دستگاه پرکن بشکه

دستگاه پرکن بشکه

بدون دیدگاه
4.2/5 - (4 امتیاز)

تنوع نوع بسته بندی در کارخانه هایی که مواد تولیدی آن ها به صورت مایع می باشد بسیار بالاست. یکی از انواع بسته بندی های مایعات، بشکه های 220 لیتری می باشد. گروه تولیدی پاشا صنعت البرز توانسته است با ساخت ماشین آلات ویژه ای چون دستگاه پرکن بشکه 220 لیتری کمک شایانی به این نوع بسته بندی نماید. در واقع دستگاه پرکن مایعات که به کمک آن ها می توان بشکه ها را از مایعاتی چون آب، شربت، عرقیجات، آب رادیاتور ، روغن های خوراکی، روغن های صنعتی و… پر کرد نیز جزو این دستگاه های پرکن می باشند.

در بین سیستم های پر کردن می توان گفت سیستم لودسل در اندازه گیری وزن مواد داخل بشکه دارای بیشترین دقت می باشد.
در دستگاه های پرکن بشکه نیمه اتوماتیک در بخش نگهدارنده بشکه، به منظور حرکت هر چه راحت تر بشکه ها بر روی دستگاه، رولیک های هرز گرد تعبیه شده است.
البته لازم به ذکر است که بسته به نیاز مشتری به هنگام سفارش، می توان از تعداد نازل های بیشتری در دستگاه استفاده نمود. این نازل ها از نوع متحرک می باشند که به طور خودکار در آغاز پر کردن به درون بشکه خواهند رفت تا پروسه پر کردن را انجام دهند. علاوه بر آن بر روی نازل یک چکه گیر مکانیکی نیز تعبیه شده است تا بعد از آن که نازل بعد از اتمام کار بیرون آمد در زیر آن قرار گرفته و مواد بر روی بشکه یا بخشی از دستگاه چکه نکند.

دستگاه بشکه پرکن دارای کاربری بسیار ساده ای می باشد و به آسانی با فشار اندکی که با دست به بشکه ها وارد شود حرکت آن ها بر روی رولیک آن آغاز می گردد.

عملکرد دستگاه پرکن بشکه

به منظور پر کردن بشکه به کمک دستگاه پرکن بشکه، ابتدا بایستی بشکه را بر روی رولیک دستگاه قرار داده و آن را به طرف نازل دستگاه فرستاد تا درست در زیر نازل بایستد. حال با استارت کردن دستگاه، به طور خودکار نازل به درون حفره بشکه خواهد رفت تا پروسه پر کردن انجام گردد. در صورت عدم قرار گیری دقیق نازل در درون بشکه مجدد بعد از زمانی از پیش تعیین شده به منظور تنظیم دوباره به حال اولیه خود برخواهد گشت.

دو لودسل و یک نمایشگر دو سرعته وظیفه اندازه گیری مواد درون بشکه را به منظور قابل قبول بودن خطای وزن مواد برعهده خواهند داشت. با پایان یافتن کار و قطع شدن تزریق، نازل دوباره در سر جای اول خود قرار می گیرد. بعد از آن می توان با هدایت بشکه پر شده به طرف انتهای رولیک این بار بشکه خالی دیگری را به سوی نازل هدایت نمود.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب