دستگاه پرکن رب گوجه فرنگی

دستگاه پرکن رب گوجه فرنگی

بدون دیدگاه
5/5 - (1 امتیاز)

یکی اصلی ترین دستگاه ها در کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی، این ماده غذایی با اهمیت، دستگاه پرکن است. چه کسی است که نداند رب در غذای ایرانی چه جایگاهی دارد؟ اگر نگاهی به غذاهای مختلف بندازید می بینید که در بسیاری از آنها رب چاشنی اصلی می باشد. از انواع خورشت گرفته تا دلمه ها و ماکارانی و … . پس باید برای تامین این ماده غذایی با اهمیت از دستگاه های کارآمد در کارخانجات تولید کنسرو گوجه فرنگی استفاده کرد. در این مطلب درباره دستگاه بسته بندی گوجه فرنگی یا همان «دستگاه پرکن رب شیشه ای دستی و اتوماتیک» توضیحات کاملی را خدمت شما ارائه می کنیم.

چرا رب گوجه فرنگی چاشنی محبوبی می باشد؟

قطعا علت استفاده از رب در غذاهای مختلف تنها چاشنی و رنگی به غذا می دهد نیست. اگر بخواهیم درباره مزایای دخالت دادن گوجه فرنگی در غذا صحبت کنیم باید پافراتر از اینها بگذاریم. رب گوجه فرنگی بدون آن که چیزی ازش کم شود در دستگاه های تولید رب به رب گوجه فرنگی تبدیل می شود. نه تنها چیزی از آن کم نمی شود بلکه مواد سودمندی را نیز دریافت می کند. پزشکان نقش این ماده را در از بین بردن رادیکال های آزاد بسیار مهم می دانند. که با دلیل وجود ماده ای به نام لیکوپن می باشد. و چقدر عالی که همین لیکوپن موقعی که گرما می بیند به طرز قابل توجهی تاثیر آن و نیز جذب آن در بدن بیشتر می شود.

پرکردن شیشه های رب گوجه فرنگی

انواع دستگاه پرکن رب گوجه فرنگی

همانطور که می دانید رب گوجه فرنگی از رده مایعات بسیار غلیظ می باشد. برای پرکردن قوطی های رب گوجه فرنگی سه دسته مختلف از دستگاه های پرکن موجود می باشد. دستگاه پرکن رب خودکار در کنار های دستگاه های نیمه خودکار و نیز دستگاه پرکن رب گوجه فرنگی دستی این سه دسته مختلف را تشکیل می دهند. این دستگاه های مختلف دارای موارد استفاده متفاوتی نیز می باشند. اینکه که از کدام دستگاه استفاده کنید خود به نیاز مشتری و صاحب کسب و کار ربط دارد.

بیشتر بخوانید: دستگاه پرکن مایعات غلیظ
البته از نظر دیگری هم می توان این دستگاه ها را دسته بندی کرد. دو دسته بندی حجمی و نیز وزنی دو دسته ای هستند که وقتی می خواهیم درباره مکانیزم پرکردن آن ها صحبت کنیم مطرح می شوند. به علاوه اینکه از نظر نظم پرکردن نیز این دستگاه ها باز هم به دو دسته متفاوت دیگر تقسیم می شوند. یکی از این دسته ها دسته خطی می باشد و دسته دیگر دسته چرخشی نام دارد.
دستگاه پرکن رب گوجه فرنگی
نمونه ای از دستگاه پرکن رب گوجه فرنگی

تعداد نازل مختلف در دستگاه های پرکن رب گوجه فرنگی

علاوه بر این که این دستگاه ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند دارای تعداد مختلف نازل نیز می باشند. اینکه چه تعداد نازل باید در دستگاه تعبیه شود به عوامل زیر بستگی دارد:

  • حجم و ظرفیت تولید کارخانه رب گوجه فرنگی
  • سرعت عملی که دستگاه پرکن گوجه فرنگی دارد
  • و ….

یک دستگاه پرکن رب می تواند بین یک تا هشت عدد نازل را داشته باشد.

بعضی از ویژگی ها و مشخصات دستگاه پرکن رب گوجه فرنگی استاندارد عبارتند از:

  • قابلیت تنظیم سرعت
  • ساخته شده از استیل مرغوب
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • عدم ایجاد آلودگی

مشخصات کلی دستگاه پرکن رب گوجه

ابعاد
30*30*130 سانتی متر (قابل سفارش)
جنس بدنه دستگاه استیل
برق مصرفی
تک فاز و سه فاز
ولتاژ دستگاه
220 ولت , 380 ولت
جنس نازل استیل
وزن 300 کیلوگرم
سیستم عملکرد الکترومکانیک
نوع پرکن خطی
قابلت شستشو متناسب با نیاز شما
جت پرینتر متناسب با نیاز شما
سیل القایی متناسب با نیاز شما
اینورتر متناسب با نیاز شما
plc متناسب با نیاز شما
مانیتور لمسی متناسب با نیاز شما

قیمت دستگاه پرکن رب گوجه

برای خرید دستگاه پرکن گوجه فرنگی بهتر است به سراغ نمایندگی هایی بروید که اجناس اصل را به مشتری ارائه می کنند. به بیان بهتر، با اهمیت تر از پولی که برای خرید دستگاه می دهید کیفیت دستگاه است. چرا که شما می خواهید بدون ریخت و پاش و هدر رفتن رب قوطی های رب را پرکرده و به سرعت این کار را پیش ببرید. اگر برای خرید این دستگاه قدری بیشتر از آنچه در نظر دارید هزینه کنید خواهید دید که این دستگاه بیشتر می تواند از سوی شما مورد استفاده قرار گیرد. طوری که دیگر نمی خواهید در مدت زمان کوتاه پس از خرید برای تعمیر آن هزینه کنید.

متناسب با نیاز مشتری و تعداد نازل ها، قیمت دستگاه متفاوت است. پاشا صنعت البرز یکی از تولید کننده های برتر دستگاه های پرکن غلیظ، آمادگی تولید دستگاه متناسب با نیاز شما را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و قیمت روز دستگاه، با ما تماس بگیرید.

سخن آخر

در این مطلب در این باره دستگاه پرکن گوجه فرنگی مطالبی قابل توجهی را خدمت شما ارائه کردیم. در گذشته تولید رب گوجه فرنگی به صورت کاملا دستی و بر پشت بام خانه ها صورت میگرفت. اما امروزه با پیشرفت فناوری شاهد این هستیم که استفاده از دستگاه های مختلف در صنعت تولید مواد غذایی کار را راحت تر کرده است. اگر در گذشته گرفتن عصاوه گوجه فرنگی و نیز پوره کردن گوشت آن انرژی زیادی می برد و گاه فرد به سوزش پوست دچار می شد امروزه کمترین انرژی لازم برای تولید رب صرف می شود.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب