دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

دستگاه پرکن شیره خرما

بدون دیدگاه
5/5 - (2 امتیاز)

دستگاه پرکن شیره خرما همانطور که نامش پیداست به منظور پرکردن بسته بندی های حاوی شیره خرما استفاده می شود. پرکن ها از کارامدترین دستگاه ها برای واحد های تولیدی هستند که قصد دارند با تولید و بسته بندی انبوهی از محصولات خود حجم بالایی از فروش در روز را ثبت کنند. دستگاه پرکن مایعات فارق از اینکه چه ماده ای را در ظروف می ریزند تماما به دسته های مختلفی دسته بندی می شوند. در این مطلب درباره انواع پرکن صحبت خواهیم کرد و سپس درباره پرکن شیره خرما بحث هایی را مطرح خواهیم نمود.

دستگاه پرکن شیره خرما

اگر بخواهیم از نظر مکانیسم دستگاه های پرکن را دسته بندی کنیم این دستگاه ها به دسته های دستی یا نیمه اتومات و البته تمام اتومات تقسیم می شوند. نیازی به توضیح نیست که در دستگاه های اتومات احتیاج به کمترین دخالت دست حس می شود. البته که این دستگاه ها براساس تجهیزات خود نیز دسته بندی می شود. برای نمونه دستگاه پرکن شیره خرما می تواند تعداد متفاوتی نازل داشته باشد. به علاوه اینکه ممکن است ظرفیت مخزن دو تا دستگاه با هم فرق کند. اما این ها تنها راه دسته بندی دستگاه های پرکن و به خصوص پرکن شیره خرما نیست.

قوطی شیره خرمااین دستگاه ها را می توان براساس نحوه قرارگیری ظروفی که قرار است پر شوند نیز دسته بندی کرد. این دسته بندی ها شامل دسته روتاری یا چرخشی و نیز دسته
خطی می باشد. از طرف دیگر دستگاه های پرکن براساس ماده ای که برای پرکردن ظروف به کار می گیرند نیز قابل تقسیم بندی اند. در یک تقسیم بندی این دستگاه ها به عنوان پرکن مواد غلیظ شناخته می شوند. در دسته بندی دیگر این دستگاه ها به عنوان پرکن مواد رقیق شهره دارند. برای نمونه دستگاه پرکن شیره خرما یک دستگاه پرکن مایعات غلیظ می باشد.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

قیمت دستگاه پرکن شیره خرما

قیمت دستگاه پرکن شیره خرما حقیقتا به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای همین نمی توان بدون توجه به این عوامل یک قیمت کلی برای این دستگاه ها تعیین کرد. برای نمونه تجهیزاتی که در این دستگاه تعبیه شده اند بر قیمت این دستگاه موثرند. هرچه امکانات این دستگاه بیشتر باشد به تبع قیمت آن بیشتر خواهد شد. از جمله این تجهیزات و قطعات می توان به مخزن دستگاه و نیز تعداد نازل های دستگاه اشاره کرد. شما عزیزان باید این دستگاه را مطابق نیاز خود خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر یکی مشاوره رایگاه مهمان پاشا صنعت البرز باشید.

خرید دستگاه پرکن شیره خرما

برای خرید دستگاه پرکن شیره خرما شما عزیزان باید چند نکته را درنظر داشته باشید. اول اینکه به جای تمرکز برروی قیمت تمرکز خود را روی کیفیت و عملکرد دستگاه بگذارید. اگر قیمت دستگاهی قدری از سایر دستگاه ها گران تر باشد اما ظرفیت تولید و طول عمر آن بیشتر باشد خود سود بزرگی به شمار می رود. فرض کنید قیمت یک دستگاه ارزان باشد اما کیفیت زیادی نداشته باشد. خواهید دید که در مدت زمانی کوتاه مجبور خواهید بود که همان هزینه را مجددا بپردازید.

به علاوه اینکه شما عزیزان باید دستگاه را متناسب با ظرفیت تولید خود خریداری کنید. اگر در طول روز می خواهید بسته بندی های زیادی را با شیره خرما پر کنید بهتر است از دستگاه هایی با تعداد نازل قابل توجه و دارای مخزن نسبتا بزرگ خریداری کنید.

مزایای استفاده از دستگاه پرگن شیره خرما

مهم ترین مزایای استفاده از این دستگاه به شرح زیر می باشد:

  • افزایش سرعت تولید بسته های شیره خرما
  • پرکردن بسته بندی های شیره خرما با نهایت دقت به طوری که هیچ یک از بسته بندی ها بیشتر یا کمتر نمی شود.
  • کاهش استفاده از نیروی انسانی
  • و …

بنابراین این دستگاه برای داشتن یک واحد تولیدی توانمند می تواند از بهترین گزینه ها باشد.

پاشا صنعت البرز؛ تولید کننده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق و غلیظ

در این مطلب درباره استفاده از دستگاه پرکن شیره خرما مطالبی را خدمت شما ارائه کردیم. شما عزیزان برای خرید این دستگاه می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. در طول مطلب به طور کامل انواع دستگاه پرکن مواد مختلف را برای شما شرح دادیم. دانستن این اطلاعات سبب می شود تا در هنگام خرید این دستگاه برای واحد تولیدی خود بهتر عمل کنید. یادتان باشد که این دستگاه را حتما از شرکت های معتبر خریداری کنید. تمامی دستگاه های تولیدی پاشا صنعت، یک ساعت ضمانت بی قید و شرط و 5 سال خدمات پس از فروش دارند.

بیشتر بخوانید: دستگاه پرکن عسل
برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب