پرکن مایعات شیمیایی

خرید دستگاه پرکن مایعات شیمیایی

بدون دیدگاه
5/5 - (1 امتیاز)

قبلا در مطالبی به طور مفصل در رابطه با دستگاه های پرکن مایعات صحبت کردیم و گفتیم که این دستگاه در مدل های مختلف اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و همچنین بسته به نوع مواد به دو دسته پرکن مایعات رقیق و غلیظ تقسیم بندی می شوند. در این مطلب به پرکن مایعات شیمیایی که از انواع مایعات رقیق محسوب می شوند می پردازیم.

مایعات رقیق شیمیایی مانند اسید ها کاربردهای زیادی دارند. پرکردن این جنس از مایعات نیاز به دقت بالایی دارد و می بایست از دستگاه های پرکنی استفاده شود که خطایی بسیار کمی داشته باشند.

در دستگاه پرکن مایعات شیمیایی، ابتدا بطری ها توسط اپراتور در دستگاه با دست چیده می شوند. با توجه به اینکه دستگاه به صورت اتوماتیک می باشد سایر عملیات مانند پرکردن اسید در داخل ظروف، درب گذاری و درب بندی و … توسط دستگاه انجام میشود. ردیف کردن بطری و انتقال به نوار نقاله توسط دستگاه پرکن انجام می شود.

جنس دستگاه پرکن مایعات شیمیایی

با توجه به اینکه مایعات شیمیایی مانند اسید می توانند حتی بر روی آهن و فلزات نیز تاثیر بگذارند، جنس تمامی قسمت هایی از دستگاه که با مواد شیمیایی درگیر هستند از جنس استیل (ST 316) و یا تفلون می باشند. در این حالت آسیبی به دستگاه وارد نمی شود. انواع مایعات شیمیایی مانند انواع سموم توسط دستگاه پرکن مایعات شیمیایی قابل پرکردن می باشند.

قیمت دستگاه پرکن مایعات

همانطور که گفته شد، متناسب با جنس دستگاه و مواد بکار رفته قیمت دستگاه متفاوت می باشد، جهت اطلاع از قیمت روز دستگاه پرکن مایعات شیمیایی با ما تماس حاصل نمایید و یک مشاوره رایگان مهمان ما باشید. کارشناسان ما در انتخاب یک دستگاه خوب می توانند شما را راهنمایی کنند.

خرید دستگاه پرکن مایعات شیمیایی

شما تولید کننده ی عزیز میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و یا به صورت حضوری به آدرس کارگاه مراجعه نمایید.

همچنین پاشا صنعت البرز سفارش دستگاه های اختصاصی متناسب با نیاز شما را نیز قبول می کند.

تمامی دستگاه های ساخته شده توسط ماشین سازی پاشا صنعت البرز از یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش بر خوردارند.

ساخت دستگاه پرکن مایعات

فروش دستگاه پرکن مایعات شیمیایی

برچسب ها : پرکن

سوالی دارید؟ از کارشناسان ما بپرسید

همین حالا با شماره 09125689025 تماس بگیرید.

در بحث‌‌ پیرامون این مطلب شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

دسته بندی ها

موضوعات پیشنهادی

جدیدترین مطالب

پربازدید ترین مطالب