پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

بدون دیدگاه
5/5 - (4 امتیاز)

به طور کلی می توان دستگاه های پرکن مایعات نیمه اتوماتیک را در دو دسته رومیزی و یا شاسی دار یافت. هر دوی این دستگاه ها تقریبا فضای کمی را در محیط به خود اختصاص خواهند داد.

به منظور جلوگیری از چکه کردن و اضافه ریزش مواد بر روی ظروف، نازل ها از شیر اکشیوتر برخوردار می باشند. در بعضی از پرکن ها شرایط به گونه ای است که بایستی تزریق توسط نازل از کف ظرف انجام شود، با این کار ماده به هنگام تزریق کف نخواهد کرد، از ظروفی چون شیشه شورها سرریز نمی گردند و به هنگام پر کردن موادی چون گریس حباب نخواهد افتاد. در این دستگاه نیز مانند دیگر دستگاه های پرکن مایعات امکان اجرای سیستم های تزریق سیلندر پیستونی یا پمپ و یا ثقل مختص مواد رقیق وجود خواهد داشت و در واقع این مکانیسم ها از نظر دقت پر کردن با یکدیگر متفاوت می باشند.

عملکرد دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

به منظور پر کردن ظروف مختلف و با هر ابعاد و شکلی امکان استفاده از پر کن های نیمه اتوماتیک مایعات وجود خواهد داشت. ابتدا ظروف بایستی به طور دستی در زیر نازل قرار بگیرند. به لطف فیکسچر تفلونی مورد استفاده بر روی میز کار دستگاه نیز خطای ریزش مواد به اطراف ظرف کاهش پیدا خواهد نمود و در واقع ظروف در آن قرار خواهند گرفت. بعد از قرارگیری ظروف از طریق فشردن پدال، تزریق آغاز می گردد. در صورت سیلندر پیستونی بودن سیستم تزریق با اتمام تزریق سنسور قطع کن دستور قطع تزریق را صادر خواهد کرد و چنانچه سیستم تزریق از نوع پمپ یا ثقل باشد برای کنترل میزان تزریق مواد از تایمر کمک گرفته می شود.

در دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک به منظور افزایش بهره وری کار امکان فعال نمودن سیستم دائم کار دستگاه وجود خواهد داشت. بعد از یک بار تحریک، این سیستم عمل تزریق را به صورت مداوم و کنترل شده اجرا خواهد نمود.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب