دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

دستگاه پرکن شیره انگور

بدون دیدگاه
5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه پرکن شیره انگور یکی از انواع دستگاه پرکن مایعات به شمار می رود که این روزها در واحد های تولیدی این ماده مقوی دیده می شود. اگر از آن دسته از افرادی هستید که درباره خواص مواد غذایی مختلف شناخت دارید احتمالا درباره گرم بودن شیره انگور شنیده اید. به علاوه اینکه این ماده از بهترین منابع انرژی برای ورزشکاران شناخته می شود. در این مطلب درباره انواع دستگاه پرکن برای شما توضیح خواهیم داد. سپس اختصاصی به سراغ دستگاه پرکن شیره انگور خواهیم رفت. اگر قصد خرید این دستگاه را برای واحد تولیدی خود دارید ابتدا این مقاله را مطالعه کنید و سپس جهت دریافت مشاوره رایگان و قیمت روز دستگاه با ما تماس بگیرید.

انواع دستگاه پرکن

دستگاه های پرکن همانطور که از نام آن ها پیداست برای پرکردن بسته بندی های مخصوص مواد مختلف به کار می روند. این مواد می توانند دارای غلظت های مختلفی باشند. بر همین اساس دستگاه ها را به دو دسته دستگاه پر کننده مواد غلیظ و نیز دستگاه پرکننده مواد رقیق تقسیم بندی می کنند. بنابراین تا الان حتما فهمیده اید که دستگاه پرکن شیره انگور از دسته دستگاه پرکن مواد غلیظ می باشد. اما ملاک های دیگری هم برای دسته بندی این دستگاه ها مطرح است.

برای نمونه از نظر مکانیسم عملکرد هم می توان این دستگاه ها را دسته بندی کرد. طبق این دسته بندی این دستگاه ها به دسته های دستی یا خودکار و یا نیمه خودکار تقسیم می شوند. در دستگاه های دستی دخالت نیروی انسانی به عنوان اپراتور به بیشترین اندازه خود می رسد. از طرف دیگر وابسته به تجهیزات مختلف از جمله تعداد نازل هم این دستگاه ها را طبقه بندی می کنند. همچنین این دستگاه ها دارای دسته بندی های خطی یا چرخشی برای نحوه قرارگیری بسته بندی های پرشونده هستند.
قوطی شیره انگور پر شده با دستگاه پرکن پاشا صنعت

دستگاه پرکن شیره انگور

دستگاه پرکن شیره انگور همانگونه که نام آن برداشت می شود وسیله ای برای پرکردن بسته بندی های مخصوص شیره انگور با این ماده می باشد. اگر کسب و کاری را در زمینه پخش شیره انگور شروع کرده اید برای پرکردن بسته بندی های این ماده مقوی می توانید روی این دستگاه حساب کنید. به کمک این دستگاه به خوبی می توانید مخزن را از شیره انگور پر کنید. سپس ظروف مختلفی که قرار است با این ماده پر شود را زیر نازل ها قرار دهید. اینکه این دستگاه چه تعداد نازل یا چه مخزنی دارد بستگی به خود شما دارد که ظرفیت تولید شما چقدر است. اگر می خواهید در طول روز تعداد زیادی از بسته بندی های شیره انگور را به فروش برسانید تلاش کنید تا حد امکان ظرفیت مخزن و نیز تعداد نازل ها بیشتر شود.

مزایای استفاده از دستگاه پرکن شیره انگور

استفاده از این دستگاه مزایای بسیاری دارد. واضح ترین آن ها افزایش سرعت تولید بسته های محتوی این ماده می باشد. از طرف دیگر ممکن است سایر مایعات غلیظ را هم بتوانید با این دستگاه به داخل ظروف بریزید. برای نمونه امکان استفاده برای پرکردن شیره خرما و نیز پرکردن عسل در داخل ظروف مخصوص هم وجود دارد. از طرف دیگر این دستگاه دارای دقت زیادی به هنگام ریختن می باشد. طوری که ظروف کاملا با سطحی برابر پر می شوند. بنابراین اگر قصد این را دارید که فروش خود را بیشتر کنید یکی از این پیش نیاز ها را این دستگاه بدانید.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

قیمت دستگاه پرکن شیره انگور

این دستگاه وابسته به برخی عوامل قیمتش تعیین می شود. به بیان بهتر امکان تعیین یک قیمت کلی برای تمامی مدل های دستگاه وجود ندارد. قیمت این دستگاه وابسته به امکانات و تجهیزاتی است که روی آن تعبیه شده است. هرچه این دستگاه دارای امکانات بیشتری باشد به تبع هزینه آن بیشتر خواهد شد. به علاوه اینکه عامل بسیار مهم دیگر یعنی نوسانات بازار را هم باید درنظر بگیرید. نوسانات بازار قیمت هر وسیله را تغییر می دهد. جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

پاشا صنعت البرز؛ تولید کننده انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق و غلیظ

در این مطلب درباره دستگاه پرکن شیره انگور برای شما کامل ترین توضیحات را ارائه دادیم شما عزیزان اگر قصد راه اندازی کسب و کار در زمینه فروش این ماده مقوی را دارید می توانید به عنوان یک ابزار بسیار کارامد به این دستگاه نگاه کنید. درباره انواع دستگاه پرکننده هم برای شما توضیحات لازم را ارائه دادیم. یادتان باشد این دستگاه ها را از شرکت های معتبر خریداری کنید تا نگرانی از بابت عدم اصالت کالا نداشته باشید.تمامی دستگاه های تولیدی پاشا صنعت، یک ساعت ضمانت بی قید و شرط و 5 سال خدمات پس از فروش دارند.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب