پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن ارده

بدون دیدگاه
5/5 - (3 امتیاز)

دستگاه پرکن ارده یکی از مناسب ترین و کارامدترین تجهیزات برای واحد تولیدی این ماده مقوی یا حتی مغازه هایی می باشد که این ماده مقوی و خوشمزه را به صورت تازه به مشتری ارائه می دهند. دستگاه های پرکن ارده تنها یکی از چندین نوع دستگاه پرکن می باشند. به طوری که طیفی از دستگاه های پرکن مختلف امروزه در بازار دیده می شوند. این دستگاه ها براساس ملاک های مختلفی دسته بندی می شوند. در این مطلب درباره دستگاه پرکن ارده و نیز قیمت آن و البته خرید آن کامل ترین مطالب را خدمت شما خواهیم گفت.

پرکن مایعات غلیظ

مشخصات دستگاه پرکن غلیظ ارده

این دستگاه ها که برای پرکردن ارده و نیز حلوا شکری به کار می روند دارای تعداد نازل متفاوت نیز دارای پوششی استیل می باشند. همچنین این دستگاه ها قابلیت شست و شو داشته و به صورت خودکار و یا نیمه کار به متقاضیان عرضه می شوند. این دستگاه ها همانطور که گفته شد دارای تعداد متفاوتی نازل می باشند که هریک ممکن است سرعت متفاوتی را برای پرکردن از خود نشان دهند. اگر دارای کارخانه ارده و نیز حلوا شکری هستید و یا حتی مغازه ای دارید و چنین محصولی را در آن می فروشید می توانید از این محصول در واحد شغلی خود استفاده کنید.

  • ظرفیت دستگاه پركن روتاري اتومات ۱۷۰۰ بطری ۴۵۰g در ساعت می باشد.
  • امکان تنظیم حجم قابل تزریق ۴۰g  تا  یک کیلو گرم.
  • دارای یک مخزن ۷۰ لیتری در بالای سیلندرها.
  • دارای یک مخزن با ظرفیت ۳۰۰۰ درب.
  • تنظیم سریع و آسان حجم تزریق نازل ها از طریق صفحه مانیتور HNI
  • دارای اینورتر برای بالا بردن سرعت دستگاه
  • دارای نازل های پنوماتیک

قوطی های پر شده ارده توسط دستگاه پرکن غلیظ ارده

طرز کار دستگاه پرکن ارده

این دستگاه از نظر ماده ای در مخزن خود پذیرا می باشد جز دستگاه های پرکن مایعات غلیظ می باشد. کاربرد این دستگاه برای زمانی است که قصد راه اندازی خط تولید وسیعی داشته باشیم. مکانیسم عملکرد این دستگاه به دو دسته سیلندری پیستونی و نیز مکانیزم های پمپی تقسیم بندی می شود. هریک از این مکانیسم ها دارای مزایای خاص خود می باشند. اما این را هم باید بگوییم که در مکانیسم سیلندری پیستونی دقت کار بسیار بالاتر می باشد.

یکی از انواع محبوب این دستگاه را می توان دستگاه پرکن ارده اتومات دربگذار و درب بند اتومات دانست. این دستگاه به این صورت کار می کند. در اولین گام باید مخزنش را با ارده پر کنید. سپس ظروف بسته بندی را به صورت کاملا درست زیر نازل قرار دهید. به وسیله نازل ها ظروف پر می شوند. سپس درب دستگاه گذاشته شده و محصول آماده توزیع می شود.

آیا دستگاه پرکن ارده کاربرد های دیگری هم دارد؟

این دستگاه در حقیقت همانطور که خدمت شما گفتیم یک دستگاه پرکن مواد غلیظ به شمار می رود. از طرف دیگر می توانیم طیف مختلفی از مواد غلیظ را هم نام ببریم. برای نمونه می توان به ماده لذیذ عسل اشاره کنیم. به کمک این دستگاه برای ریختن عسل نیز می توانید اقدام کنید. از طرف دیگر برای ریختن چسب و یا سمنو و البته سس هم می توانید از این دستگاه استفاده کنید. البته که برای ریختن سایر مواد غذایی نظیر رب گوجه فرنگی و شکلات صبحانه نیز می توانید روی این دستگاه حساب باز کنید.

سخن آخر

در ای مطلب تمامی آنچه که برای دانستن درباره دستگاه پرکن ارده لازم بود را خدمت شما ارائه دادیم. شما عزیزان در صورت راه اندازی کسب و کار در زمینه فروش این ماده مقوی می توانید روی این دستگاه حساب باز کنید. یادتان باشد که از دستگاهی استفاده کنید که کیفیت قابل قبول آن طول عمرش را تضمین کند. برای همین به سراغ جنس های ارزان نروید و اولویت را کیفیت و نه قیمت ارزان قرار دهید. این دستگاه برای پرکردن ظروف با موارد دیگری نیز کاربرد دارد که به آن ها اشاره کردیم. دانستید که دو مکانیسم مختلف درباره این دستگاه ها صادق می باشد. امیدواریم شما همراهان عزیز با خواندن این مطلب به پاسخ تمامی سوالات خود درباره این دستگاه کارامد به خوبی رسیده باشید.

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب