دستگاه پرکن وازلین پاشا صنعت البرز

دستگاه پرکن وازلین

بدون دیدگاه
5/5 - (2 امتیاز)

یکی از ضروری ترین دستگاه ها در صنعت و خط تولید، دستگاه پرکن مایعات می باشد. امروزه با پیشرفت فناوری طیفی از دستگاه های پرکن تولید شده اند. بنابراین شناخت ویژگی های هریک و نیز آشنایی با بخش های مختلف هریک از آن ها دارای ضرورت خاصی می باشد.

در این مقاله ابتدا برای شما درباره انواع دستگاه پرکن صحبت خواهیم کرد. سپس به سراغ این خواهیم رفت که دستگاه پرکن وازلین در کدام دسته جای میگیرد. درباره مزایا و نیز عوامل موثر بر قیمت این دستگاه نیز برای شما توضیحات کافی را ارائه خواهیم کرد. با پاشا صنعت البرز همراه باشید.

نمونه ای از وازلین پر شده توسط دستگاه پرکن

انواع دستگاه پرکن

از منظر های مختلفی می توان دستگاه های پرکن را دسته بندی کرد. در ادامه چند مورد از این انواع دسته بندی را شرح می دهیم.

انواع دستگاه پرکن از نظر غلظت مایع

دستگاه های پرکن معمولا از این نظر به پرکن های مایعات غلیظ و نیز پرکن های مایعات رقیق دسته بندی می شوند. این که هریک از این دستگاه ها از چه متریالی ساخته شده اند که خواص مایع بستگی دارد. برای نمونه اگر قرار باشد دستگاه برای پرکردن اسید مورد استفاده قرار گیرد باید ساختار هایش دربرابر اسید و خاصیت خورندگی آن مقاوم باشند.

دستگاه پرکن وازلین پاشا صنعت البرز

انواع دستگاه پرکن براساس تعداد نازل

نازل ها برای پرکردن ظروف محتوی ماده مورد استفاده قرار میگیرند. از این نظر دستگاه های پرکن دارای یک تا هشت نازل می باشند. شما عزیزان باید دستگاهی انتخاب کنید که امکاناتی چون نازل هایش با نیاز های شما متناسب باشد. برای کسب و کار های بزرگ قطعا دستگاه های تک نازله کارآمد نخواهند بود.

برای مشاوره و خرید انواع دستگاه پرکن مایعات، نظیر پرکن وازلین با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا در واتس اپ پیام ارسال کنید.

انواع دستگاه پرکن براساس میزان دخالت دست

براین اساس انواع دستگاه پرکن را می توان شامل موارد زیر دانست:

  • دستگاه پرکن دستی
  • دستگاه پرکن نیمه خودکار
  • دستگاه پرکن تمام خودکار

بدیهی است که در نوع دستی بیشترین دخالت نیروی انسانی را داریم. از طرف دیگر در انواع نیمه خودکار و خودکار دخالت دست به مرور کمتر شده است.

دستگاه پرکن وازلین

دستگاه پرکن وازلین همانطور که از نامش پیداست برای پرکردن بسته بندی های محتوی این ماده بکار می رود. این دستگاه از دسته پرکننده مایعات غلیظ به شمار می رود. انواعی از دستگاه های پرکننده وازلین براساس تعداد نازل و نیز میزان دخالت دست در بازار موجود می باشند. شما عزیزان باید دستگاهی را انتخاب کنید که امکانات و ویژگی هایش متناسب با ظرفیت تولید شما باشد.

برای مشاوره و خرید انواع دستگاه پرکن مایعات، نظیر پرکن وازلین با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید 09361554113 و یا در واتس اپ پیام ارسال کنید.

در ادامه درباره نکات خرید این دستگاه برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

خرید دستگاه پرکن وازلین

هنگام خرید دستگاه پرکن وازلین به چه مواردی باید توجه کنیم:

  • اولین مورد این است که کسب و کار شما چقدر بزرگ است؟ اگر دارای کسب و کار های جمع و جور و خانگی می باشید بهترین گزینه نوع دستی برای شماست. اما اگر ظرفیت تولید چندین بسته در روز را دارید بهتر است به سراغ نمونه های اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک بروید.
  • به بودجه خود توجه کنید. به فراخور بودجه خود دستگاهی با امکانات مناسب را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.
  • و ….

مزایای استفاده از دستگاه پرکن وازلین

استفاده از این دستگاه دارای مزایای زیر می باشد:

  • افزایش سرعت پرکردن و بسته بندی کردن بسته های وازلین
  • کاهش استفاده از نیروی انسانی
  • ذخیره زمان و انرژی
  • دقت بیشتر دستگاه و عدم هدر رفتن مواد موجود
  • و …

قیمت دستگاه پرکن وازلین

قیمت این دستگاه به چند عامل بستگی دارد. اولین عامل امکانات دستگاه می باشد. برای نمونه می توان به حجم مخزن و نیز تعداد نازل اشاره کرد.

از طرف دیگر پیشرفته بودن این دستگاه هم در این باره نقش دارد. برای نمونه انواع دستی این دستگاه قیمت ارزان تری نسبت به انواع نیمه خودکار و نیز خودکار دارند. به علاوه اینکه مدل های خارجی به تبع از مدل های ایرانی گران قیمت تر هستند.

مشاوره رایگان خرید پرکن وازلین

در این مطلب درباره دستگاه پرکن وازلین توضیحات کافی را خدمت شما ارائه کردیم. پرکن ها دارای انواع مختلفی می باشند که استفاده از هریک دارای مزایای خاص خود می باشد. از طرف دیگر دربراه مزایا و نیز عوامل موثر بر قیمت این دستگاه نیز برای شما توضیحات کافی را ارائه کردیم.

شما عزیزان می توانید با استفاده از توضیحات مطرح شده در این مطلب به خوبی خرید دستگاه موردنیاز کسب و کار خود را خریداری کنید. درباره دسته بندی این دستگاه ها هم توضیحات کافی خدمت شما ارائه شد.

در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان خرید دستگاه و اطلاع از قیمت و شرایط ارسال با شماره های زیر در ارتباط باشید:

تلفن کارگاه: 02634807634

موبایل: 09361554113

موبایل: 09125689025

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب