دستگاه پرکن لوازم آرایشی پاشا صنعت

دستگاه پرکن لوازم آرایشی

2 دیدگاه
5/5 - (2 امتیاز)

دستگاه پرکن لوازم آرایشی یکی دیگر از انواع پرطرفدار تجهیزات پرکن می باشد. استفاده از لوازم آرایشی به خصوص توسط خانم ها بسیار رایج می باشد.

داشتن چهره ای جذاب و زیبا همواره تاثیر مستقیمی بر اعتماد به نفس افراد داشته است. به همین منظور افرادی که واحد های تولیدی در حوزه لوازم آرایشی راه اندازی می کنند می توانند با تجهیز تولیدی خود به دستگاه های پیشرفته ظرفیت تولید را افزایش داده و سبب فروش بیشتر و در نتیجه سود بیشتر برای خود شوند.

در این مقاله درباره دستگاه پرکن لوازم آرایشی برای شما توضیح خواهیم داد. با پاشا صنعت البرز همراه باشید.

دستگاه پرکن لوازم آرایشی مانند رژ لب

دستگاه پرکن لوازم آرایشی

تولید محصولات آرایشی از حساسیت ویژه ای برخوردار می باشد. به همین دلیل باید نسبت به پرکردن بادقت بسته بندی های حاوی این محصولات توجه داشت.

این دستگاه می تواند بسته بندی های مختلف لوازم آرایشی از جمله انواع تیوب را با مواد مایعی و نیز مواد خامه مانند با دقت تمام پرکند.

استفاده از این دستگاه را الزاما نمی توان محدود به افراد شاغل در حوزه آرایشی و بهداشتی دانست. بلکه سایر واحد های شغلی مانند داروخانه ها و نیز مغازه های فروش محصولات نقاشی برای فروش محصولاتی مانند رنگ روغن و … می توانند مشتری واحد هایی باشند که از این دستگاه استفاده می کنند.

لوازم آرایشی بهداشتی

لوازم آرایشی و نیز بهداشتی از گسترده تنوع در بازار برخوردار می باشند. شاید از جمله مصادیق این تنوع را بتوان بسته بندی های مختلف دانست. تصور کنید یک محصول دارای یک بسته بندی شیک و جذاب باشد.

همین امر برای تشویق مشتری نسبت به خرید این محصول کفایت می کند. همانطور که از نام این وسایل یعنی وسایل آرایشی و بهداشتی پیداست باید نسبت به حفظ بهداشت در تولید این دستگاه ها کوشا بود. برای همین باید کمترین دخالت دست هنگام تولید این محصولات صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: دستگاه پرکن لاک ناخن

اهمیت داشتن بسته بندی باکیفیت برای لوازم آرایشی

همانطور که گفتیم زیبایی و جذابیت بسته بندی محصولات باید مشتری را نسبت به خرید تشویق کند. اما این تنها ویژگی یک بسته بندی مناسب نیست. بلکه این بسته بندی باید سبب حفاظت محتویات درون خود بشود. به طوری که تاریخ انقضای محصول زودتر از موعد ثبت شده روی بسته بندی فرا نرسد. پس دو عامل موفقیت در فروش لوازم آرایشی عبارتند از: داشتن بسته بندی زیبا و باکیفیت و البته سازگاری خود مواد با پوست افراد.

پرکن لوازم آرایشی و بهداشتی
نمونه ای از دستگاه پرکن لوازم آرایشی

دستگاه تیوب پرکن

وسایل آرایشی و بهداشتی که از نمونه های معروف آن ها می توان به کرم ها اشاره کرد به دو صورت تولید می شوند. یکی تمام خودکار و دیگی نیمه خودکار.

به کمک این دستگاه می توانید در هر دقیقه حدود 15 تا 30 بسته را پر کنید.

اگر بجای نمونه نیمه اتوماتیک از نمونه تمام اتوماتیک استفاده کنید خواهید دید که بین 30 تا 40 بسته را می توانید پر کنید.

برای پرکردن بسته بندی های لوازم آرایشی و بهداشتی که به شکل نیمه جامد و غلیظ می باشند بهترین گزینه همین دستگاه ها می باشند.

تیوب

از جمله ظروف پرکاربرد در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی تیوب می باشد. جنس این تیوب ها می تواند آلومینیومی باشد یا از لمینت و پلاستیک ساخته شده باشد. این ظروف معمولا دارای ساختاری استوانه ای می باشند. اما سطح مقطع این ظروف می تواند بیضی مانند باشد.

قیمت دستگاه پرکن لوازم آرایشی

نمی توان برای تمامی مدل های این دستگاه یک قیمت کلی تعیین کرد.

عوامل سبب تغییر قیمت این دستگاه ها با هم می شوند. برای نمونه نیمه اتومات بودن و یا اتومات بودن دستگاه در تعیین قیمت این دستگاه نقش دارد.

از طرف دیگر می دانید که معمولا محصولات تولید شده توسط برند های خارجی نسبت به برند های داخلی دارای قیمت بیشتری می باشند. به تمامی این موارد نوسانات بازار را هم اضافه کنید که بر قیمت هر چیزی موثر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت دستگاه و دریافت مشاوره رایگان با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

سخن آخر

از آنجایی که در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی رعایت بهداشت بسیار مهم می باشد به همین علت باید دخالت دست در این روند تولید به حداقل برسد. برای همین باید از دستگاه های پرکننده بهره جست. درباره عوامل موثر بر قیمت این دستگاه ها نیز توضیحات کافی خدمت شما داده شد. شما عزیزان می توانید به منظور داشتن تولیدات قابل توجه در زمینه محصولات ارایشی بهداشتی این محصول کارآمد را برای واحد تولیدی خود خریداری کنید.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب