دست به مرور کاهش یافته است.

نمونه ای از دستگاه پرکن مایع اسیدی( وایتکس)
نمونه ای از دستگاه پرکن مایع اسیدی( وایتکس)

مزایای استفاده از دستگاه پرکن وایتکس

استفاده از این دستگاه دارای مزایای زیر می باشد:

  • نیاز به استفاده کمتر از نیروی انسانی. وقتی از نیروی انسانی کمتری استفاده کنید به تبع هزینه کمتری را خواهید پرداخت.
  • افزایش سرعت تولید بسته بندی های حاوی وایتکس
  • برخی از نسخه های این دستگاه دارای مشخصه جالبی به نام سیستم هوشمند خطای بطری می باشد.
  • در انواع پیشرفته می توان تنظیماتی را برای دستگاه درباره ابعاد بطری اعمال کرد.
  • و ….

به طور کلی دستگاه های پرکننده برای راه اندازی کسب و کار های کوچک و بزرگ مزایای کمی و کیفی بسیاری را دارا هستند.

نمونه ای از دستگاه پرکن مایعات رقیق
نمونه ای از دستگاه پرکن مایعات رقیق

قیمت دستگاه پرکن وایتکس

قیمت این دستگاه بستگی به عوامل مختلفی دارد .برای نمونه میزان پیچیدگی یا به بیان بهتر پیشرفته بودن دستگاه یکی از عوامل موثر تعیین کننده می باشد. هرچه حجم مخزن بیشتر باشد یا تعداد نازل بیشتر باشند به تبع دستگاه پیچیده تر خواهد بود و قیمت بیشتری خواهد داشت. از نظر دیگر دستی و یا خودکار بودن این دستگاه نیز در این باره تاثیرگذار است. نوع خودکار این دستگاه به دلیل پیچیده بودن نیاز کمتری به استفاده از نیروی انسانی را ایجاد می کند. به همین دلیل دارای قیمت بیشتری نسبت به نوع دستی می باشد.

بیشتر بخوانید: نمونه ای دستگاه پرکن مایعات اسیدی

جهت اطلاع از قیمت روز دستگاه تماس بگیرید. یا در واتس اپ پیام بگذارید.

سخن آخر

در این مطلب درباره دستگاه پرکن وایتکس برای شما توضیحات کاملی را ارائه کردیم. درباره ساختارهای مختلف این دستگاه یا به بیان بهتر بخش های مختلف این دستگاه برای شما توضیحات کاملی را ارائه کردیم. دانستید که این دستگاه ها می توانند تعداد مختلفی نازل داشته باشند. از طرف دیگر حجم های مختلفی از مخزن را ممکن است این دستگاه ها داشته باشند. همچنین درباره عوامل موثر بر قیمت این دستگاه ها نیز توضیحات کاملی خدمت شما ارائه شد.  امیدواریم با خواندن این مطلب به پاسخ سوالات خود درباره دستگاه پرکن وایتکس رسیده باشید.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب